12. Kapitola

471 34 3
                                    

Celia

Ráno sa zobudila v hrejivom objatí svojho manžela. ,,Dobré ráno láska,"povedal Chris a pobozkal ju. ,,Aj tebe,"oplatila mu pozdrav. Ešte chvíľu ležali v objatí kým sa nevybrali do kuchyne sa naraňajkovať. Uprene sa na neho dívala a nemohla z neho spustiť oči. Chris si to po chvíli všimol, a tak kývol hlavou a zahmkal. ,,Len som ti chcela pripomenúť, že dnes pôjdem s Maddie na kávu,"povedala a napila sa medového čaju, ktorý mala položený na stole. ,,Celia. Do ktorej kaviarne vlastne ide ?"opýtal sa Chris. ,,Do Carlo's coffee. Prečo?"opýtala sa na oplátku ona. ,,Len tak, som len zvedavý kam máte namierené,"povedal a odložil taniere do umývačky.


♡♡♡

Pol hodinu predtým ako mala ísť na stretnutie s Maddie sa začala chystať. Obliekla si biele overal s kvietkami so zvonovými rukávmi ktoré jej odhaľovali ramená, šnúrky ktoré boli na vrchu výstrihu si prekrížila a zaviazala na zadnej strane šiat. Vlasy si nechala rozpustené a jemne sa nalíčila. Zobrala si ešte kabelku do ktorej nahádzala peňaženku, mobil a kľúče od domu. Zišla dole na chodbu v ktorej sa obula. ,,Tak ja idem Chris,"povedala. ,,Tak zatiaľ. Vidíme sa u našich. A tu máš,"povedal a podal jej kľúče od auta. Ešte ho pobozkala a odišla. Auto zaparkovala neďaleko kaviarne do ktorej následne aj vstúpila. Hneď ako vošla už na ňu mávala Maddie aby si sadla ku stolu na ktorom už bola objednaná káva z ktorej stúpala para.

,,Ahoj Celia,"povedala a objala ju na privítanie. ,,Ahoj Maddie,"odzdravila ju a objatie jej opätovala. Sadla si a napila sa lahodnej kávy, ktorú musela objednala len prednedávnom. ,,Vieš o tom, že Erick s rodinou majú dnes prísť k Cheryl a Drewovy?"opýtala sa. ,,Áno. Včera mi to Chris hovoril predtým ako ...,"zarazila sa v polovici vety a začervenala sa.

,,Takže si užívate jeden druhého. To je dobré. Prezraď aký je,"povedala Maddie nedočkavo. ,,Je pozorný, milý a ....,"nedokončila vetu lebo ju prerušila jej blonďavá spoločníčka. ,,A úžasný. Viem ako sa cítiš. Práve niečo také prežívam s Jorgem,"povedala a zasnívane sa zapozerala do pohára v ktorom mala čiernu kávu.

Christoper

Po tom ako Celia odišla sa išiel prezliecť a následne odišiel k rodičom. Zaklopal na dvere a čakal kým mu ich niekto otvorí. Dvere sa otvorila a v nich stála jeho vysmiata matka. ,,Ahoj Chris. Poď ďalej,"povedala a on okolo nej prešiel a vyzul sa na chodbe. ,,Kde je Celia ?opýtala sa a kráčala do obývačky v ktorej boli všetci členovia rodiny.


,,Išla aj s Maddie na kávu,"povedal a pozdravil sa s rodinou. Neubehlo ani pár minút a celým domom sa ozval zvonček, ktorý upozorňoval, že niekto prišiel na návštevu. Matka sa postavila a odišla otvoriť. Na chodbe bolo počuť ako návštevu pozíva dnu. Do obývačky vošiel Erick a hneď za ním Holly s malým Thomom a matkou.

,,Ahojte rodinka,"povedal Erick a sadol si do kresla. ,,Ahojte,"pozdravili ich. Všetky členky s Holly a malým Tomom odišli hore zatiaľ čo ostatný zostali v obývačke a rozprávali sa. Ich pozornosť upútal oznam v televízii.

,,Dnes v popoludňajších hodinách sa stala vážna hromadná nehoda. Na ulici Marylane 475 sa zrazilo niekoľko áut. Dôsledky nehody zatiaľ nie sú známe a všetkých zranených previezli do najbližšej nemocnice sv. Eleny. Premávku dočasne riadi polícia. Na našej webovej stránke si môžete pozrieť fotky a amatérske video z nehody"povedala reportérka v televízii, a aby toho nebolo málo hneď na to začala reklama.

,,Našiel som fotky a video. Pošlem vám ich,"povedal Ray. Zapípal mu telefón a on sa na tie fotky pozeral keď bol na poslednej fotke všimol si povedomé auto. ,,Chris nie je to tvoje auto?"opýtal sa Jerremy a ukázal mu tú istú fotku na ktorú sa pozeral. ,,Celia!"vykríkol a rýchlo sa postavil. ,,Čo sa deje syn môj?"opýtal sa otec. ,,V tom aute sedela Celia počas tej nehody. Ja musím ísť hneď za ňou. Dám vedieť čo je s ňou,"povedal a rýchlo sa ponáhľal do nemocnice. V nemocnici na recepcii zistil, že sa nachádza na 1. poschodí v izbe číslo 4. Zaklopal na dvere a vošiel dnu. Na posteli sedela Celia a neďaleko nej bola sestrička ktorá jej bral krv. ,,Ahoj,"povedal a tým na seba upozornil Celiu a sestričku. ,,Ahoj,"povedala. Sestra jej ešte vyčistila škrabance, prelepila ich a odišla. ,,Ako ti je?"opýtal sa a sadol si na stoličku neďaleko postele. ,,Dobre. Lekár povedal, že si ma tu ešte nechajú na pozorovanie,"povedala a on ju chytil za ruku a pobozkal ju na ňu. ,,Nechceš niečo priniesť ?opýtal sa. ,,Niečo na zjedenie a vodu. Bola by som ti za to vďačná,"povedala a usmiala sa. ,,Dobre, hneď som tu,"povedal, pobozkal ju na čelo a vybral sa jej niečo kúpiť do bufetu.


3.osoba

Chris bol už na odchode z bufetu keď mu zazvonil telefón a na jeho displeji bolo napísané otec. Zdvihol ho a začal sa rozprávať čo sa deje v nemocnici. Zatiaľ čo Celia sedela na posteli a čakala na neho do izby vošla Angela, ktorá bola prezlečená za sestru. ,,Teraz vám pichnem injekciu proti tetanu,"povedala a pichla jej ju. ,,Ale tú mi už dali," povedala. Pomaly jej oťažievali viečka až ich nakoniec zavrela a upadla do bezsenného spánku. Angela ju zobrala na ruky a odišla alebo skôr utiekla z izby a následne aj z nemocnice. Celiu položila na zadné sedadlo a ona si sadla na miesto vodiča a vyrazila do hôr na chatu, ktorú vlastnila a pred tým patrila jej matke.

Ahojte pijavičky !
Tak máme tu novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Ďakujem za každé prečítanie&vote&comment. Joker2559 ♡

Vampire LoveWhere stories live. Discover now