BÖLÜM 8/Ani Ölüm

568 172 94
                                    

"Sonunda!" dedi Gizem yataktan kalktığında."Bu hafta da bitiyor,yaşasın!" diye sevindi kendi kendine.İlk defa Nazlı'dan önce uyanmıştı.Nazlı'yı da uyandırdıktan sonra beraber sevindiler.Gizem,dedesine seslendi.Ona bu güzel haberi vermeliydi."Dede!" diye seslendi ama sesini duyuramadı."Yine nerede bu adam?" diye aklından geçirdi.Dedesi yine kaybolmuştu.

Nazlı üstünü değişirken Gizem,gizlice dedesinin odasına girdi.Munko var mı diye bakındı.Munko da yoktu.Dedeleri kesin onları bırakıp büyü öğrencilerine ders vermeye gitmişti.Dedesi bu aralar hep Gizem'i ve Nazlı'yı ihmal ediyordu.

Gizem servise bindi ve servis onun hemen ardından Kabadayı Melih'i aldı.Kabadayı Melih,Gizem'in yanına oturdu.Gizem,o gün dedikleri yüzünden kendisini suçlu hissetti.Kabadayı Melih ona dostluk teklif etmişti ama o,bu teklifi son derece ters ve soğuk bir biçimde reddetmişti.Gizem,Kabadayı Melih'e döndü ve:

-"Geçen günkü arkadaşlık teklifin hala geçerli mi?"

-"Her zaman." dedi Kabadayı Melih gülümseyerek.

-"O zaman kabul ediyorum.Artık arkadaşız kabadayı." dedi Gizem.

-"Eğer arkadaşsak bana kabadayı deme.Arksdaşlarıma kabadayılık yapmam ben.Bana sadece Melih de." dedi Kabadayı Melih.

-"Tamam Melih.Bu öğle arası kantinde buluşalım mı?Bir şeyler yeriz." dedi Gizem.Samimi olmaya çalışıyordu.

-"Tamam.Buluşalım." dedi Melih.

Bu konuşmadan sonra Gizem de Melih'e ısınmıştıEskiden tanıdığı kaba çocuk değildi artık.Onu artık samimi bir arkadaşı olarak görüyordu.Okula kadar zamanlarını beraber konuşarak geçirdiler.

Aslı yine koridorlarda koşuyordu.Ama bu sefer Metin'i bulma çabasındaydı.Olanların tamamen bir yanlış anlaşılmadan ibaret olduğunu ona anlatmazsa Gizem'in onu mahvedeceğini biliyordu.Kim bilir o gün çıkışta neler olmuştu?Eğer Metin'i bulamazsa en yakın arkadaşının aşk hayatı biterdi.

"Ay Metin sonunda seni buldum ya!" dedi Aslı soluk soluğa.Yutkundu ve devam etti;"Sen dün Gizem'i yanlış anlamışsın.Brn birazcık yanlış anlatmışım Gizem'e olayları.Gizem'e ne olur kızma onu affet onun bir suçu yok." dedi dudağını büzerek.

-"Birazcık mı?T.C. Kimlik Numara'mı onun çantasına yapıştırdığımı söyledi.Bu olayı ben yaşamıştım." dedi Metin.

-"Her neyse.Sen istersen beni affetme ama onunla konuş.Tüm suç benim özür dilerim." dedi Aslı.

-"Tamam." dedi Metin."Öğle arasında kantinde buluşalım Gizem ile." dedi ve sınıfına gitti.

-"İyi de Aslı ben bugün öğle arasında Melih'le buluşacaktım!" dedi Gizem.Aslı'ya sitem ediyordu.

-"O kim ya?Yoksa Metin'den yüz bulamayınca kendine yeni sevgili mi yaptın?" dedi Aslı gülerek.

Gizem,Aslı'nın omzuna hafifçe vurdu ve:

-"Saçma sapan konuşma Aslı.Arkadaşlık teklif etti,ben de kabul ettim o kadar." dedi.

-"O ne biçim iş ya?Facebook musunuz siz birbirinize arkadaşlık isteği falan atıyorsunuz?Arkadaş hiç teklifle edinilir mi?Arkadaş dediğin insan,ilk görüşte gıcık olduğun ama sonradan sana en iyi yoldaş olan her derde deva kişidir." dedi Aslı bilmiş bilmiş.

-"Of Aslı of!Biz zaten kavgalıydık onunla,yeni bir başlangıç istedi sadece o kadar." dedi Gizem.

-"O erkekler öyle değil işte tatlım;azıcık yüz ver,sapığın olurlar senin!Ayı gibi kükrer,aslan gibi-"

-"Aslı yeter!Sen artık ne yapıyorsan yap,ben öğle arası için başkasına söz verdim." dedi Gizem.

-"Vay be!Hayatının aşkına karşı elin oğlunu mu tercih ediyorsun?Sen kesin yarın beni de satarsın.Ben kimim ki zaten?Ben öleyim!Ben-"

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin