2. Kapitola

1.6K 64 5
                                    

Christoper
Práve teraz sa nachádzal v otcovej pracovni a znudene sedel na stoličke tak ako vždy keď si ho do nej zavolal. ,,Povieš mi kedy sa už oženíš?"opýtal sa ho už asi po tisíci krát. On na to iba prevrátil oči. ,,Neprevracaj tými očami. Už by bolo na čase si nájsť manželku. Dokonca aj tvoj mladší brat sa pred pár rokmi oženil,"povedal a zamračil sa. Z jeho výrazu sa dalo vyčítať, že je na svojho staršieho syna veľmi nahnevaný. Vkladal do neho veľmi veľké nadeje, že po ňom neskôr všetko prevezme. ,,No a. Logan si zobral Stephanie po veľmi dlhoročnej známosti,"postavil sa. ,,Kam si myslíš, že ideš?"opýtal sa. ,,Idem na párty a spoznať nejaké dievča. Spokojný?"opýtal sa keď už bol pri dverách aby mohol z kancelárie konečne zdúchnuť. ,,Mimoriadne. Ak si tam nenájdeš žiadnu ženu. Vyberiem ti ju sám," povedal. Už bol na odchode keď za ním ešte zavolal.

,,A ešte aby som nezabudol. Ak si niekoho nájdeš svadba bude do konca roka,"povedal a on odišiel do izby sa pripraviť. Pripravený zišiel do obývačky a zavolal na Raya a Jerremyho. ,,Idete so mnou na párty?"opýtal sa opretý o zárubňu od dverí do obývačky. ,,Jasné, že hej,"povedali naraz. Spolu išli do garáže a odtiaľ si zobrali fialové Larbonghini. Sadol si na miesto vodiča a čakal kedy si sadnú oni. Jerremy si sadol na miesto spolujazdca a Ray na zadné miesto. Vyšiel z garáže a o pár minút už stáli pred budovou kde sa uskutoční párty. Vošli dnu, zobrali si pohár cukríkovej farby, ktorý mal silnú čerešňovo citrónovú arómu s pár kvapkami rumu.

Celia

Sedela na posteli a čakala čo jej vyberie Madison na párty. Raz jej do slova vtrhla s tým, že pôjdu na párty a neprijíma od nej žiadne námietky. ,,Mám to,"povedala a otočila sa s úškrnom. S oblečením ju vyhnala do kúpeľne. Obliekla si čierne priliehavé šaty nad kolená s tenkými ramienkami a srdcovým výstrihom. Ako vyšla z kúpeľne Maddie už bola prichystaná. Sadla si na stoličku, ona ju začala maľovať a robiť jej vlasy. Vždy sa v tom vyžívala. Vlasy nechala rozpustené a žehličkou urobila jemné vlny. ,,Wau,"začala sa obzerať v zrkadle. ,,Ja viem som dokonalá," povedala a začala sa obzerať v červených šatách s čipkou bez ramienok, ktoré jej zvýrazňovali ženské krivky.

,,Ideme?"opýtala sa a zobrala kabelku, ktorá jej dokonalo pasovala ku šatám. Iba prikývla a spolu zišli do garáže v ktorej podišli ku čiernemu BMW. Sadli si na miesto a odviezli sa až ku budove kde sa mala konať párty. Vystúpili a vošli do budovy. Zobrali si nápoje. Ako prechádzali okolo spolužiačok, ktoré ich zastavili.

,,Čauko,"povedala Amanda údajná kráľovná ich školy na ktorú musela chodiť ešte rok a trpieť jej osobu. ,,Ahoj?"pozdravili sa jej s otázkou v očiach. ,,Maddie. Ako sa môžeš baviť s niekým ako je Celia?"opýtala sa Amanda a začala si točiť na čierno prefarbeným prameňom. ,,Lepšie sa baviť so Celiu. Si len namyslená, povrchná a povýšenecká mrcha,"povedala Maddie a uškrnula sa jej do tváre. ,,To odvoláš!"vykríkla a začala sa k nej približovať. ,,Ale no tak dievčatá predsa si nebudete dnešný deň kaziť?"opýtal sa neznámi s veľmi príjemným hlasom, ktorý jej spôsobil na jej tele jemné chvenie.

Christopher

Prechádzali okolo skupiny mladých žien a vypočuli si časť ich rozhovoru. ,,Lepšie sa baviť so Celiou. Si len namyslená, povrchná a povýšenecká mrcha,"povedala blondínka a uškrnula sa do tváre čiernovlásky. ,,To odvoláš!"vykríkla a začala sa k nej približovať. Ray kýval ich smerom a oni sa za nimi vybrali. ,,Ale no tak dievčatá predsa si nebudete dnešný deň kaziť?"opýtal sa. ,,Nestaraj sa,"povedala jedna z nich. ,,No čo som hovorila,"povedala blondínka. ,,Maddie nechaj ju tak,"povedala brunetka a odtiahla menovanú ďaleko od skupiny dievčat a oni sa postavili trochu ďalej.

Zaostril sluch a začal počúvať o čom sa rozprávajú. Vedel, že sa to nepatrí ale jeho zvedavosť ho prinútia. Ak by tu bola matka dostal by pohlavok za to, že odpočúva cudzie rozhovory. Neraz ho upozorňovala aby to nerobil len jemu to vždy išlo jedným uchom dnu a druhým von. ,,Ja tú Amandu raz zaškrtím. Myslím to vážne Celia,"rozčuľovala sa Maddie. ,,Predsa sa nebudeš rozčuľovať kvôli takej mrche ako je Amanda,"povedala Celia. Veľmi pekné meno. Pomyslel si. Keď uvidel, že Celia už pomaly odchádza vybrali sa za ňou. Celý čas za ňou išli ako tiene. Pravdepodobne započula ich kroky a tak zrýchlila. Rýchlo ju predbehol. Počas toho ako sa obzerala do neho narazila. Počul ako rýchlo jej bije srdce a zvyšuje sa jej pulz, ktorý by určite počula aj mŕtvola tri metre pod zemnou. Skôr ako spadla na zem ju stihol zobrať do náruče zatiaľ čo ona bola úplne mimo. Vyzerala ako spiaca kráska, ktorá čaká na svojho princa, ktorý keď ju pobozká tak sa ona preberie, oni sa vezmú a budú žiť kým nezomrú. Ale niečo také existuje len v rozprávkach.

Dobehol ku autu do ktorého si sadol s ňou v náručí. Jerremy naštartoval a oni vyrazili domov. Vyšli z auta a smerovali ku vchodovým dverám. Ray ich otvoril a on s princeznou na rukách vošiel dnu. Jerremy zatváral dvere keď sa za nami ozval hlas. ,,Preboha. Drew okamžite poď sem," zakričala za nimi jeho mama. Ani sa nenazdal a otec stál pri mame. Otočil sa k nim a nahodil nevinný úsmev. ,,Mladý pán si aj uráčil konečne prísť domov,"povedal a zamračil sa. Mama mu uštedrila svojou malou no predsa ladnou rukou pohlavok. ,,Takže si si našiel nevestu,"pozrel sa na Celiu. ,,Čo si jej urobil, že je v bezvedomí?"opýtala sa mama pohoršene a ustráchane zároveň. Nikdy v jej očiach nevidel starosť o cudziu osobu, ktorá bola dokonca aj človekom. ,,Nič. Len do mňa narazila a potom omdlela,"povedal na svoju obranu. ,,Aha. Už sa preberá," povedal Ray. ,,Poď Christopher odnesieš ju do obývačky. Jerremy choď prosím po vodu,"povedala s krčeným obočím. Všetci urobili ako povedala. ,,Tu ju daj ľahnú,"povedal otec. Položil ju na gauč. Hneď na to sa vrátil Jerremy s pohárom vody.

Sadol si ku jej nohám a v ruke držal pohár. Pomaly otvárala jej svetlomodré oči, ktoré sa mu už v tej chvíli zapáčili. Keď ich mala otvorené skoro vyskočila z gauču. Hneď na to si chytila hlavu a tvár jej skrivila bolesť. Podal jej vodu ktorej sa poriadne napila. ,,Kde to som? Čo tu robím? A kto ste vy?"začala chrliť jednu otázku za druhou. ,,Si v sídle Lopezovcov. Odpadla si tak ťa sem Chris doniesol a ja som Cheryl. Zvyšok ti poviem zajtra. Teraz ti ukážem izbu kde budeš spať,"povedala mama. Mama so Celiou odišli spolu po schodoch do hosťovskej izby. ,,Pekné dievča si si vybral. Vedel by som si ju predstaviť po tvojom boku,"povedal otec. ,,Ďakujem otec,"povedal. Postavil sa z kresla a odišiel. Všetci štyria si popriali dobrú noc a každý sa vybral do svojej izby. Obliekol si pyžamové nohavice a ľahol do postele. Ani nemusel dlho čakať a zaspal.

Ahojte pijavičky !
Dúfam, že sa vám bude môj nový príbeh páčiť. Ďakujem za každé čítanie, vote a commenty.
Joker2559♡

Vampire LoveWhere stories live. Discover now