BÖLÜM 20/Yeni GizMel

410 117 88
                                    

   O gün eve gittiklerinde saatlar sadece 15 dakika ilerlemişti.Bu da onlara orada 3 saat geçirdiklerini gösteriyordu.Gizem'in annesiyle babası da onlardan yaklaşık yarım saat sonra eve gelmişti.Nazlı da eve gelmiş ve Gizem'in evde olmadığını görünce meraklanmış fakat Derya Su yine yalanlarıyla durumu kurtarmıştı.
Bir sonraki günse panzehiri alıp Gizem'in babasının hafızasını kimseye fark ettirmeden yerine getirmişlerdi.Gerçi zaten olayı duyan duymuştu.

2 AY SONRA (ARALIK AYININ İLK HAFTASI)

Gizem,yatağından uykulu uykulu kalktı.Nazlı da Derya Şu da uyanmıştı. Yine bir okul günüydü.Gizem artık liseden sıkılmaya başlamıştı ama bir sonraki sene büyücü okuluna başlayıp kendi okulunu bırakmak zorunda olacağı için lisedeki son 6 ayını iyi geçirmek istiyordu.

Babasının hafızası yerine gelmişti fakat hala kızının Metin'le önceden sevgili olduklarını hatırlamıyordu.O olaydan sonra zaten Gizem de ne Metin'le ne de onun amcasıyla hiç konuşmamıştı.Metin'le sadece ayrılacağını söylemişti.Artık onlardan kurtulduğu için mutluydu ama Metin'in amcasıyla da bir hesaplaşması olacaktı.O katile dedesini öldürmenin ne demek olduğunu en ağır şekilde göstermek istiyordu.

Birden aklına; Munko'yu dedesinin ölümünden sonra ilk defa gördüğü an geldi.Munko ona olanları uzaktan gördüğünü söylemişti fakat Büyük Üstad'ına karşı gelmeyi göze alamadığı için Büyük Üstad'ı kurtaramamıştı.Munko'nun ona dediğine göre dedesinin katili bir kara büyücüydü!Çünkü katil,dedesini öldürmek için kara büyü kullanmıştı.Gizem tam da eksik parçayı bulmuştu.Gizem'in dedesi iyi bir büyücüyse ve dedesinin katili de bir kara büyücüydü.Bu yüzden rakiplerdi ve dedesi bu yüzden öldürülmüştü.Dedesi belki de bu yüzden ortadan kayboluyordu.Ondan kaçmak için.Lisenin ilk günü okul sonrası eve geldiklerinde ev bu yüzden darmadağındı ve dedesi bunu büyüyle düzeltmişti.Hafızasını da silebilirdi ama silmemişti.Bu küçük bir ayrıntıydı ve bu yüzden bu hafıza silme işine fazla takılmaya gerek yoktu.

-"Hadi kızım,uyanamadın mı hala?Okula geç kalacaksın!" dedi annesi Gizem'in odasına hızla girerek.Ardından eliyle başını tuttu.Bacakları ağırlaştı ve kendini birden yerde buldu.

-"Anne,anne!Nazlı!Koş,annem bayıldı!" diye bağırdı Gizem annesinin yanına çökerek.

-"Yok kızım,iyiyim ben." dedi annesi Gizem'e kısık bir sesle.Hala ayağa kalkamıyordu."Başım döndü ve dengemi kaybettim sadece.Önemli bir şey değil."

Gizem'in babası,eşinin yanına gelip kalkmasına yardımcı oldu.Nazlı da annesine büyük bir bardakla su getirmişti.Derya Su'ysa kolonyayı getirip halasının üstüne bocalıyordu.

-"Tamam Derya yeter!Annem bayıldı dedik annemi sula demedik sana!" dedi Gizem sertçe.

-"Tamam,siz hazırlanın.Geç kalacaksınız." dedi Gizem'in annesi.Bu haldeyken bile yeğeniyle çocuklarını düşünüyordu.

***

Gizem yine servis camından dışarı bakarken düşüncelere dalmıştı.Annesinin aniden bayılması normal bir şey olamazdı.

-"Günaydın Melih." dedi Gizem Melih'e gülümseyerek.Bu çıkma teklifine net bir cevap vermenin vakti gelmişti.Melih tam oturduğunda onu yanağından öptü.Ardından kulağına fısıldayarak;"Cevabım evet.Seninle çıkmayı kabul ediyorum.

Melih neye uğradığını şaşırdı.O da Gizem'i seviyordu fakat Gizem'e ettiği önceki çıkma teklifinde ondan olumlu bir cevap alamayacağını düşündüğünden onunla sevgili olma umudu sönmüştü.

-''Ne?Sen ciddi misin?'' diyebildi sadece.Zar zor konuşuyordu ve kalbi neredeyse yerinden çıkacaktı.

-''Evet.Hem de çok ciddiyim.Aslında sana bu konu son açıldığında söyleyecektim bunu ama sen benimle arkadaş kalmak istediğini ve bu konuyu kapatmak istediğini söyledin.'' dedi Gizem.''Ben de dayanamadım,konuyu tekrar açtım.''

-''Aslında o gün ciddi değildim.Sadece beni reddedeceğinden korktum.'' dedi Melih üzgünce.

-''Fakat benim sana söylemek istediğim bir şey var:Sevgili olduğumuzdan ikimizin de ailesinin haberi olacak ama başka kimse bilmeyecek.Tamam mı?'' dedi Gizem ciddi bir biçimde.

-''Tamam.Ben de sana bir şey sormak istiyorum:Şimdi biz de normal sevgililerin yaptıklarını yapabilir miyiz?'' dedi Melih merakla.

-''Bu aslında normal sevgililerin ne yaptığına bağlı.'' dedi Gizem gülümseyerek.''Mesafeli olduğu sürece ve dışarıda olmadıkça.''

Melih başını olumlu anlamda salladı.Uzun zamandır bu anı bekliyordu.

***

Gizem,evlerinin kapısının zilini çaldı.Okulda hep sabah olanları ve Melih'le sevgili olmalarını düşündüğünden kendisinde hiç hal kalmamıştı.Annesinin bayılması tesadüf müydü yoksa dedesinin katili yine bir işler mi çeviriyordu?Gizem neredeyse tüm gün bunu düşünmüştü.Sonuçta ailenin büyücüsü oydu ve ailesini  kötü büyücülere karşı korumak onun göreviydi.Ayrıca o da kendisinde ailesine sahip çıkacak potansiyeli görüyordu.

Kapıyı Gizem'e Nazlı açtı.O gün Nazlı'nın servisi eve Gizem'den daha erken gelmiş olmalıydı.Nazlı'nın garip bir hali vardı fakat olumsuz bir hal değildi bu.Ağzı kulaklarına varıncaya kadar gülümsüyordu.

-''Ne oldu kuzum?Neden bu kadar mutlusun?'' dedi Gizem merakla.''Annem iyi mi?''

-''Hem de nasıl!Gel hadi,çabuk gel!' dedi Nazlı aynı mutlulukla.

-''Gizem eve girip montunu astı ve çantasını odasına bıraktı.Evde annesiyle babasını aradı.

-''Anne!Baba!Ben geldim!'' dedi Gizem.

-''Hoş geldin canım kızım.'' dedi Gizem'in babası.Sesi mutfaktan geliyordu.Gizem koşarak mutfağa girdi.Ailesinin iyi olduğunu görünce derin bir oh çekti.

-''Hoş buldum.Nazlı neden bu kadar mutlu?Sınavdan yüksek mi almış?'' dedi Gizem.Annesiyle babası sadece gülümsemekle yetindiler.Sanki içlerinde bir şey varmış da söyleyemiyorlarmış gibiydi.''Neler oluyor?Ne bu mutluluk?'' deyiverdi birden.

-''Kızım,bizim sana çok önemli bir şey söylememiz gerek.'' dedi annesi Gizem'e heyecanla.O sırada nazlı da mutfağa girmişti.O da son derece heyecanlıydı.

-''E hadi o zaman çatlatma da söyle anne!Bakın siz böyle yapınca beni biraz korkutuyorsunuz.'' dedi Gizem endişeyle.

-''Tamam o zaman söylüyorum:Han sabah benim başım dönmüştü de ben kısa bir baygınlık geçirmişti ya,biz de benim ciddi bir durumumun olup olmadığını öğrenmek için babanla beraber hastaneye gittik.birkaç test yaptırdık ve...'' dedi Gizem'in annesi ve derin bir nefes alıp devam etti;  ''Hamileyim!!!"

Gizemli KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin