İlk tenefüs zili çalmıştı.Herkes koridorlardaydı.Tuğçe de koridorlardaydı çünkü Gizem'den intikam almaya kararlıydı.Bunun için bir planı vardı.
Tuğçe,topuklu botlarıyla(topuklu bot diye bir şey var mı bilmiyorum topuğu olan bota topuklu bot denir herhalde) koridordan geçti.Merdivenleri titizlikle indi.Kendi sınıfları okulun en üst katındaydı fakat lise-sonların sınıfı en alt kattaydı.Tuğçe de en alt kata iniyordu.Melih'le konuşacaktı.
En alt kata sonunda varmıştı.Kolundaki bilekliği düzeltirken Melih'le çarpıştı:
-"Dikkat etsene be!Bu üstümdeki kıyafet senden daha pahalı!"dedi Tuğçe çemkirerek.Sonra çarpıştığı kişinin yüzüne baktı ve yüzüne sahte bir gülümseme takınarak:
-"Aa!Sen miydin?Merhaba Kabadayı." dedi.
-"Hayırdır?Seni tanıyor muyum?" dedi Melih.
-"Sanmıyorum ama seninle konuşmamız gereken bir konu var kabadayı." dedi Tuğçe ciddileşerek.
-"Hayır konuşamam.İşlerim var." dedi Melih ve Tuğçe'nin yüzüne bakmadan onun yanından geçti.Tam giderken Tuğçe onun kolundan tuttu ve:
-"Lütfen.Gizem ile ilgili." dedi dudağını büzerek.Melih;önce duraksadı,sonraysa:
-"Tamam.Kantindeki masalardan birine oturalım da öyle konuşalım." dedi.
Melih ve Tuğçe,kantinde birbirlerinin karşısında oturuyorlardı.Melih,Tuğçe'yle kendine birer gazoz ısmarladı.Tuğçe,ısrarla pipet istemişti.Titizliğini her yerde belli ediyordu.Melih,gazozundan bir yudum aldı ve söze başladı:
-"Evet,bana ne diyecektin?" dedi.
-"Söyleyeceğim şeyi söylemeden önce...Seni tebrik ederim." dedi Tuğçe.
-"Neden?" dedi Melih şaşırarak.
-"Gizem söyledi,sevgili olmuşsunuz." dedi Tuğçe yine sahte bir gülümsemeyle."Sen bilmezsin tabii,biz Gizemciğim'le çok iyi arkadaşız.Birbirimizden asla bir şey saklamayız.Ve bana dediğine göre seni çok seviyormuş." diye devam etti Tuğçe.Melih kıpkırmızı olmuştu.Tuğçe derin bir nefes alıp kaldığı yerden devam etti;"Ama maalesef bu aralar benim biricik arkadaşımın kafası biraz karışık.Bazen bana farklı erkeklere aşık olduğunu falan söylüyor.Bunlardan birisi de benim sevgilim Metin.Ben de sevdiğim kişiye Gizemciğim'in sarktığını görünce ona kızdım tabii.Maalesef şu an onunla aramız bozuk.Barışmamız için Metin'in peşini bırakması lazım.Ben de onunla barışmayı çok istiyorum.Bu yüzden senden bir ricam olacak:Gizem'i Metin'den uzak tut!Ne de olsa siz sevgilisiniz.Yani ona sahip çıkabilirsin değil mi?" dedi ciddice.
-"A,tabii." dedi Melih olanları merakla dinlerken.
-"Güzel.Bunu yapabileceğine inanıyorum.Yoksa Gizem'in akıllanacağı yok.Bu sözleri söylediğim için özür dilerim ama ben her yolu denedim.Kendine bir çekidüzen vermesini söyledim ama maalesef kendimi dinletemedim.Gize işte,ne yapacağı belli olmuyor bu kızın." dedi Tuğçe üzülmüş gibi yaparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...