BÖLÜM 15/Katil

435 155 96
                                    

Gizem,bunu duyunca afalladı.Daha geçen hafta görüp kavga ettiği ve sonradan arkadaş olduğu birinin,herkesin içinde kendisine çıkma teklifi etmesine şaşırmıştı.

Gözlerini faltaşı gibi açtı.Tam bir şey söyleyecekken bir ses;"Evet de!Evet de!" diye bağırdı.Bunu söyleyen,çantanın içindeki Munko'ydu.Herkes bunu duyunca Gizem'in çantasına doğru baktı.Gizem,çantasına bir dirsek geçirip söze başladı;"Bak Melih,seni üzmek istemiyorum ama..." dedi ve Melih ona üzgünce baktı.Gizem,bunu görünce onu kırmak istemedi ve;"Yani ben seninle biraz daha arkadaş kalmak istiyorum.Bence sevgili olmak...Bilemiyorum buna hazır değilim.Düşüneceğim." dedi ve cam kenarını izlemeye başladı.Böyle bir çıkma teklifini kabul etmesi söz konusu bile olamazdı.Melih'e söylediği sözleri zaten onu kırmamak için söylemişti.Yoksa o,Melih'i sadece arkadaşı olarak görüyordu.Ona aşık falan değildi.

Gizem,servisten inerken Melih'i beklemedi.Tek yürümek istiyordu.Ağır ağır yürüyordu.Metin;"Merhaba Gizem!Nasılsın?" dedi arkadan Gizem'e doğru koşarak.Gizem ona sinirle baktı fakat cevap vermedi.

-"Ne oldu?Bir şeyin mi var?" dedi Metin,Gizem'e bakarak.

-"Evet var!Ben dün sevdiğim insanın,dedemin katili olduğunu öğrendim!" dedi Gizem sinirle.

-"Çok üzüldüm.Katili kimmiş?" dedi Metin.

-"Sensin!Ayrıca sana bir sorum olacak:Seni seven birinin dedesini öldürürken hiç mi üzülmedin?" dedi Gizem.Gözleri dolmuştu.

-"Sen...Beni mi seviyorsun?Ama ben kimseyi öldürmedim ki!" dedi Metin şaşırarak.

-"Dedemi öldürdün!Katilsin sen!" dedi Gizem bağırarak.

-"Ben kimseyi öldürmedim,ne diyorsun onu da anlamadım!" dedi Metin.

-"Senin özel şoförün hapse atıldı çünkü polisler,onun dedemi öldürdüğünü düşünüyordu.Dün de ben senin şoförünle konuştum.Bana,dedemi öldürenin kendisinin patronu olduğunu söyledi.Peki onun patronu kim?Tabii ki de-" dedi Gizem ve Metin'in onu dudağından öpmesiyle sözü yarıda kaldı.Beş-on saniye kadar böyle kaldıktan sonra Metin,dudaklarını Gizem'in dudaklarından çekti ve;"Şoförümün patronu ben değilim ki!Şoförümün patronu amcam!" dedi.

Gizem,başta öpüşmenin şokuyla ona cevap veremedi.Afallamıştı.Bir kez daha!Dedesinin katili 3. kez değişmişti!"Yakında katil benim bacanağım da çıkar." diye geçirdi içinden.Sonra kendini toplayıp:

-"Ne?!Ama nasıl?" diyebildi.

-"Evet.Şimdi senin dedenin katili benim amcam mı oluyor?" dedi Metin şaşırarak.

-"E...Evet." dedi Gizem kekeleyerek."Peki,sen beni seviyor musun?" dedi utanarak.

-"Hani...Beni öptün ya...Dudağımdan." dedi Gizem.

Metin,Gizem'e sarıldı ve hızla ortadan kayboldu.Ama ona sarılırken söylediği bir söz vardı;"Sorunun cevabı:Evet,en başından beri."

Gizem içi içine sığmayarak aynı zamanda da biraz gerginlik yaşayarak sınıfına gitti.Şimdi Metin'le sevgili mi olmuşlardı?

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin