-26-

229 16 3
                                    

Er kunnen dezelfde baby foto's van Louis komen. Ik heb alles gebruikt wat ik kon vinden, maar de foto's blijven schattig ❤️

Pov. Harry

"Maar Liam ik wil naar huis." zucht ik. "Je kan hier douchen." zegt Liam. "Ik wil Louis zien. "I know, maar ik heb gereserveerd voor een restaurant en je gaat mee." Ik zucht en loop naar boven. "Ik ga douchen!" roep ik. Ik leg alles klaar en ik stap de douche in. Ik snap Liam niet. Hij weet dat ik Louis weer wil zien en ik weet dat ik dat vanavond kan doen, maar nu ik weer in Engeland ben en dat ik heel dicht bij hem ben geeft mij alleen maar meer het gevoel dat ik hem mis.

We hebben een soort traditie als we terug in Engeland zijn dat we naar onze favoriete restaurant gaan, maar nu dat Louis er niet bij is heb ik er geen zin in. Ik wil mijn kleine jongen weer in mijn armen hebben.

Als iedereen is gedoucht stappen we de auto in. "Weet Luke dat we terug zijn?" "Ik heb het vorige maand gezegt." zeg ik. "Bel hem maar voordat hij het vergeten is." zegt Niall en ik knik. Ik pak mijn telefoon en ik bel Luke op. "Hij gaat af." mompel ik. Na bijna een minuut geef ik het op. "Hij neemt niet op." zucht ik. "We proberen het straks weer." Ik knik en ik pak Niall's hand weer vast. "Vanavond onze eigen bed." zeg ik met een glimlach. "Eindelijk." mompelt Zayn. "We zijn er." zegt Liam na een paar minuten.

Als we de restaurant binnen lopen kijk ik een beetje rond. Het is altijd druk hier met ouderen mensen. We worden bijna nooit herkent door fans. Iemand leidt ons naar de tafel en ik ga  naast Niall zitten. We konden meteen drinken bestellen. Zayn en Niall namen bier en Liam en ik gewoon een cola. We kijken door de menu heen, vaak doen ze er weer nieuw spoort eten erin. Als ik weet wat ik wil doe ik de menukaart weer dicht. Niall, Liam en Zayn beginnen te praten en mijn ogen vallen op een tafel. Er zit een jongen die veel lijkt op  Louis. Ik zie de gezichten niet en niemand zit voor hun. "Haz, wat is er?" ik kijk naar Niall die naar mij kijkt. "Die kleine jongen daar, hij lijkt op Louis." zeg ik terwijl ik daar weer naar toe kijk. De jongen wordt opgetild en ze lopen naar de wc. Ik wil opstaan, maar Niall pakt mijn arm. "Haz misschien is het iemand anders." "Ik wil het zeker weten." zeg ik en hij laat me los en knikt. Ik loop naar de wc's en ik kijk of alle wc's bezet zijn. Ik wacht en ik hoor een giechel. Het is Louis, ik weet het zeker.

"Louis." zucht Luke. "Oke, klaar." de deur gaat open ik Luke kijkt me aan. "Harry." zegt hij. "Papa!" schreeuwt Louis en hij omhelst mijn been. "Hey lieverd." glimlach ik en ik til hem op zijn armpjes gaan om mijn nek en ik sluit mijn ogen met een glimlach. "Jou gemist." zegt Louis. "Ik heb jou ook gemist, zo veel." Louis kijkt me aan en hij drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en druk een kusje terug. Hij giechelt en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. "Ik dacht dat jullie volgende week pas terug kwam." zegt Luke. "Nee, ik belde je al, maar je nam niet op." "We zitten hier al een tijdje en mijn telefoon staat nu uit." Ik knik. "Begrijp ik." "Het is alleen... Haz we vertrekken over een paar uur naar Spanje. Louis had nu vakantie en ik dacht dat jullie volgende week terug kwamen." ze gaan naar Spanje... "Maar je wist dat we snel terug kwamen." "Ja, ik dacht volgende week." zucht Luke. "Is Papa, Zaynie en  Lili ook hier?" ik knik. "Wil naar ze toe." zegt Louis. "Dat kan." zeg ik en ik laat hem op de grond staan. "Weet jij de tafel waar jij net zat?" Louis knikt. "Aan de overkant zijn ze." Louis rent meteen weg. Ik kijk weer naar Luke en ik zucht. "Dit is nu de enige kans dat ik hem kan zien voor een week. Daarna ben ik weer twee maanden weg en heb jij hem weer voor twee maanden." "Harry ik heb alles betaald." "Ik kan terug betalen." "Harry, we verhuigen ons op die vakantie." zegt Luke en hij loopt weg. "Luke, het is mijn zoon." "En de mijne. Dit is de kans dat ik met hem op vakantie kan, dit is waarschijnlijk de enige." zegt hij en hij loopt weg. Ik loop achter hem aan en ik zie bij Niall. "Kom Lou, we moeten gaan." zegt Luke. "Hoezo gaan?" vraagt Niall. "We gaan op vakantie." zegt Luke en hij pakt Louis over. "Lukie, je had niet gezegd dat papa terug kwam." zegt Louis. "Ik dacht dat ze volgende week kwamen." "Oh." zegt Louis zacht. "Gaan ze mee met ons?" "Nee." "Maar-" "Sorry Louis." zegt Luke en Ashton komt aangelopen met Louis jas. "Luke, ik betaal een andere vakantie." zeg ik. "Als Louis weer vrij heeft zijn jullie weer terug. Dit is de enige keer dat ik met hem op vakantie kan." "Ik regel alles met school. Luke please, we hebben hem twee maanden niet gezien." zeg ik. "Sorry Harry." zegt hij en hij loopt de winkel uit. "Papa." roept Louis en hij steekt zijn armen naar me uit. Ik ren achter hem aan, maar al snel rijden ze weg. Tranen vormen in mijn ogen. Dan ben je thuis en dan kan ik hem nog niet zien. Niall neemt mij in zijn armen en ik zucht trillend. "We gaan hierna weer twee maanden." mompel ik en ik hou Niall steviger vast.

"Iemand bel een ambulance! Auto ongeluk met 4 volwassenen en 1 kind!" schreeuwt een vrouw die naar binnen rent.

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu