Hope
,,Hope prosím poď dole,"zakričala na ňu jej mama zdola. ,,Už idem,"
povedala a odtrhla zrak od zrkadla do ktorého sa pozerala minimálne hodinu a to len preto, že na stehnách mala škrabance. Rýchlo si obliekla nohavice a zbehla po schodoch. Bola prekvapená keď zbadala troch vysokých a svalnatých mužov. ,,Slečna Lopez poďte s nami,"povedal jeden z nich. ,,Prečo?"opýtala sa zvedavo. ,,Ste vo veľkom nebezpečenstve a pán de Querst vás chce ochrániť,"povedal ďalší z nich. ,,A čo moja rodina?"
opýtala sa bojazlivo. Predsa nemôže dovoliť aby niekto ublížil jej rodine. ,,Nebojte sa Klan Snežných obrov ich ochráni,"povedal. Otočila sa na mamu so skľúčeným pohľadom. ,,Neboj sa zlatko nič sa nám nestane a teraz bež,"povedala a usmiala sa na ňu. ,,Dobre. Môžeme ísť,"povedala a všetci štyria vyšli z domu. To čo pred domom uvidela ju prekvapilo. Stáli tam veľký majestátny Snežný obri a pár bosorákov. ,,Veliteľ Urhan máme dievča. Strážte tento dom a nedovoľte aby sa doň niekto dostal,"povedal jeden z nich. ,,Samozrejme pane,"povedal veliteľ a usmial sa na ňu. Dosť ju to prekvapilo no úsmev mu opätovala. Nasadli do veľkého obrneného auta a vyrazili. Oprela hlavu o operadlo a zatvorila oči čo vôbec nemala robiť. Stála na priestranstve a všade kam sa pozrela zbadala mŕtve telo. ,,Hope uteč!"počula ako niekto kričí no bolo neskoro. Cítila ako ju niečo prebodlo a ona spadla na kolená. V ústach zacítila kovovú chuť svojej vlastnej krvi. ,,Čoskoro to bude skutočnosť drahá Hope,"povedal muž, ktorý pred jej vlastnými očami vytrhol Alexeiovi srdce. ,,Alexei!"vykríkla a vystrašene otvorila oči. ,,To je v poriadku som tu pri teba,"povedal a jej sa uľavilo. Na nič nečakala a tuho ho objala.
,,Prosím povedz, že to čo sa mi snívalo nemôže byť skutočnosť,"povedala a po lícach jej začali stekať slzy. ,,Neboj sa nikdy to nebude skutočnosť ak teraz pôjdeme za mojim známym. Dobre?"
povedal a zotrel jej slzy. ,,Dobre,"prikývla. Keď sa okolo seba poobzerala zistila, že je ešte stále v auta. ,,Poď pôjdeme do môjho auta,"povedal a chytil ju za ruku. Nasadli do jeho auta v ktorom sedeli dve osoby. Spoznala v nich Charlesa a Drusillu. Cestovali už nejakú dobu keď sa ozvala Drusilla. ,,Viem, že sme nezačali najlepšie ale pochop ma. Nestáva sa často, že mu zo spálne vychádza žena. Vlastne sa to ešte vôbec nestalo ak nepočítam teba,"povedala. ,,To je v poriadku,"povedala. ,,Počkať. To ako, že na mňa nebudeš vrieskať?"opýtala sa dosť prekvapene. ,,Nie,"pokrútila hlavou. ,,Alexei tej sa drž. Chcem ju mať za švagrinú. A Hope hovor mi Dru,"povedala. ,,Dobre Dru a ty mi môžeš hovoriť Hope alebo Lexa,"povedala. ,,Lexa. To sa mi páči. Čo ty na to Charles?"opýtala sa ho veselým hlasom. ,,Tiež sa mi páči jej meno ale tvoje sa mi páči viac,"povedal a Dru očerveneli jej líca. ,,Charles ty lichotník,"povedala a zahihňala sa. Pozrela sa na Alexeia ktorý pretočil nad správaním jeho sestry oči. ,,Čo som komu urobil?"
opýtal sa šeptom.Alexei
Zastavil auta a nadýchol sa čerstvého vzduchu. Bol rád, že už je z neho konečne vonku. ,,S tvojím známym sa máme stretnúť v klubu?"opýtala sa ho Hope. ,,Nie Lexa. Z diaľky to vyzerá ako klub a keď prejdeš cez hranice tak uvidíš jeho pravú tvár,"vysvetlila jej sestra. ,,Wau,"povedala. Všetci sa spoločne vybrali cez hranice, ktoré oddleľovali Klan Modrý mesiac od zvyšku mesta. Keď prešli bez problémov hranice všimol si ako sa Hope okolo seba nadšene obzerá. ,,Je to tu krásne,"povedala a na jej perách zbadal úsmev, ktorý ho donútil sa tiež usmiať. ,,Som rád, že sa ti tu páči. Spolu s mojimi súrodencami sme to tu vytvárali,"povedal Magnus. ,,Magnus toto je Hope,"predstavil mu ju. ,,Teší ma,"povedala. ,,Aj mňa,"povedal. Ako prechádzali po chodníku všetci sa za nimi otáčali. Pozrel sa na Hope a videl, že ju znervózňovali ich pohľady. Chytil ju za ruku. ,,Ďakujem,"povedala. Vošli do Magnusovej pracovne a posadili sa na dlhý gauč. ,,Alexei mám tu niečo čo by tebe a Hope mohlo pomôcť aby vám moja podarená sestra už nevošla do snov,"povedal a doniesol nie veľkú drevenú truhlicu ktorá na sebe mala veľa čarodejníckych rún. Otvoril ju a vybral z nej dva prstene. ,,Ukovali to trpaslíci zo vzácneho kovu menom Terkto. Sú jediné svojho druhu. Žiaden čarodejník sa vám nebude môcť dostať do snov ak ich budete mať na prstoch. Dúfam, že vám dobre poslúžia,"povedal a podal im dva prstene. Každý si ho navliekol. ,,Nevolal sa podľa toho kovu aj Klan?"opýtal sa ho Charles. ,,Áno ale lovci ho skoro celý vyhubili. Zostalo ich iba pár čo prežili,"povedala Jael. ,,Jael dlho sme sa nevideli,"povedala sestra. ,,To áno. Ale stále vyzeráš rovnako,"povedala Jael a sadla si na Magnusa, ktorý ju pobozkal na líce. ,,Jael toto je Lexa,"povedala sestra. ,,Teší ma,"povedali naraz. Bolo už neskoro v noci keď odchádzali z Klanu. Hoci im Magnus ponúkol aby zostali ale oni odmietli. Kútikom oka sledoval Hope ako si obzerala prsteň na jej ruke. ,,Rodičia mi nikdy nepovedali, že existovali aj trpaslíci,"povedala. ,,Možno o tom nevedeli,"povedal a mykol plecami. ,,Asi máš pravdu. Ale stále nedokážem pochopiť prečo nás tak lovci nenávidia,"povedala. ,,Sú presvedčený, že sme pre ľudský svet nebezpečný,"odpovedal jej. ,,Ale to im nedáva právo nás bez súcitu zabíjať. Mali by si uvedomiť čo robia. Veď vyvraždili skoro celý Klan Terkto. A my sme potom podľa nich nebezpečný pre ľudský svet. Malo by sa s tým niečo urobiť,"povedala a vzdychla si. ,,Budeš skvelá radkyňa,"povedal. ,,Čože?"opýtala sa koktavo. ,,Hovorím, že budeš skvelá radkyňa,"zopakoval čo hovoril predtým. ,,Ako si tým môžeš byť istý?"opýtala sa. ,,Nemyslíš len na upírov ale aj na ostatných,"povedal a ona prikývla. Zastavili a on sa na ňu otočil. ,,Ak chceš môžeš tu zostať na noc,"povedal. ,,Dobre,"povedala a všetci vystúpili. Vošli do domu a Charles spolu s jeho sestrou sa vybrali do svojich izieb. ,,Môžem spať pri tebe?"opýtala sa ho a on bol prekvapený. ,,Samozrejme,"povedal a spoločne sa vybrali do jeho izby. Ľahli si do postele a Hope sa k nemu pritúlila. ,,Dokázala by som si na to zvyknúť,"povedala. ,,Aj ja,"povedal a zavrel oči. Popriali si Dobrú noc.
Ahojte pijavičky !
Máme tu novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Vidíme sa pri ďalšej ktorá bude. Ja ani neviem kedy. A aby som nezabudol ďakujem za 2K čítaní. Som nesmierne rád, že to niekto ešte stále číta a nevzdal to hneď na začiatku. Myslel som si, že to nikoho nebude baviť ale napokon vás to baví. Tak sa zatiaľ majte. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...