BÖLÜM 18/Çifte Bela

414 131 45
                                    

Gizem koşarak sınıfa girdi.Acilen bir telefon bulup Hayriye Teyze'yi aramalıydı.Hemn Aslı'nın yanına gitti.

-"Aslı!Telefonun yanında mı?Çok acil bir işim var." dedi telaşla.

-"Dur tstlım bir soluklan,neler oluyor?Ne işin var telefonla?" dedi Aslı şaşırarak.

-"Hani senin cenazede beraber aradığın teyze var ya,onu arayacağım.Telefonunu bana verebilir misin?" dedi Gizem.

-"Maalesef telefonum yanında değil ama Demir'de telefon olması lazım." dedi Aslı.

-"O zaman neden beni oyalıyorsun Aslı?Başta söyleseydin ya!" dedi Gizem kızarak ve Demir'in yanına gitti.

-"Günaydın Demir.Telefonunu kullanabilir miyim?" dedi Gizem Demir'e.

-"Tabii.Alabilirsin." dedi Demir ve telefonunu çantasından çıkarıp Gizem'e uzattı.

Gizem,arka sıralardan birine geçti ve Hayriye Teyze'nin bir kağıda yazdığı numarasını telefondan tuşladı.Telefon çalarken Gizem,heyecandan tir tir titriyordu.

-"Alo?" dedi Hayriye Teyze."Kiminle görüşüyorum?"

-"Hayriye Teyze merhaba,ben Gizem.Bugün bize gelmen lazım." dedi Gizem.

-"Neden geleyim?Önemli bir şey yoksa rahat koltuğumda fasulye ayıklayarak Esra Erol izlemek istiyorum." dedi Hayriye Teyze.

-"Hayriye Teyze ben seni hiç önemsiz bir şey için çağırır mıyım?" dedi Gizem alınarak.

-"Niçin çağırıyorsun ve saat kaçta?" dedi Hayriye Teyze.

-"Sen saat öğlen 3 gibi bizim eve gel.Ben sana olayı anlatırım." dedi Gizem heyecanla.

-"Tamam kızım.Evde görüşürüz.Söylediğin saat Esra Erol'un başlama saatiyle çakışmadığı için şanslısın." dedi Hayriye Teyze ve telefonunu kapattı.

***

-"Munko!Evden birtakım sesler geliyor.Hayriye Teyze geldi mi acaba?" dedi Gizem anahtarla kapının kilidini açarken.

-"Evden erkek sesleri de geliyor.Baban mı geldi acaba?" dedi Munko telaşla.

-"Hayır.Babam işten bu saatte çıkmıyor." dedi Gizem ve kapıyı yavaşça açtı.Sesler salondan geliyordu.Gizem yavaş yavaş salona doğru yürüdü.Kafasını uzatıp içeri baktığında salonda sohbet eden Hayriye Teyze'yle babasını gördü.

-"Merhaba Hayriye Teyze.Sen işte değil miydin baba?" dedi Gizem şaşkınlıkla.

Babası cevap vermedi.Hayriye Teyze onun yerine:

-"Merhaba kızım.Baban kendini iyi hissetmiyormuş.O yüzden işten izin alıp eve gelmiş." dedi şefkatle.

-"Anladım Hayriye Teyzeciğim.Seninle biraz konuşabilir miyiz?" diye sordu Gizem.

-"Tabii.Odana geçelim." dedi Hayriye Teyze bir genç kız edasıyla.

Gizem'in odasına geçtiler.Gizem,okul çantasının fermuarını açıp çantanın içindeki Munko'yu serbest bıraktı.

-"Öncelikle kızım,fazla zamanım yok.Bir saat sonra Esra Erol başlıyor.Bu yüzden ne söyleyeceksen hemen söyle." dedi Hayriye Teyze.

-"Bak şimdi:Biz Cumartesi günü sinemaya gitmiştik.Dedemin katilinin yeğeni,senin cenazede beraber ağladığın kız,o kızın sevgilisi ve ben,yani toplam 4 kişiydik.Dedemin katilinin yeğeni aynı zamanda benim sevgilim.Yani sevgilimdi ve ilk sevgili olduğumuzda beni dudağımdan öpmüştü." dedi Gizem ve son cümlesini sesini kısarak sonlandırdı.Kendini toparlayıp devam etti:

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin