''Bir yanlış anlaşılma olmalı.'' dedi Hayriye Teyze durumu kurtarmaya çalışarak.
-''Onu sonra anlatırsınız.'' dedi kadın ve Hayriye Teyze'nin kolundan tutup salonda iz bırakmadan kayboldular.Ardından iri adam,Gizem'in kolunu sımsıkı tuttu ve gözlerini kapattı.Birden onların etrafın kara bir duman sardı.Dumanlar yeniden çekildiğinde Gizem etrafına bakındı.Bir hapishanedeydi.Tam da hapishanenin içine ışınlanmıştı.Adam da hücrenin içindeydi.Ağır adımlarla kilitli kapıyı açtı ve dışarı çıktı.Ardından kapıyı kilitledi(Neden o arada Gizem kaçmadı derseniz polisler büyücü yani adı üstünde iki dakikada Gizem'i tavuğa çevirirler).
Gizem'in gözleri Hayriye Teyze'yi aradı.Hücrede tek başınaydı.
-''Hayriye Teyze!'' diye bağırdı.Korkuyordu.Dedesinin karmaşık olarak nitelendirdiği o büyü dünyasında tek başına hücrenin birinde suçlu olarak yargılanmaktan korkuyordu.Gözleri dolmuştu.
-''Kızım!Gizem!Sakın korkma,çıkacağız buradan!'' dedi bir ses.Bu ses Hayriye Teyze'ye aitti.Gizem,elinin tersiyle gözyaşlarını sildi:
-''Hayriye Teyze!Neredesin?'' dedi Gizem.Sesi yankılanıyordu.
-''Yan hücredeyim kızım.Merak etme sen beni.'' dedi Hayriye Teyze.
-''Polis abi!Senden bir şey isteyebilir miyim?'' dedi Gizem parmaklıkların diğer tarafında nöbet tutan adama özgüvenli bir tavırla.
-''Ne isteyeceksin?'' dedi adam soğuk tavırla.
-''Beni buradan hemen çıkarır mısınız acaba?'' dedi Gizem masumca.
-''Yok daha neler?'' dedi adam gülerek.Tam arkasını dönüp nöbetine devam edecekken Gizem:
-''O zaman bu notu okur musunuz?'' dedi ve notu polise uzattı.
-''Umarım önemli bir şeydir.'' dedi adam soğukkanlılıkla ve notu alıp gitti.
-''Ne verdin adama?'' dedi Hayriye Teyze merakla.
-''Bekle ve gör.'' dedi Gizem soğukkanlılıkla.
Gizem notu adama vereli daha beş dakika olmamıştı.Notu verdiği adam ağır adımlarla onun hücresine doğru yürüdü.Elinde anahtar vardı.Hücrenin kapısını açtı.
-''Neler oluyor?'' dedi hücre kapısının açılma sesini duyan Hayriye Teyze.
-''Büyük Üstad'ı kanunlar gereği hücrede tutamayız.'' diye cevap verdi adam.
-''Arkadaşım serbest bırakılmayacak mı?'' dedi Gizem adama hücreden çıktığında.Bunu duyan adam Gizem'in hücrenin kapısını kapatıp kilitledi ve:
-''Arkadaşınızın Büyük Üstad olduğunu sanmıyorum.Bu kanun sadece Büyük Üstad'lar için geçerli.'' dedi.
-''Fakat hatırlatırım:Bu büyü yasaldır çünkü hem buna Büyük Üstad'ın izni var hem de bu büyü eski Büyük Üstad'ın katiliyle ilgili.Arkadaşım bu büyüyü bunun için yaptı.'' dedi Gizem asabi bir biçimde.
-''Hem beni tanırsınız polis bey.Burada bir polis arkadaşım vardı sürekli onu ziyarete buraya gelirdim.Az yemedin üzümlü keklerimden!Hiç benim bir yanlışımı gördünüz mü?'' dedi Hayriye Teyze.
-''Bakın,eğer bu nota göre hareket etmem gerekirse sizi serbest bırakmalıyım ama nedense buna bir anlam veremiyorum.Bu nottaki yazı eski Büyük Üstad'ın yazısıyla aynı.Sizin de dediklerinize bakılırsa...'' dedi adam ve ardından Hayriye Teyze'nin de hücresinin kapısını açtı.İkna olmuş gibi gözüküyordu.''Büyü yaptığınız kişiyi iyileştirme için bir panzehir hazırlayacağız.yarın gelip alabilirsiniz.Bu panzehiri büyü yaptığınız kişiye içirin.Ayrıca sizi takip edeceğiz.Umarım bir daha böyle bir şey yapmazsınız.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...