-38-

271 17 0
                                    

Pov. Niall

"We zijn er Nialler." zegt Zayn. Ik kijk op als ik zijn hand op mijn been voel. We zijn bij Zayn's huis aangekomen. Ik stap uit mijn auto en we lopen samen naar binnen. Liam komt nu ook aangereden. Zayn laat de deur voor hem open en hij brengt mij naar de bank. Liam komt naar binnen en hij gaat aan de andere kant van mij zitten. "Wat is er gebeurd Niall? Waarom ben je zo overstuur?" vraagt Liam. Ik kijk naar Zayn en de tranen komen weer in mijn ogen. "Is het Harry?" vraagt Zayn en ik knik. Hij zucht en neemt mij in zijn armen. De tranen rollen over mijn wangen, ik kan het niet tegen houden. "Ik snap het niet." zegt Liam. "Harry haat me." zeg ik. "Dat is niet zo Niall." zegt Zayn en ik kijk hem aan. "Hij geeft om Luke, niet om mij. Hij heeft alleen aandacht aan hem. Vanmiddag toen ik thuis kwam ging ik piano te spelen, maar ik moest stoppen omdat ik hem anders wakker zou maken! Harry was boos Zayn, zo boos en bot. Hij schreeuwde dat ik Louis ook moet verzorgen, ik doe niks goed." schreeuw ik half. De snikken verlaten mijn mond nadat ik alles heb gezegd. Ik leg mijn handen in mijn haren. Ik word tegen een lichaam aangedrukt en ik huil veder op zijn borst.

Pov. Zayn

Liam drukt Niall tegen zich aan en Niall houdt Liam vast en huilt verder. Liam streelt door Niall's haren sinds Niall daar rustig van wordt. Na een paar minuten was hij stil. Zijn ogen vielen half dicht. Hij heeft zoveel gehuild en dat put je uit. Ik loop naar boven en ik haal uit een kast een deken. Ik ga terug naar beneden en daar lag hij al met zijn ogen dicht. Liam legt hem voorzichtig op de andere bank met kussens onder zijn hoofd en ik doe de deken over hem heen.

"Luke veranderd alles weer." zucht Liam en ik knik en zucht ook. "Ik ga Harry bellen en hij komt hier naar toe om te praten. We moeten zijn kant ook horen." zeg ik en ik sta op en ik bel Harry op.

Pov. Harry

Niall is weg, alweer.

Het is nu een uur later en hij is er nogsteeds niet. Louis ligt op bed en wat Luke aan het doen is weet ik niet.

"Het laatste nieuws. Niall Horan van de bekende One Direction is vandaag huilend in zijn auto gespot. Zijn andere bandmates Liam Payne en Zayn Malik kwamen later naar hem toe. Politie kwam erbij en zo reed Zayn Malik weg met de auto van Niall. Hier hebben we beeld materiaal. " zegt een verslag gever en er worden beelden afgespeeld.

Je hoort fans schreeuwen naar hem. Niall verstopt zijn hoofd, je zag hem duidelijk huilen.

"Niall! Mag ik een foto!"
"Niall laat jezelf zien!"
"Niall, is alles goed?!"
"Niall kom uit die auto!"
"Gun ons een foto Niall!"
"Niall."

Ik kijk op mijn telefoon als die afgaat en ik zie Zayn's naam en ik neem meteen op.

"Is Niall nogsteeds bij jullie?" vraag ik meteen. "Ja, hij is hier." "Mag ik hem aan de lijn? Ik heb het nieuws net gekeken en-" "Kom naar mijn huis Harry." "Is alles oké met Niall, Zayn?" "We moeten praten. Niall ligt nu rustig te slapen, maar wij moeten praten. Bel Anne of zij kan oppassen, dit is belangrijk Harry." "Ik kan niet weg." "Harry het gaat over Niall, alsjeblieft." zegt hij. "Ik bel mijn moeder al, maar als ze niet kan dan kan ik niet komen." zeg ik en ik hang op.

Pov. Zayn

"Hij hangt gewoon op." zucht ik. "Dus hij komt niet?" "Hij gaat Anne bellen en als zij niet kan dan komt hij niet." zucht ik.

Een half uur later gaat toch de bel. Ik sta op en ik zie Harry staan. "Waar is Niall?" vraagt hij meteen. "Op de bank." zeg ik en Harry gaat de woonkamer binnen. "Hey." hoor ik Harry nog tegen Liam zeggen. Hij knielt voor Niall neer en hij veegt Niall's haren aan de kant. "Waarom hadden jullie mij niet gebeld?" "Hij heeft je gebeld Harry, je pakte alleen niet op." Harry kijkt naar Liam. "Hij had je nodig Harry, meer dan ooit." Harry kijkt naar de grond. "Kom op de bank zitten." zeg ik en ik tik op de plek naast mij. Harry komt naast mij zitten. "Je weet dat dit niet jou schud is. Niall had nooit moeten rijden." begin ik. Harry kijkt naar zijn handen. "Maar Harry, waarom of wat is er gebeurd dat jullie niet meer close zijn. Jullie slapen niet meer bij elkaar. Louis heeft jullie allebei nodig en dit is geen oplossing. Jullie moeten praten, goed praten. Desnoods blijven Liam en ik erbij." "Kan." mompelt Harry. Hij kijkt naar Niall. Hij staat op en knielt weer naast hem en Niall's ogen gaan open. "Hey." zegt Harry en hij pakt Niall's hand. Niall kijkt naar Harry, maar hij zegt nog niks. "Het spijt me, ik had niet zo tegen je moeten doen." zegt Harry. "Ik ben gewoon moe en ik moet dat niet op jou af reageren." "Het spijt mij ook." zegt Niall zacht. "Waarvoor? Je hebt niks fout gedaan." zegt Harry en hij wrijft over Niall's wang. "Ik moet er meer voor Louis zijn, ik moet meer helpen." zegt Niall zacht. Liam en ik kijken elkaar aan. Vroeger toen Niall in zijn slechte periode zat zij hij dit ook vaak. Hij moest er meer voor mensen zijn, en nu is dat terug.

"Nee Niall, je doet al zoveel. Louis houdt zoveel van jou en je helpt hem zo veel." zegt Harry. "Louis houdt van je, zo ongelooflijk veel." fluistert Harry.

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu