BÖLÜM 7/Yeni Kankalar

550 167 77
                                    

Metin,duvar kenarının 2. sırasında oturuyordu.Tek başına.Bu sınıfta bir tane bile arkadaşı olduğunu sanmıyordu ama sınıftaki kızların hepsi ona iyi davranıyordu.Ama ona göre arkadaşı olanlar ona iyi davrananlar değildi.Onların yaptığı çakma arkadaşlıktı zaten.Belki de onunla hiç konuşmayanlarla arkadaşlık etmeliydi.Erkeklerle yani.Zaten onunla,o sınıfa ilk geldiğinden beri hiç konuşmayan sadece iki kız vardı.Onlar da orta-2. sırada oturan iki kızdı.İsimlerini bilmiyordu.

Yanına bir çocuk geldi.Bu çocuk o gün okula yeni gelen çocuktu."Merhaba,ben Demir.Oturabilir miyim?" dedi çocuk samimi bir şekilde."Tabii." dedi Metin de aynı samimilikle.Sıra arkadaşı iyi birine benziyordu.

Tenefüs boyunca konuştular ve Metin,Demir ile birçok ortak yönü olduğunu fark etti.İkisi de aynı şeylerden hoşlanıyorlardı.Bu da demek oluyordu ki iyi arkadaş olacaklardı.

-"Şu yan sırada oturan kız benim sevgilim biliyor musun?" dedi Demir yan sıradaki Aslı'yı göstererek.

-"Şuradaki uzun kumral saçlı kız mı?" dedi Metin merakla.

-"Hayır.Onun yanındaki siyah dalgalı saçlı kız.Adı Aslı.Senin sevgilin var mı?" dedi Demir.

-"Hayır.Öyle işlerle uğraşmıyorum ben,derslerime bakıyorum." dedi Metin sessizce.

-"Aslı'nın yanındaki kızı eğer istersen Aslı sana ayarlayabilir.Sen de yakışıklısın ama yapma böyle." dedi Demir.

-"Sevgili değil de arkadaş olsak olabilir mesela.Hiç kız arkadaşım yok sınıfta." dedi Metin.

-"Emin misin?Sınıfın tüm kızları senin için ölüyor." dedi Demir,Metin'in kolunu dürterek.

-"Keşke normal bir insanmışım gibi davransalar bana.T.C Kimlik Numarası'nı yazıp çantamın üstüne yapıştıranlar vardı." dedi Metin gülerek.

Demir kahkahayı bastı."Hiç güleceğim yoktu!Devlet memuru musun sen oğlum?Sınıfın kızları sana aşık.Özellikle de şu T.C. Kimlik Numarası'nı sana veren." dedi Demir.Gülmekten dklayı gözlerinden artık yaşlar geliyordu.Sonra gözyaşlarını silip devam etti;"İstersen Gizem ile senin için bir randevu ayarlayabilirim." dedi.

-"Randevu değil de küçük bir tanışma olabilir.Eğer yapabilirsen mutlu olurum." dedi Metin gülümseyerek.

-"Tamam.Ben Aslı'ya söylerim dediğini.Kaçıncı tenefüs?" diye sordu Demir.

-"Okul çıkışı." diye cevap verdi Metin.

Aslı koşarak Gizem'in yanına geldi.Soluk soluğa kalmıştı.Tenefüs bitmek üzereydi.Gizem ise sırasında oturmuş tost yiyordu.Dedesinin tostlarından daha lezzetli olduğu açıktı bu tostların.Ağzındaki son tost ısırığını da yuttuktan sonra Aslı'ya baktı.Tostunu ona doğru uzatarak;"İster misin?Bir parça vereyim mi?" diye sordu Gizem.Aslı,elini tokum manasında gösterdi.Sonra biraz su içti."Olaylar büyüdü." dedi Aslı şu şişesinin ağzını kapatırken.Gizem bir kaşını kaldırdı;"Yine ne işine bulaştın sen?" dedi.

-"Bak şimdi;Demir'le Metin kanka olmuşlar sonra da Metin seninle tanışmak istemiş.Kısacası;Metin senden hoşlanıyor.Hadi hadi yine iyisin." dedi Aslı göz kırparak.Gizem'in yanakları kızardı.Sonra sessizce çığlık attı.

-"Nasıl yani emin misin?Aslı şaka mı yapıyorsun?Çocuk beni tanımıyor bile.Nasıl benden hoşlanabilir ki?" dedi Gizem şaşkınca.

-"Dediğimi duymuyor musun?Çocuk senin için yanıp bitiyormuş en başından beri.Hatta bir keresinde çantana T.C. Kimlik Numarası'nı bile bırakmış." dedi Aslı.Yerinde duramıyordu.

-"Aslı ne diyorsun sen?T.C. Kimlik Numarası ne alaka?Bana böyle bir şey bırakılmadı." dedi Gizem,Aslı'ya çıkışarak.

-"Neyse uzatma!Okul çıkışı seninle ayarlanmak istiyormuş çocuk(ayarlanmak kelimesini yanlış yazmadım hikayenin devamını okursanız anlarsınız😄)." dedi Aslı.

-"Aslı!Kendine gel!Seninle ayarlanmak ne demek iyi misin sen?" dedi Gizem sinirlenerek.

-"Okul çıkışında seni bekliyor olacakmış.Bu fırsatı kaçırmak istemezsin herhalde." dedi Aslı ve ders zili çaldı.

-"Ne oldu ne dedin? dedi Demir.

-"Her şeyi olduğu gibi anlattım.Metin,Gizem'e yanıp bitiyor,T.C. Kimlik Numarası'nı çantasına yapıştırmış dedim." dedi Aslı.

-"Ne dedin sen?Sen olayı yanlış anlamışsın!Metin,Gizem'e yanıp bitmiyor kızlar Metin'e yanıp bitiyor.Gizem'in çantasına da T.C. Kimlik Numarası'nı bırakan yok.Kızlardan biri Metin'e T.C Kimlik Numarası'nı bırakmış.Sen her şeyi yanlış anlamışsın." dedi Demir yakınarak.

-"Yani Metin,Gizem'le sevgili olmak da mı istemiyor?" dedi Aslı mahcupça.

-"Tabii ki de hayır.Sen ne sandın ki?Metin sadece onunla arkadaş olmak istiyor!" dedi Demir."Başka ne dedin?"

-"Dedim ki Metin seninle ayarlanmak istiyormuş." dedi Aslı utanarak.

-"Aslı,aşkım sen sabahları kükürt mü içiyorsun?Seninle ayarlanmak ne?" dedi Demir bir kahkaha patlatarak."Şimdi her şey batacak!"

Gizem'in gözleri Metin'i aradı."Cidden benden hoşlanıyor mu acaba?" diye düşündü kendi kendine.Sonra "Hayır hayır!" diye geçiştirdi.Metin yine tüm yakışıklılığıyla ona doğru yürüyordu.Tam bir manken yürüyüşü dedi Gizem."Merhaba,ben Metin." dedi çocuk tanışmak için elini Gizem'e uzatarak.Gizem kıpkırmızı oldu."Merhaba." diyebildi sadece.Sonra beraber okulun koridorlarında yürümeye başladılar."Duyduğuma göre çantama T.C. Kimlik Numara'nı bırakmışsın.Neden böyle bir şey yaptın?" dedi Gizem en sonunda cesaretini toplayarak.Metin anlamsızca ona baktı."Ne?" dedi anlamayarak.Gizem de;"Arkadaşım bana öyle demişti de.Neden yaptın?Yoksa..." dedi Gizem."Bana karşı bir şeyler mi hissediyordun?" dedi.

Metin sinirlenerek;"Ne alakası var?Ben sadece seninle arkadaş olmak istemiştim çünkü sınıfta hiç kız arkadaşım yoktu!" dedi ve merdivenleri hızlı hızlı inip gitti.

Gizem de mutsuzca kendine sitem ederek merdivenlerden ağır ağır inip servisine gitti.Çuvallamıştı.

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin