BÖLÜM 1/Lisenin İlk Günü

1.7K 256 379
                                    

-"Abla!Uyan,okula geç kalacaksın."

-"Tamam,uyandım."

Aslında Gizem,Nazlı'dan daha uykucuydu.Erken uyuyan Nazlı olsa da Gizem,daha çok uyurdu.

Bu sefer de böyleydi.Uyanayım derken sanki yatak onu içine çekti ve Gizem,tekrar uykuya daldı.

Foooşşşş!!!

-"Ne yapıyorsun sen?"

-"Üzerine su döküyorum.Uyan dedim uyanmadın."

-"Şefkatli uyandırışın için sağol!Sayende banyo da yaptım."

-"Sadece bir bardak su döktüm."

Gizem yorganı bir kenara attı ve lavaboya girdi.Elini-yüzünü yıkadıktan sonra alnının ortasında büsbüyük bir sivilce çıktığını gördü.-"Hayvan gibi çekirdek çıtlarsan böyle olur!" dedi kendi kendine -Ve hemen bir çare aramaya başladı.Yüzüne fondoten sürse okula almazlardı.Kahkül bıraksa yakışmazdı.Buna ayıracak zamanı yoktu.Belki de bugün okula gitmemeliydi.Sonra vazgeçti.Dedesi çağırınca işlerini hemen bitirip tuvaletten çıktı.

Gizem,mutfağa girince ağzı açık kaldı.Kahvaltıda çiğ kurbanlık et ve yanmış tost parçaları vardı.Bunların hakkında dedesiyle inatlaşmak istemedi.Kardeşine baktı.Ellerini iki yana açmış,dudağını büzmüştü.

Kahvaltıyı çok beğenmiş gibi yapıp evden çıktılar.Servislerine bindiler ve okula doğru yola koyuldular.Servis,hep kendinden büyük liselilerle doluydu ve hepsi küfürbazdı.Servistekilerin hepsi ter kokuyordu.Kızlar her ne kadar deodorant ve parfüm sıksalar da kokularını gizleyemiyorlardı.Gizem kendine baktı.O kokmuyordu."Kokmuş serseriler" diye geçirdi içinden.

Çantasını kucağına aldı ve camdan dışarıyı seyretmeye koyuldu.Sonra yanına biri geldi.Çocuğa baktı.O da sınıfta dışlanan sivilceli inek lise-1 öğrencisiydi.Daha önce onlardan görmüştü.Utangaç insanlardı.Yanına sessizce geldi.Sözcükleri kafasında toparladı ve sordu;"Burası boş mu?" dedi.Gizem buna bir anlam verememişti.İki kişilik koltuğun birinde kendisi oturuyordu.Diğeri de boştu.Lise-4'lülerden biri dalga geçerek;"Bayan Hayalet oturuyor,oraya oturamazsın!" dedi ve servis kahkahalara boğuldu.Gizem gülmüyordu.Kaşlarını çattı ve;"Servis tamamen dolu.Sen ın de yer açılsın!" dedi.Çocuk şişman değildi ama iri yarıydı,bu yüzden sinirlendi:

-"Bak kızım,bana bulaşmak istemezsin.Ayrıca bunlar yağ değil kas.Kızlar bunlara deli oluyor."

-"Sana bulaşırsam ne olur?Ayrıca kasların beni etkilemedi."

-"O zaman bu etkiler mi?" dedi ve elini kaldırıp bir yumruk indirecekken Gizem onun elini tuttu ve ters çevirdi.Çocuk inleyerek yerine oturdu.

Okula gittiklerinde Gizem,çocuğu düşündü.İri yarı ve kendisinden yaşça büyüktü.Belki bu sefer şans kendisine gülmüştü.Bir dahaki sefere bu kadar şanslı olmaya bilirdi belki de.

En sonunda özür dilemeye karar verdi ama sınıfını bilmiyordu.Serviste yanına oturan çocuk yanına geldi ve Gizem'e teşekkür etti.Kız ne diyeceğini bilemedi.

-"Önemli değil.Şu sana karışan çocuğun sınıfını biliyor musun?"

-"Kabadayı Melih'i mi diyorsun?"

-"Adı her neyse işte."

-"12/B.Neden sordun?"

-"Onunla konuşmam gerek.Sağol."

İlk ders başlamak üzereydi ve Gizem,dedesinin muhteşem yemeklerini yemeye kıyamadığı için de kantinden bir şeyler almaya karar verdi.

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin