BÖLÜM 12/Hayriye Teyze Sırlarla Doludur

512 162 47
                                    

Hayriye Teyze,en başından beri Gizem'den şüphelenmişti.Gizem'de de kendisinde olduğu gibi büyücü kanı olduğundan emindi.Zaten kapı deliğinden son baktığında Gizem,siyah ceketine Tarihi Büyü Kitabı Munko'yu koyuyordu."Belki de Yeni Büyük Üstad odur." diye düşündü Hayriye Teyze.Ayrıca bir insan ne dedesinin ölümünden sonra kulaklık almaya onun evine gelirdi ne de sırf bir kulaklık için bir evde bu kadar uzun kalırdı.Bu işte bir iş vardı.

Hayriye Teyze,pencerenin camından aşağı sarkarak Gizem'e bakıyordu.Kız hala ortalıkta yoktu.Bu da işleri daha heyecanlı hale getiriyordu.Hayriye Teyze,heyecanlı heyecanlı çekirdek çıtlamaya devam etti.O sırada yaklaşık 30'lu yaşlarda olan,siyah saçlı bir adam gördü.Adamın yüzünü tam olarak görememişti.Omzunda bir şey vardı.Uzun kumral saçlı siyah ceketli bir kız.Adamın omzunda Gizem vardı!Adam,omzunda Gizem ile yürüyordu.Çevrede bir tanecik insan bile yoktu.Adam,son model siyah bir arabaya Gizem'i yatırdı.Sonra da arabanın ön koltuğuna oturdu.Hayriye Teyze olayın devamını görememişti.Gizem'i kurtarmak ona düşmüştü(Memlekette Gizem'i kurtaracak insan kalmamıştı zaten😂😂😂).

Hemen yanına bir poşet alıp içine iki çift terlik koydu.Rujunu sürdü.Gğzel olmalıydı.Yanına en ağır el çantasını aldı.Baş örtüsünün iplerini aşağı çekti ve bir selfie çekip Facebook'a attı.Artık hazırdı.

Gizem,gözlerini açtığında tek pencereli karanlık büyükçe bir odada buldu kendini.Ama burası bir oda olamayacak kadar büyüktü.Bir depodaydı.Kolları,elleri ve bacakları bağlanmıştı.Korkuyordu.Ceketinin iç tarafına baktı.Munko oradaydı.Neyse ki onu kaybetmemişti.Önünde de bir adam vardı.30'lu yaşlarda siyah saçlı ve bıyıklı bir adam.

-"Sen o adamsın!Sen beni özel numaradan arayan adamsın.Beni buraya getirmeden önce kahkaha attığında sesinden tanıdım seni!" dedi bağırarak.Sesi acayip yankılanıyordu.

-"Bücür kızımız pek zekiymiş!" dedi adam gülümseyerek.Gülümsemesi bile şeytaniceydi.

-"Kes sesini!Sen benim dedemin öldürüleceğini nereden biliyordun onu söyle!Kimsin sen?" dedi Gizem tüm gücüyle adama haykırarak.

-"Ben senin değil,sen benim sorularıma cevap vereceksin.Şimdi söyle bakalım;o büyü kitabı nerede?" dedi adam soğukça.

-"Ölsem söylemem!" dedi Gizem inatla.

-"Bir deneyelim istersen..." dedi adam ve kapı açıldı.Hatta kırıldı.Kapının ardında Hayriye Teyze,bir elinde el çantası ve bir elinde de terlikle duruyordu.Çantasını savurdu ve çantasının ipi uzayıp çantada dikenler çıktı.Çanta,dikenli bir topa dönüştü.Sonra Hayriye Teyze,terlikleri giydi ve terliklerin arkasında roketler çıktı.Önce dikenli top,sonra da Hayriye Teyze sırayla adama doğru uçup onu yerle bir ettiler.Film gibi bir sahneydi.Gerçek olamayacak kadar güzeldi.

Dışarıya çıktıklarında Hayriye Teyze ile Gizem;o gizemli adamı pert etmenin zaferiyle bir yere oturdular ve Hayriye Teyze,Gizem'in bağlı ellerini çözdü.Depodan kaçmadan hemen önce zaten Hayriye Teyze onun kollarındaki ve bacaklarındaki ipleri çözmüştü.

Gizem,şaşkın şaşkın Hayriye Teyze'ye baktı ve:

-"Hayriye Teyze,bana bir açıklama yapmak ister misin?" dedi.

Kadın,Gizem'in ellerindeki ipleri çözdükten sonra masumca;"Ne hakkında?" dedi.

-"Ne hakkında olabilir?Önce kaçırılıyorum ve ardından sen gelip dikenli topunla ve roketli terliğini kullanarak beni kaçıran adamı pert ediyorsun.Bunlar hakkında bir açıklama yapacak mısın?" dedi Gizem kaşlarını çatarak.

Hayriye Teyze'nin yanakları kızardı ve:
-"Tamam,yapacağım.Artık bunu öğrenmenin zamanı geldi:ben bir büyücüyüm kızım.Hem de lisanslı bir büyücü.Dedenin,yani Büyük Üstad'ın da çok yakın bir arkadaşıyım.Benden,sana büyüler hakkında yardım etmemi rica etti.Şimdilik duyman gerekenler bunlar." dedi.Gizem'e birkaç bozukluk verdi ve;"Görüşürüz Gizem.Ailen seni merak etmesin.Bunlarla bir dolmuşa binip eve gidersin.Bir daha da bir kulaklık için bir evde bu kadar uzun kalma." dedi ve göz kırptı.Sonra gitti.

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin