Hope
Stála v jeho pracovni a nemohla prestaň na neho pozerať. ,,Budeš si ma ešte dlho obzerať ?"opýtal sa s úškrnom. ,,Možno,"povedala a on k nej podišiel. ,,Páčiš sa mi viac keď máš rozpustené vlasy,"povedal, postavil sa za ňu, rozpustil jej vlasy a gumičku zahodil do útrob najbližšieho kúta. Naklonil sa k jej krku a začal jej ho obsypávať bozkami. ,,Čo to robíš ?"opýtala sa prekvapene no slasťou privrela oči. ,,To čo som mal urobiť už dávno,"povedal, otočil si ju čelom k sebe a vášnivo ju pobozkal. Obmotala mu ruky okolo krku a tým prehĺbila ich bozk. Nadvihol ju a pomalými krokmi ju preniesol na svoj stôl. Oddelil svoje pery od jej a vrhol sa na jej krk. ,,Povedz moje meno,"povedal no jej jediná odpoveď bol slastný vzdych. ,,Tak ho povedz"povedal a stlačil jej stehná po oboch stranách. ,,Alexei,"vyhŕkla a spotená sa posadila. Keď jej došlo čo povedala zakryla si ústa. ,,Pane bože. Mne sa snívalo s ním,"povedala a rýchlo si to namierila do kúpeľne. Oblečená vošla do sprchy a pustila na seba ľadový prúd vody. ,,Prostý Alexei. Čo si o sebe myslí, že keď mi vojde do sna. Tak čo ? Pobežím rovno za ním ?"opýtala sa nahnevane a vypla vodu. ,,A teraz mi bude kvôli nemu ešte aj zima,"povedala nahnevane, rýchlo sa usušila a prezliekla. Ľahla si naspäť do postele a dúfala, že už v jej snoch nikdy nestretne Alexeia. No šeredne sa mýlila. Hneď ako zavrela oči znovu sa s ním stretla v tvárou tvár ale tentokrát boli v jeho izbe. Znovu k nej podišiel no tento raz ju nezačal bozkať na krk ale na pery. Až teraz si uvedomila aké sú jemné a, že chutia tak sladko. Mala pocit, že čím viac s ním bude mávať sny. Tým viac bude pre ňu ako droga ktorej sa nikdy nebaží. A predsa povedzme si pravdu. Nikdy je dosť dlhá doba.
Alexei
Ako si líhal do postele zacítil jej sladkú vôňu vôkol seba. Privoňal si k vankúšu, na ktorom spala a ukľudnilo ho to. Celý deň bol tak náročný. Pripravoval sa na stretnutie Rady z každého svetadielu a bolo to dosť namáhavé. A keď zacítil jej vôňu istým spôsobom ho to ukľudňovala.
,,Vážne teraz ovoniavaš vankúš ?"opýtala sa ho sestra. ,,Aj keby áno. Je to moja súkromná vec,''povedal a vankúš položil späť na miesto. ,,Takže nie je ani moja vec to, že občas zo spánku voláš jej meno. Ako napríklad. Hope. Ó Hope tak rád by som ...,"nekončila to, pretože ju prerušil. ,,Áno pochopil som. A teraz by si mohla odísť potrebujem sa vyspať. Zajtra vybavujem ešte posledné dôležité papiere na stretnutie Rád,"povedal. ,,Ako chceš. Tak dobrú noc a prajem ti pekné sny o Hope,"povedala rýchlo sa vyparila z jeho izby. Nahnevane si ľahol do postele a privoňal si k vankúšu. ,,Čo je na to, že sa mi páči jej vôňa. A to, že sa mi o nej sníva. Blbosť,"povedal. Zatvoril oči a podal sa vytúženému spánku.Stála oproti nemu len v spodnom prádle. Nemohol sa toho pohľadu nabažiť. ,,Budeš sa len pozerať ?"opýtala sa provokatívne. ,,Nechaj sa prekvapiť,"odpovedal jej a vášnivo ju pobozkal. Rukami prechádzal po každej krivke jej tela a keď zastavil na zadku nadvihol ju a ona svoje nohy obmotala okolo jeho pasu. Presunul sa s ňou na posteľ a neprestal ju bozkávať. ,,Alexei,"slastne vzdychla a zaryla mu nechty do ramien a kto vie ešte kam všade. ,,Hope,"vyhŕkol a prekvapene otvoril oči. ,,Nehovorila som ti to?"opýtala sa ho sestra. ,,Ako dlho si tu?"opýtal sa a posadil sa. ,,Dosť na to aby som ti potvrdila to, že mám pravdu o tom, že sa ti snívalo o Hope,"povedala a postavila sa na odchod. ,,Kam si myslíš, že ideš Drusilla?"opýtal sa. ,,Idem si ľahnúť. Pekné škrabance,"povedala a zmizla z izby. ,,O čom to do pekla hovorila?"opýtal sa sám seba a vybral sa do kúpelne. Keď sa pozrel do zrkadla nemohol uveriť vlastným očiam. ,,To nie je možné,"povedal pri pohľade na skoro vyblednuté škrabance. ,,Za tým môže byť len jedna osoba. A tou je moja najviac obľúbená bosorka,"povedal a vedel, že sa v tú chvíľu objavila za ním.
,,Máš pravdu Alexei. Nie je nič lepšie ako sa tebe a tomu dievčaťu votrieť do snov. Ani si nevieš predstaviť ako ma to baví,"povedala a zasmiala sa. ,,Okamžite s tým prestaň. Inak ...,"
nedokončil pretože ho prerušila. ,,Inak čo? Nebodaj ma zabiješ? Alexei hlupáčik vieš, že sme nesmrteľný. Ak by si ma chcel zabiť najprv by si musel nájsť moje srdce. A povedzme si úprimne. Nenašiel ho ešte niekto,"povedala s úškrnom. ,,Nemám ťa v pláne zabiť. Stačí mi to povedať Klanu do ktorého patríš. Tí s tebou urobia poriadok,"povedal a úškrn jej opätoval, ktorý jej z tváre zmizol hneď ako vyslovil slovo Klan. ,,A kto ti uverí? Bosorky a bosoráci neradi spolupracujú s deťmi Noci,"povedala a znovu sa uškrnula. ,,Čudovala by si sa. Tvoja drahá sestra a drahý bratia mi určite pomôžu ak im niečo na oplátku sľúbim,"povedal a otočil sa jej tvárou v tvár. ,,Nezradili by ma,"protirečila mu no obaja vedeli, že to nie je pravda. ,,Mýliš sa drahá sestrička. Alexei má u nás veľa láskavostí. Koľkokrát nám pomohol zo spárou smrti. A to len preto, že si si myslela, že aké bude úžasné prezradiť svojmu milému, že si bosorka. Bola si dosť prekvapená tak ako aj my keď sme zistili, že je lovec. Ako, že sa to volal? Leo? Joe? Už to mám Noel,"povedal jej brat. ,,Tvoj brat mám pravdu,"povedal a založil si ruky na hrudi.
,,Možno s tým prestanem. Ale nepočuli ste o mne naposledy,"povedala a zmizla. ,,Magnus ďakujem,"povedal a podal mu ruku. ,,Nemusíš za nič ďakovať. Mal by si to dievča za mnou priviesť. Dopočul som sa, že sa spolčila s loveckým Spolkom menom Striebro. A tým pádom bude vo veľkom nebezpečenstve. Pôjdu po nej aby ti ublížili. Jej rodinu dokážeme ochrániť ale ju budeš musieť ochrániť ty sám,"povedal a prijal jeho ruku ktorou zatriasol. ,,Dobre. Dávaj na seba a rodinu pozor. Vieš, že váš Klan Modrý mesiac a aj iné majú našu ochranu,"povedal.
,,Samozrejme. Tak ako aj vy. Dúfam, že sa stretneme čo najskôr vodca upírov,"povedal. ,,To aj ja dúfam, vodca bosorákov a bosoriek,"povedal a Magnus v tej chvíli zmizol z kúpeľne v ktorej boli. Jediné čo za sebou nechal bol náhrdelník aby sa dostali cez hranice jeho Klanu. Dal si ho na krk a vybral sa z izby pretože vedel, že už nezaspí. Sedel v kancelárii do ktorej si zavolal troch strážcov z gardy. ,,Pane. Aká je naša úloha?"opýtal sa jeden z nich a všetci naraz sklonili hlavy. ,,Chcem aby ste v bezpečí doviedli Hope Lopez. Nedovoľte aby jej niekto čo i len vlas skrivil. A teraz môžete odísť,"povedal a kývol rukou. ,,Áno pane,"povedali naraz a odišli z jeho kancelárie. ,,Nedovolím aby ti tá bosorka ublížila,"povedal rozhodne a začal vybavovať papiere aby to mal čo najskôr za sebou a mohol ísť s ňou do Klanu Modrého mesiaca. Po dorobení zvyšných papierov sa postavil aby si mohol obzrieť mapu všetkých oblastí v ktorých sa nachádzali nadprirodzený ľudia. Keď bol malý starý otec mu rozprával o tom ako sa postupne vytvárali Svorky, Klany a Spolky. Vždy o tom rád počúval no odkedy mu skoro celú rodinu vyvraždili lovci sa na tú mapu viac nepozrel až doteraz.Ahojte pijavičky !
Mám tu pre vás novú kapitolu. Prepáčte, že som ju nezverejnil v nedeľu ale akosi som nevedel o čom mám napísať no nakoniec ma to napadlo presne o 21:56 a tak tu máte novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. A aby som nezabudol prajem Vám Veselé Vianoce. Tak zatiaľ sa veľmi pekne majte. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...