Gizem,sınıfa girip montunu astı ve yerine oturdu.Serviste düştükten sonra saçı bozulmuştu ve saçını saçını toplamalıydı.Tam tokasını eline alıp elini saçına götürüyordu ki eli sızladı.Serviste çizilen eli kanıyordu.Eline baktı.O sırada bir ses duydu.Aslı'ydı bu.
-"Ne oldu eline?"
-"Hiç.Önemli bir şey değil."
-"Gizem,yapma böyle söyle işte.Çatlarım bak sonra.
-"Serviste oldu.Ani fren sonrası elim çizildi.Şimdi de kanıyor bu kadar."
Aslı önce başını eğdi.Sonra çantasını hızlıca açıp karıştırmaya başladı.Sonra ani bir hareketle elini çantadan çıkardı.Sıraya kolonya bıraktı.Minik fıs-fıs kolanyalardan.Sonra tekrar elini çantasına soktu.Bu sefer peçete çıkardı.
-"Elini uzat."
Gizem,tereddüt etti.Aslı da bunun üzerine gülerek;"Merak etme yemeyeceğim elini!" dedi.Gizem elini uzattı.Aslı,özenle Gizem'in elindeki yarayı kolonyalı peçete ile dezenfekte etti.Sonra gülümseyerek Gizem'e baktı:
-"Bu kadardı.Çizikler yarına düzelir." dedi.
-"Doktor musun nesin sen?Çok teşekkür ederim."
-"Önemli de-"
Daha Aslı sözünü bitiremeden ağzı açık kaldı.Gizem onun baktığı yere baktı.Öğretmenleri sınıfa,yeni bir öğrenci ile girmişti.Çocuğu görünce Gizem'in de ağzı açık kaldı.Liseye giren çocuk liseye başlamadan önceki son gecesinde hayal ettiği yakışıklı çocuktu.Sarışın,yeşil gözlü,uzun boylu,esmer tenli...Aslı,dirseğini sertçe Gizem'in koluna vurdu.Gizem çığlık attı çünkü Aslı'nın dirseği onun moraran dirseğinin çok yakınına gelmişti.Sınıftaki herkes onlara baktı.Gizem elleriyle ağzını tuttu.Aslı da yan tarafından gizlice özür diliyordu.Saçma sapan hareketleri saymazsa öyleydi.
-"Bu çocuğu sana ayarlamamı ister misin?" dedi Aslı.
-"Peh!Sen mi yapacaksın bunu?" dedi Gizem,Aslı'ya yandan yandan bakarak.
-"Alınıyorum ama.Ne varmış halimde?Orta okuldayken sınıftaki herkes sevdiği kişiyi kendisine ayarlamam için bana yalvarırdı." dedi Aslı böbürlenerek.
Gizem bunun üzerine bir kaşını kaldırıp ona baktı:
-"Bu çocuk yakışıklı ama benim de kriterlerim var."
-"Gizemciğim iyi misin sen?Karşında Brad Pitt duruyor!" dedi Aslı Gizem'i kınarcasına.
-"Ben Brad Pitt'i o kadar da yakışıklı bulmuyorum." dedi Gizem umursamaz bir tavırla.
O sırada yeni gelen çocuk kendi bilgilerini vermeye başladı:
-"Merhaba,ben Metin Yılmaz.Buraya bu yıl geldim.Ankara'lıyım.Ortalamam geçen yıl 98,9 idi." dedi yakışıklı çocuk başını eğerek.
Gizem onun ortalamasını duyunca havalara uçtu.Bu tam aradığı erkekti.Tam aşık olunacak erkek.Sesinde de bir büyüleyicilik vardı.Çocuk tam anlamıyla kusursuzdu.
Tenefüs zili çaldığında tüm kızlar Metin'in yanındaydı.Zeki,yakışıklı ve sevecen biriydi ama Metin'in yüzü,çevresini saran kızlardan dolayı görünmüyordu.Gizem sinirle etrafına bakındı.Aslı da kayıptı.Onu bulma bahanesiyle yanına gitti Gizem.Arada da çaktırmadan Metin'e bakıyordu.Aslı'yı unuttu.Metin'e bakmaya başladı.Gözleri ondan almak istiyor ama alamıyordu.O sırada bir el omzuna "Şlap!" diye indi.Gizem arkasını döndü.Kız:
-"Sevgilime neden bakıyorsun?" dedi.
Gizem de aklından "E tabii böyle oğlanları hep züppe kızlar kapar." diye geçirdi.Kız tekrarladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...