''Ne?!Nasıl yani?Sen ciddi misin?Benim bir kardeşim daha mı olacak?'' dedi Gizem şaşkın bir biçimde.
-''Evet.Hem de iki aylık hamileymişim!Nasıl oldu da anlamadım aklım almıyor doğrusu.'' dedi Gizem'in annesi mutlulukla.
Gizem'in aklına bir şey takılmıştı:Babasının hafızası tam iki ay önce silinmişti ve eğer bebek de şimdi 2 aylıksa aslında babası aslında 3. çocuk yerine ilk çocuğunu yaptığını sanıyor olmalıydı.Yani Gizem'in 3. kardeşi aslında onun kardeşi değil ta kendisiydi!Birden afalladı:
-''Ne yani,şimdi senin karnındaki ben miyim?'' dedi.Bunu sesli olarak söylemişti.
-''Anlamadım kızım?'' dedi annesi.
-''Hiç.Bir şey demedim.'' dedi Gizem durumu kurtarmaya çalışarak.
-''Kızım,sevinmedin mi yoksa bir kardeşin olacağına?'' dedi Gizem'in annesi üzülerek.
-''Hayır tabii ki.Biyoloji dersinde şu an yaşadığımız olay hakkında bir konu görmüştük de o aklıma geldi sadece.'' dedi Gizem.
-''Neymiş o?'' dedi Nazlı merakla.
-''Şey...Paris konferansındaki fonksiyonların hacca gitmesiyle ilgili bir şeydi.Fazla önemli değil yani.'' dedi Gizem.Ailesi ona şaşkın şaşkın bakıyordu.''özür dilerim ama ben kendimi iyi hissetmiyorum.Biraz odamda yatacağım.'' dedi Gizem ve oturduğu sandalyeden kalkıp odasına geçti.Kendini cidden iyi hissetmiyordu.Kendini birden paranormal bir olayın ortasında bulmuştu.Kardeşini hayal etmeye çalıştı.Gizem kafalı bir erkek çocuğu!''Hayır,hayır!'' dedi ve kafasından bunu çıkartmaya odaklandı.Yapamıyordu.Gizem'in bembeyaz suratını gören Munko hemen yanına geldi.Artık Gizem'in çantasından kendi kendine çıkmayı öğrenmişti.
-''Ne oldu Büyük Üstad?Neden hayalet görmüş gibisin?'' dedi Munko merakla.
-''Munko,benim bir kardeşim daha olacak!'' dedi Gizem korkuyla.
-''Korkmana gerek yok Büyük Üstad.Sadece onunla senden biraz daha ilgilenecekler o kadar.'' dedi Munko.
-''Düşündüğün gibi değil Munko!Babam bu çocuğu hafızasını kaybettiği zaman yapmış.Kendini evliliğin ilk yıllarında zannederken bir çocuk yapma ihtiyacı duymuş olması normal tabii ama şimdi annemin karnındayım!'' dedi Gizem endişeyle.''Bunu düzeltebilir misin?''
-''Korktuğun şey bu muydu yani?korkmana gerek yok.Kardeşin sen değilsin merak etme.Büyü uzmanları böyle bir olayın herhangi bir tehdit oluşturmayacağını söylüyor.Yani Hayriye Teyze sayesinde bir kardeşin olacak.'' dedi Munko gülümseyerek.
-''Cidden rahatladım.'' dedi Gizem.''O zaman artık sevinebilirim,değil mi?'' dedi Gizem mutlulukla.
-''Evet,kesinlikle!'' dedi Munko.
-''Sen...sen konuşuyorsun!'' dedi odaya giren Derya Su.''Sen..konuş bir kitapsın!'' dedi Munko'yu işaret ederek.
-''Hayır Derya dur!yanlış anladın,açıklayabilirim.'' dedi Gizem telaşla.
Derya Su sanki Gizem'i duymamış gibi davranarak hemen Munko'yu kaptı ve:
-''Bu kitabı satıp milyoner...hayır milyarder olacağım!ünlü olacağım!'' dedi Derya Su şeytanice.''ya da dur,daha farklı bir fikrim var:Bugün kendimi iyi hissetmiyorum ve bu yüzden birini ispiyonlamak istiyorum.O şanslı kişi sen mi olacaksın acaba?''
-''Hayır,olmaz!Derya,hemen o kitabı bana ver!'' dedi Gizem sinirlenerek.
-''Neden vereyim ki?Buraya geldiğimden beri senin sevmediğin tatlı kuzenin senin için hep iyilik yaptı ama sen bu iyiliklerin hiçbirinin karşılığını vermedin.Bu yüzden bu tatliş kuzenin ya seni ispiyonlayarak öcünü alacak ya da bu paha biçilemez kitabı bir hediye olarak kabul edecek.'' dedi Derya Su.Hala şeytani tavrı üstündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...