Gizem istemsizce gülümsüyordu.Dedesinin katili tam da karşısında savunmasız duruyordu.
''Artık yakalandın.Hayriye Teyze kapıya büyü yaptı ve bu yüzden de kaçamazsın.Şimdi...polisler gelene kadar ben sana olayı anlatayım,ne dersin?'' dedi ve anlatmaya başladı:
YILBAŞI SABAHI
Gizem haftalardır tam da yılbaşı gününü bekliyordu.Sonunda dedesinin intikamını alacaktı.Planı hazırdı.Herkesi eve,yılbaşı kutlamaya çağıracaktı ve dedesinin katili de evlerine büyü savaşı yapacaklarını zannederek gelecekti.Ardından savunmasız bırakılıp polislere teslim edilecekti.Hem de büyü dünyasının polislerine!Geçen seferki hapis olayından sonra Gizem,emniyet müdürlüğünün telefon numarasını almıştı.Öncelikle polis ile operasyon hakkında konuşmalıydı.
-''556.Sihirli Polisler Birliği Emniyet Müdürlüğü,nasıl yardımcı olabilirim?'' dedi telefondaki genç adam.
-''Merhaba,ben Büyük Üstad'ın torunuyum,Gizem Çelik.Size söyleyeceğim adrese bir operasyon yapabilir misiniz?'' dedi Gizem.Munko da yanında,konuşulanları dinleyecek bir pozisyondaydı.
-''Tabii ki.Siz isteyin yeter.Yok ben de Rapunzel'im.Yürü git işine kardeşim!'' dedi adam sinirle ve telefonu Gizem'in yüzüne kapattı.Gizem sinirlerine hakim olmaya çalışarak numarayı tekrar tuşlarken Munko araya girdi:
-''Telefonu bana tut.Ben konuşacağım.'' dedi.
-''Munko!Beni dinlemediler de seni mi dinleyecekler?'' dedi Gizem.Hala öfkeliydi.
-''Sen beni dinle.'' dedi Munko heyecanla.Gizem istemeye istemeye Munko'ya polislerle görüşmesi için izin verdi.
-''Merhaba polis bey.Ben Munko.Sizden rica etsem polis Taylan Bey'le görüşebilir miyim?'' dedi Munko telefon açılınca.
-''Tabii.'' demekle yetindi telefondaki genç adam samimi bir ses tonuyla.
Gizem'in ağzı açık kaldı.''Hayır,hayır!Telefondaki başkası olmalı.Nasıl birden bu kadar kibarlaşabildi?'' dedi şaşkınlıkla.''Ayrıca Taylan Bey kim?''
-''Taylan Bey...sizi tutuklayan polis var ya,o işte.Büyü Dünyası'ndaki herkes beni tanır ve sever.'' dedi Munko gülümseyerek.
-''Merhaba,kiminle görüşüyorum?'' dedi Taylan Bey.Gizem hemen Munko2nun konuşmasına izin vermeyerek söze girdi:
-''Merhaba Taylan Bey.Beni tanırsınız,eski Büyük Üstad'ın torunu Gizem ben.'' dedi Gizem heyecanla.
-''-''Tanıdım tabii,sesinden tanıdım.Başını yine belaya mı soktun yoksa?'' dedi Taylan Bey gülerek.
-''hayır.Sadece sizden bir şey isteyecektim de o yüzden aradım.Geçen haftalarda Hayriye Teyze ve beni tutuklamak için geldiğiniz eve bir operasyon düzenleyebilir misiniz?'' dedi Gizem.
-''Bakın Gizem Hanım,operasyon büyük bir iştir ve bu yüzden sebepsiz yere evinize bir operasyon düzenleyemeyiz.'' dedi Taylan Bey üzülerek.
-''Sebepsiz yere değil.Olay dedemin katiliyle ilgili.Bugün onu bir büyü savaşına davet edeceğim ve siz de operasyon düzenleyip yakalayacaksınız.Yani benim planım bu.'' dedi Gizem kendini savunarak.
-''Tamam Gizem Hanım.Operasyon ne zamana?'' dedi Taylan Bey.İkna olmuş gibi görünüyordu.
-''Tam da yeni yıl için geri sayım yapılırken.Evi biliyorsunuz.Tekrardan teşekkür ederim.Görüşürüz.'' dedi Gizem ve Taylan Bey;''Önemli değil.'' dedikten sonra telefonu kapattı.
-''Tamamdır!'' diye bağırdı Gizem odanın ortasında ve Munko'yu kucakladı.''Şimdi de tanıdığım herkesi yılbaşı kutlamasına davet edeceğim.
-''Yaşasın!Yılbaşı kutlaması!'' diye odanın içinde uçtu Munko.
-''Sen yanlış anladın.O kişileri buraya yılbaşını kutlamak için çağırmayacağım.Onlar dedemin katilini savunmasız bırakmak için bir göz yanılması olacak.20 kişiyle baş etmek ona zor gelecektir değil mi?Her ne kadar kara büyücü olsa da...'' dedi Gizem Munko'ya gizemli bir bakış atarak.''Aslı,Hayriye Teyze,Melih...ve en önemlisi Metin!'' dedi Gizem.
-''Metin mi?Amcasının yakalanmasına üzülmez mi?Ayrıca sen onunla iki aydır konuşmuyorsun bile!'' dedi Munko şüpheli bir tavırla.
-''O akşam yemeğinde ağzını açıp beni savunmak için bir tek kelime etseydi ne babamın hafızası silinirdi ne de biz hapse atılırdık ne de-'' dedi Gizem fakat cümlesi yarıda kesildi.
-''Ne de kardeşin olurdu...Değil mi?'' dedi Munko Gizem'in yarım kalan cümlesini tamamlayarak.''Sen metin'den onun hatası olmayan şeylerin de acısını çıkarmaya çalışıyorsun.Senin tek sorunun bu.Amcasının katili olması onun suçu muydu sence?'' dedi Munko sinirle.Gizem başını eğip cevap vermedi.''Hem sen de onu seviyorsun!'' deyince Gizem sinirle:
-''Seviyordum!Öncedendi!Artık ondan nefret ediyorum!Aslında haklısın...Biraz öyleyim ama ne yapabilirim ki?Onu hayatımdan çıkarıp atamayınca sanki bunu yapmaya zorlanıyormuş gibi hissediyorum.Sanki içimden bir ses bana onun acı çekmesini istediğimi söylüyor.'' dedi Gizem.
-''Eğer deden burada olsaydı sana çok kızardı,bundan emin olabilirsin!Sen iyi bir büyücüsün!Kalbinde kötülüğe hiçbir yer olmamalı.'' dedi Munko.
-''Umrumda değil.Zaten bu ondan alacağım son intikam olacak.'' dedi Gizem ve Metin'i aradı.
ŞİMDİ
-''Ve herkesi aradım.Çevresindeki herkesi yardıma çağırdığı için Aslı'ya borçluyum.bana çok yardımı dokundu.ve tabii Hayriye Teyze de var...'' dedi Gizem ve sözünü gülümseyerek bitirdi.''şimdi söyle bakalım:Sonuna hazır mısın?''
Dedesinin katili,Gizem'in söylediklerini sesini çıkartmadan dinledi.Hala kapının önünde duruyordu.
-''Bu son kimin sonu sence?Bir düşün bakalım!'' dedi sessizliğini bozarak.Parmağını şıklattı ve birden Gizem'in etrafındaki herkes yere yığıldı.Gizem şaşkın bir biçimde etrafına bakındı.
-''Neler oluyor?'' dedi birden korkuyla.''Ne yaptın onlara?''
-''Benim gibi birinin buraya hazırlıksız geleceğini düşünmedin değil mi?'' dedi adam şeytani bir gülümsemeyle.
-''Ne yaptın onlara dedim!'' diye bağırdı Gizem adama öfkeyle.
-''Belki de içkilerine biraz ilaç katmışımdır ve hepsi uykuya dalmıştır.'' dedi sırıtarak.''Ne oldu?Üzüldün mü yoksa?Merak etme,acı çekmene asla izin vermem.Sen de onların yanına gideceksin!'' dedi ve silahını çıkartıp Gizem'e doğrulttu.''Beni kandırmak ha?Bu ne cüret!'' dedikten sonra bir patlama sesi duyuldu.
Gizem kıyafetlerine baktı.Her tarafı kan olmuştu.Ellerinde de kan vardı.Yere de oluk oluk kanlar akıyordu.Bütün bunlar olurken de Metin'in amcası kahkahalar atarak gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...