''Ne?!'' dedi Aslı birden.''Bir de yalan mı söylüyorsun?''
-''Hayır Aslı.Doğruyu söylüyorum.Buna da inanmıyorsan sana da pes yani!'' dedi Gizem.
-''iyi ama sen de inanılacak bir şey söylemiyorsun ki!Büyücü olman ne kadar inandırıcı ki?'' dedi Aslı.
-''O zaman bu,senin bana güvenmediğini gösterir.Şimdi güvenmeyen kimmiş?'' dedi Gizem ve devam etti;Madem inanmıyorsun,yılbaşı gecesi görürsün.'' deyip yatağın üzerinde duran telefonu eline aldı.Aslı'nın da konuşmaları duymasını istiyordu.Telefonun numaralarını hızla tuşladı.
-''Yine mi sen,bücür?'' dedi Metin'in şoförü gizemli bir ses tonuyla.
-''Evet,yine ben.Artık bücür sensin,ne de olsa gücün kalmadı.Şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle,bücür:Bu yılbaşı gecesi evde tek olacağım.Patronun evi zaten biliyor.Ona buraya gelmesini söyle.Ona meydan okuyorum.Onunla büyü savaş yapacağım.'' dedi Gizem özgüvenli bir tavırla.
-''Demek öyle.Demek patronuma meydan okuyorsun ha?Vay bücür vay!Peki ödül ne?'' dedi adam alaycı bir tavırla.
-''Ne ödülü?Bir de ödül mü vereceğim senin psikopat patronuna?'' dedi Gizem şaşırarak.
-''Patronum hakkında düzgün konuş!'' dedi adam hiddetlenerek.''Kazanacak kişi için teklif edeceğin ödülden bahsediyorum!Senin yenileceğin belli olduğu için net konuşayım:Patronun alacağı ödül ne?''
-''Eğer kazanırsa beni öldürebilir.Ama eğer ben kazanırsam...tutuklanıp büyücüler hapishanesine götürülecek!'' dedi Gizem.
-''Tamam bücür.O zaman sana son gününün tadını çıkarmanı tavsiye ederim.'' dedi adam ve şeytani bir ses tonuyla bitirdiği cümlesinin ardına bir de gür bir kahkaha ekleyerek telefonu kapattı.
Gizem gülümseyerek Aslı'ya baktı.Aslı'ysa ona boş boş bakıyordu.Kendini toparlayıp:
-''Bu neydi şimdi?'' diye sordu merakla.''Neden evde tek olacağını söyledin.Ben de varım.''
-''Al işte,büyücü olduğumun kanıtını dinlettim sana.'' dedi Gizem.
-''Peki öldürülmek falan da ne oluyor?Beni cidden korkutuyorsun!'' dedi Aslı korkuyla.
-''Sorun yok.Zaten ben kazanacağım.'' dedi Gizem.''Bu gece için yardımına ihtiyacım olacak tatlım.Bu yüzden söyleyeceklerimi yapman lazım.''
Aslı bunun üzerine gülümseyerek;''Bir planın olduğu o kadar belli ki!'' dedi.
***
Gizem,Nazlı,babaları ve Aslı hep beraber salonu süslüyorlardı.Gizem çam ağacını kuruyor,babası balonları şişiriyor,Aslı etrafı süslüyor ve Nazlı da babasının şişirdiği balonları asıyordu.Gizem'in annesiyse karnındaki bebeğiyle beraber koltukta oturmuş,onları izliyordu.O da yardım etmek istemişti fakat ailesi buna izin vermemişti.Derya Su ise mutfakta kurabiye pişiriyordu fakat 5 kez yaptığı kurabiyeleri,bir kez de tepsinin kendisini yaktığı için o da halasıyla beraber evdekileri izliyordu.
-''Ne yani bu kadar mı?Ben olsaydım yılbaşı için havuzlu parti düzenlerdim!'' dedi Derya Su kibirli bir biçimde.
-''Eğer çok istiyorsan seni seve seve İzmir'in soğuk denizlerinde yüzdürebilirim Derya!Saçma sapan konuşma,kışın ortasındayız!'' dedi Gizem Derya'ya sertçe çıkışarak.
-''Kızım,o ne biçim konuşma öyle?'' dedi annesi Gizem'e kızarak.
Gizem tam kendini savunmak için cevap verecekti ki kapı çaldı.Gizem yerinden fırlayıp kapıya baktı.Gelen Hayriye Teyze'ydi.
-''Hayriye Teyze!'' diye sevinçle bağırdı Gizem ve ona sanki onu aylardır görmüyormuş gibi sarıldı.
-''Dur kızım dur!Düşüreceksin beni!''dedi Hayriye Teyze gülerek.Evdeki herkes kapıya doluşmuştu.Hepsi Hayriye Teyze'ye sarılıyor,hasret gideriyorlardı.Oysaki Hayriye Teyze'yi daha 1 gün önce görmüşlerdi.
-''Size bir şeyler aldım.Alın bakalım.'' dedi Hayriye Teyze gülümseyerek ve elindeki market poşetini Gizem'e uzattı.Gizem daha poşeti alamadan Derya Su hemen Hayriye Teyze'nin elindeki market poşetini kaptı.Poşeti açıp bakınca Gizem'le Hayriye Teyze'ye bakıp;''Bunlar ne?'' dedi ve yüzünü ekşiterek poşeti Gizem'e uzattı.
-''Bana havuç gibi geldi.'' dedi Hayriye Teyze kaşlarını çatarak.
-''Bunları ne yapacağız?'' dedi Derya Su.Hala yüzünü ekşitiyordu.
-''Burnuna takacağız Deryacığım.Sen istersen...Neyse,konuşmayacağım.'' dedi Gizem sinirle.
-''Bahçede her yer kar.Ben de dışarı çıkıp kardan adam yaparız diye düşündüm.'' dedi Hayriye Teyze gülümseyerek.
-''Olmaz!'' dedi Gizem.''Yılbaşını evde kutlayacağız.''
-''Neden ki kızım?'' dedi Hayriye Teyze şaşırarak.
-''Çünkü özel misafirimiz var!'' dedi Gizem.
-''Özel misafir mi?O kim?'' dedi Hayriye Teyze merakla.
-''Keşke biz de bilsek Hayriye Abla.Gizem'in işleri işte.'' dedi Gizem'in babası gülümseyerek.
-''ben Gizem'in odasına geçeyim.Biraz sohbet ederiz.'' dedi Hayriye Teyze.Gizem misafir ağırlayacağı için çam ağacını kurma işi de Derya Su'ya düşmüştü.İstemeyerek de olsa bunu kabul etti.
-''Özel misafir kim?Yine ne işler çeviriyorsun acaba?'' dedi Hayriye Teyze odaya geçtiklerinde Gizem kapıyı kapatırken.
-''Dedemin katiliyle büyü savaşı yapacağım bu gece.Özel misafir o!'' dedi Gizem.
-''Tövbe estağfurullah kızım!Bu evde mi yapacaksınız bu savaşı?Her yer mahvolur,bu evdeki en sevdiğim biblonun zarar görmesine izin veremem.'' dedi Hayriye Teyze.
-''Biblo mu?Hangi biblo?Şu sarı köpek mi?'' dedi Gizem konuyu değiştirmeye çalışarak.Bu konunun sürpriz olmasını istiyordu.
-''Evet o.Sen konuyu değiştirme bakayım.Ödül olarak ne teklif ettin?'' dedi Hayriye Teyze merakla.
-''Eğer beni yenerse beni öldürebileceğini söyledim.'' dedi Gizem ve Hayriye Teyze odanın içinde koşuşturmaya başladı:
-''Kızım sen delirdin mi?!Karşındaki katil bir kara büyücü!Sen-'' dedi Hayriye Teyze fakat sözü yarıda kesildi.
-''Bir dakika,sen kara büyücü mü dedin?Sen o adamın bir kara büyücü olduğunu nereden biliyordun ve neden bana söylemedin?'' dedi Gizem şaşkınlıkla.''Bunu neden benden sakladın ki?''
Hayriye Teyze buna cevap vermedi.Sadece başını eğdi.Bu derin bir konuydu ve bunu Gizem'e anlatamazdı.Eski Büyük Üstad'a söz vermişti.
***
2018 yılına girmeye sadece 10 dakika kadar kalmıştı. Gizem ise kapının karşısında duran koltukta tek başına oturuyordu.Yemek masasında içkiler öylece duruyordu.Gizem,saatin tik tak seslerinden başka hiçbir ses duymuyordu.
Birden kapı kırıldı ve eve siyah dumanlarla bir adam girdi.Gizem bunun üzerine oturduğu koltuktan kalkıp sinirle:
-''O kırdığın kapının parasını vereceksin!'' dedi.Adam bunu duymazdan gelerek:
-''Büyü savaşına hazır mısın bakalım?'' dedi.
-''Asıl sen hazır mısın?Yani sonuna.Burası yolun sonu da o yüzden dedim.'' dedi Gizem gülümseyerek ve parmağını şıklatıp;''Herkes saklandığı yerden çıksın!Özel misafirimiz geldi!'' dedi.
Herkes teker teker saklandığı yerden çıkıp Gizem'in yanına geldi.Salonda yaklaşık 25-30 kişi vardı.Aslı,Hayriye teyze,Melih,Demir,Metin,derya Su,Tuğçe...
-''Neler oluyor?Sen bana büyü savaşı yapacağımızı ve evde tek olduğunu söylemiştin!'' dedi dedesinin katili Gizem'e sinirle.
-''Her zaman oyunbozan sen mi olacaksın?Biraz da biz yalan söyleyelim değil mi kara büyücü?Az önce dediğim gibi: Yolun Sonu!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kitap
FantasyGizem, dedesinin ölümüne kadar kendisini sıradan bir kız sanıyordu. Ne dedesinin bir büyücü olduğundan ne de kendisinin bir gün bir büyücü olacağından habersizdi. Bir yandan liseye başlamanın getirdiği zorluklar, düşmanları, aşık olduğu Metin, bir y...