-14-

315 16 0
                                    

-lange hoofdstuk-

Pov. Harry

"Niall." Ik leg mijn telefoon weg. "Waarom kijk je naar foto's van jullie?" "Ik zag ze voorbij komen." "Je staart er naar, Harry! Je beet weer op je lip!" "Niall, Louis slaapt." Hij ademt diep in en uit. "Waarom, Harry? Voel je nog iets voor hem? Zeg het eerlijk." Ik loop naar hem toe. "I love you. Ik hou niet van hem, ik hou van jou." mijn vinger raakt zijn borst aan. "Jij bent de enige waarvan ik hou." "Je bijt op je lip als je naar hem kijkt, dat deed je vroeger ook." Hij pakt mijn hand vast en haalt die weg bij zijn borst. "Niall." "Ik ben bang Harry, ik wil jou niet kwijt." "Je raakt me niet kwijt." Ik hou zijn gezicht vast in mijn handen. "Ik hou van jou. Ik hou van mijn gezinnetje met jou. Jij, Louis en ik, dat is mijn gezinnetje. Luke is verleden tijd. Hij is nu terug, maar dat betekent niet dat ik terug naar hem ga Niall. We hebben vandaag gepraat, we zijn vrienden." "Alles kan veranderen." mijn handen leg ik op zijn heupen. "Mijn liefde voor jou niet." Niall kijkt van mij weg. "Kijk me aan." zeg ik zacht. Niall kijkt me aan en ik zie de tranen in zijn ogen. "Je raakt me niet kwijt. Ik ben van jou, alleen van jou." zeg ik en ik pak zijn hand. Ik  breng zijn hand naar mijn lippen en ik druk een kus erop. "Ik hou van je." "Ik van jou." Ik druk hem dicht tegen me aan. "Waarom zou ik een fantastische gezin achterlaten? Ik ben verder gegaan met mijn leven en ik heb de meest bijzonderste jongen ontmoet. Niall, jij hebt mijn leven veranderd, jij hebt me geholpen toen ik zwanger was van Louis, je hebt me geholpen met het zorgen van Louis. Niall je helpt me overal mee, waarom zou ik jou achterlaten en naar iemand gaan die me in de moeilijkste tijd heeft achtergelaten? Ik zou zo dom zijn." Ik druk een kus op zijn wang, zijn neus, zijn andere wang en ik maak een weg tot zijn lippen. Ik kijk hem aan en daarna druk ik mijn lippen op die van hem. "Ik ben alleen van jou." Ik laat Niall op de bank vallen en ik ga over hem heen hangen. "Onthou dat, ik ben alleen van jou." fluister ik in zijn oor.

(Ik schrijf dit niet verder, sorry.)

De volgende dag wordt ik als eerste wakker. Ik glimlach als ik Niall's haren voel tegen mijn gezicht. Mijn hand wrijft over zijn heup terwijl ik naar zijn gezicht kijk.

"Papa." Louis komt de kamer binnen. "Ik mocht bij jullie slapen vannacht." mompelt hij en hij loopt naar het bed. "Het spijt me lieverd. Vanavond mag je hier slapen, ik beloof het." Louis knikt en klimt op het bed. "Zullen we naar beneden?" vraag ik snel. Niall en ik zijn beide niet aangekleed, dat hoeft Louis niet te weten of te zien. "Papa slaapt nog." Louis gaat naast me zitten, zijn vingers gaan zacht door Niall's haar. "Zullen we naar beneden gaan zodat papa kan verder slapen?" "Nog even blijven liggen?" ik bijt op mijn lip. Louis gaat voorzichtig tegen mij aan liggen. Hij legt zijn hoofd naast die van Niall. Ik glimlach en haal mijn arm onder de dekens vandaan. Ik leg hem over Louis heen.

"Ontbijt?" vraagt Louis een paar minuten later. "Ga jij alvast naar beneden dan kom ik er aan." Louis knikt en gaat van het bed af. Als Louis de trap af loopt ga ik voorzichtig onder Niall verdaan. Ik kleed me snel om en ik loop naar beneden. Louis zit op de bank met de televisie aan. "Wat wil je op je broodje?" "Hagelslag." Ik knik en loop de keuken in. Ik maak
broodje en geef het daarna aan Louis. Ik loop de keuken weer in en schenk wat drinken in. Ik zet dat weer bij Louis neer. Ik pak mijn telefoon vanuit de keuken. Ik kijk een beetje door Twitter en Instagram heen.

" Hi you." fluister Niall in mijn oor terwijl hij zijn armen om mijn middel heeft. "Hi." Ik glimlach ik en ik draai me om. Hij wrijft over mijn wang. "Hoe voel je je?" grinnikt ik terwijl ik mij handen op zijn kont leg. Hij begint te blozen en hij legt zijn hoofd in mijn nekholte. Ik grinnikt en kus zijn wang. "Papa!" Louis rent de keuken in. Ik haal mijn handen weg bij Niall en Louis stopt. "Hi papa." zegt Louis tegen Niall. Niall grinnikt en knuffelt Louis. "Maar papa, ik wil niet naar school." zegt Louis en hij draait zich om naar mij. "Het spijt me buddy." "Maar papa." Louis doet zijn armen om mij heen. Ik til hem op en ik zet hem op mijn heup. "Waarom wil je niet naar school?" "Ik wil gewoon niet naar school." "Er moet een reden zijn waarom je niet naar school wilt." Louis mompelt wat terwijl hij zichzelf tegen mij aan klemt. "Baby." Hij schud zijn hoofd. Ik zucht en wrijf over zijn onderrug. Niall kijkt ons aan en haalt zijn schouders op. Ik ga met mijn rug naar hem toe staan, meestal als ik dat doe weet hij dat hij met Louis moet proberen te praten. Niall gaat aan de zijkant staan zodat hij Louis kan aankijken.

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu