Perşembe günü başlamıştı.İnsan tabii güzel bir gün ve kuş cıvıltıları ile uyanmak ister ama Gizem için hayat öyle değildi(Birçok kişide olduğu gibi).
"Foşşş!" Gizem için uyanma vakti gelmişti.Bunu anlaması uzun sürmedi çünkü kardeşi Nazlı onun yüzüne bir bardak su boşaltmıştı.Gizem sanki normal bir şekilde uyandırılmış gibi yatağından gerneşerek kalktı.Elini-Yüzünü yıkadı ve mutfağa gitti.Dedesinin o muhteşem yemekleri masanın üstünde duruyordu.
-"Bunlar ne?" dedi Gizem şaşırarak.
-"Kelle paça suyu çorbası ve ciğer kavurması." diye cevap verdi dedesi.Sanki sabah kahvaltısında yenilebilecek şeyler yapmış gibi davranıyordu.
-"Gören de her gün kurban kesiyorsun zanneder." dedi Gizem gülerek.
Sonra Gizem çaktırmadan okul çantasına üç lira koydu."Bugün de yemekler kantinden." diye geçirdi içinden Gizem paraları kumbaradan para alıp çantasına koyarken.
Serviste Gizem,hep Metin'i düşünüyordu.Servis şoförü Kabadayı Melih'i alana kadar(Zaten Gizem'den 3-5 dakika sonra Kabadayı Melih'i alıyordu).Kabadayı Melih,serviste yine yanına oturdu.Gizem içinden;"Yine geldi..." diye geçirdi.
-"Seni duyabiliyorum." dedi Kabadayı Melih gülerek.
-"O kadar yüksek sesle mi konuştum?" dedi Gizem utanarak.
-"Evet." dedi Kabadayı Melih ve elini Gizem'e uzattı:
"Baksana.Daha önce yaşadığımız tatsızlıkları unutalım.Arkadaş olmaya ne dersin?" dedi.
-"Üzgünüm ama senin gibilerle arkadaş olabileceğimi sanmıyorum." dedi Gizem umursamazca.
Gizem'in bu sözünden sonra ikisi de konuşmadı.Gizem daha önce kimseye karşı bu kadar soğuk davranmamıştı.Nedenini tam olarak kendisi de bilmiyordu.Bunun nedenini daha önceki tatsızlıklara ve o kişinin 12. Sınıfların Kabadayısı olarak bir lakapla anılmasına bağlıyordu.Aslında biraz haklıydı da.
Okuldaki ilk dersini Aslı'nın gönlünü almaya çalışarak geçirmişti Gizem.İkinci dersteyse ikinci kusursuz ortaya çıkmıştı.
-"Barıştık mı şimdi?" diye sordu Gizem tatlı tatlı.
-"Zaten küs değildik ki!Hiç senin gibi tatlı bir kızla küsülür mü? dedi Aslı gülümseyerek.Sonra duygulandı,gözleri doldu ve ağlamaya başladı.Kendini tutamadı ve Gizem'e sarıldı.Gizem bu anı olayın neden olduğunu anlayamamıştı ama o da Aslı'ya sarıldı.Barışmışlardı.
İkinci kusursuz,Perşembe gününün ikinci dersinde ortaya çıkmıştı.İlk kusursuz Metin,ikinci kusursuz ise Demir adında biriydi.Ona kusursuz denmesinin sebebi,o çocuğun Aslı'nın gözünde kusursuz olmasıydı.Demir de Aslı'nın aşkıydı.
Aslı,Demir sınıfa girdiğinden beri büyülenmiş gibiydi.Demir'i gördüğünden beri Aslı'nın gözlerinin içinde kalpler ortaya çıkmıştı.Gizem,ilk defa Aslı'yı böyle görüyordu-Zaten tanışalı 3-4 gün olmuştu-ve açıkçası afallamıştı.Gizem,elini Aslı'nın gözlerinin önünde bir aşağı bir yukarı salladı.Aslı'ya sessizce seslendi.Ses yok.Galiba Aslı aşık olmuştu.Gizem,kendisinin de Metin'i ilk kez gördüğünde gözlerinde böyle kalpler olup olmadığını merak etti.İçinden güldü.Sonra Aslı'ya baktı,kız donup kalmıştı.Demir'r öylece bakıyordu.Gizem,aklına son çöpçatanlık planını getirdi.Belki Aslı ile Demir'in aralarını yapabilirdi.Kendisi aşk meşk işlerinden son derece uzak kalmaya çalışsa da aşk yine kendini bulmuştu.Belli ki Aslı da aşktan kaçamamıştı.
Gizem,Aslı ile Demir'in sevgili olduğunu düşündü.Gizem,şahsen Aslı ve Demir'i birbirine çok yakıştırmıştı.Çok tatlı bir çiftlerdi.Ama onların arasını yapmak biraz zor olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...