Hope
Sedela v kresle a tvárila sa, že počúva o čom sa jej rodičia s návštevou rozprávajú. ,,Hope choď sa naraňajkovať. A ty Gabby čo keby si jej robila spoločnosť aby pri tom nezaspala ?"opýtala sa mama. ,,Samozrejme Celia. Hope poď aj tak ti chcem niečo povedať,"povedala Gabby a spoločne sa vybrali do kuchyne. Počas toho ako jedla sa spýtavo pozrela na Gabby. ,,Poviem ti to až v izbe,"prezradila a ona prikývla. Odniesla prázdny tanier do umývadla, ktorý umyla a spoločne sa vybrali do jej izby. Po ceste ku posteli zobrala Gabby notebook a zapla ho. ,,Čo s ním chceš robiť ?"opýtala sa jej a zadala heslo. ,,Nie je tu Clarke a Jocelyn. Im to tiež chcem povedať tak by sme im mohli zavolať,"navrhla a ona prikývla. Zapla videohovor a dala vytáčať Clarke a Lyn. Chvíľu to trvalo ale nakoniec to obe zdvihli. ,,Ahojte,"povedali naraz s Gabby.
,,Hmm,"odpovedala im Clarke. ,,Ale no tak Clarke teraz nemôžeš spať,"povedala Lyn, zasmiala sa a Clarke pretočila očami. ,,Chcem vám niečo povedať,"zanôtila Gabby a Clarke to hneď prebudilo. ,,Čo nám chceš povedať?"opýtala sa a svoje ryšavé vlasy dala do gumičky.
,,Včera večer som spala s Maxom,"povedala Gabby a ostatné dievčatá zapišťali. ,,To je úžasná správa,"povedala Lyn. ,,Aký bol?"opýtala sa Clarke. ,,Nebuď zvedavá Clarke máš predsa Daniela,"povedala a Clarke na to nemala čo povedať. ,,Baby musím ísť. Prišiel po mňa Roland. Vidíme sa neskôr. Paa,"povedala Lyn ktorej žiarili oči vždy keď hovorila o Rolandovy. ,,Tak aj ja sa s vami lúčim. Idem ešte spať,"povedala Clarke a vypla videohovor. ,,Ona by stále len spala,"povedala Gabby a zasmiala sa. ,,Možno mala jednu zo svojich ťažkých nocí,"povedala a tiež sa zasmiala.Jocelyn
Rozlúčila sa s babami, pozrela sa na seba do zrkadla a pomaly išla otvoriť Rolandovi. ,,Ahoj,"povedal jeho príjemný hlas a podal jej kvety. Privoňala si k nim a slastne zatvorila oči. ,,Sú nádherné,"povedala a dala ich do vázy. ,,Tak ako aj ty kvetinka,"povedal a pobozkal ju. ,,Ďakujem,"povedala a jej líca nabrali červený odtieň. Nastavil jej ruku a spoločne sa vybrali z domu. Sedeli v ich obľúbenom podniku a pili milkshaky. ,,Ako sa ti darí v škole ?"opýtal sa jej. ,,Veľmi dobre. Ale som nervózna či zvládnem maturitu,"povedala s obavami. ,,Nemusíš byť nervózna. Pomôžem ti sa na ňu učiť,"povedal a chytil jej ruku.
Virginia
Spoločne s Kieranom sa prechádzali po lese. ,,Páči sa ti tu ?"opýtal sa a ona sa pozrela na obraz pred sebou. ,,Áno. Ale Kieran ja nemám plavky,"povedala a hľadela na jazero. ,,To nevadí,"povedal a začal sa vyzliekať do spodného prádla. Skočil do jazera a keďže ona pri ňou stála dosť blízko ošpliechal ju vodou. ,,Tak poď. Voda je príjemná,"povedal. Vyzliekla si tričko, nohavice a topánky a skočila za ním do vody. ,,Máš pravdu je príjemná,"povedala a pozrela sa na neho. Priblížil sa k nej a objal ju. ,,Som rád, že si išla so mnou,"povedal a naďalej ju objímal. ,,Aj ja. Ak by som s tebou nešla tak by som prišla o krásnu spomienku,"povedala a objatie mu opätovala. Trochu sa od nej vzdialil a pobozkal ju. Bolo to po prvý raz kedy ju naozaj pobozkal. Vždy keď ju chcel pobozkať niekto ich vyrušil a on to nedokončil. Odtiahol sa od nej a položil svoje čelo na to jej. ,,Virginia milujem ťa. Vždy som miloval no neodvážil som sa ti to povedať,"povedal a zavrel oči. ,,Aj ja ťa milujem Kieran,"povedala s úsmevom a on hneď otvoril oči. ,,Vážne? Nestrieľaš si zo mňa?"opýtal sa. ,,Myslím to vážne. A nestrieľam si z teba. Milujem ťa celým svojim srdcom,"povedala, pobozkala ho a on jej bozk opätoval.
Clarke
Ležala v posteli keď sa za ňou prehol matrac. ,,Láska vstávaj,"budil ju Daniel. ,,Ešte chvíľu,"
povedala a pritúlila sa k nemu na čo sa on zasmial. ,,Nemôžeš celý deň preležať v posteli,"povedal a pritiahol si ju viac do náruče. ,,Môžem ak budeš v posteli so mnou,"povedala a otvorila oči, ktoré sa mu tak páčili. ,,Dobre tak máš pravdu. Ale určite nechceš zmeškať palacinky svojej mamy,"povedal. ,,To nie je fér. Vydierať ma palacinkami,"povedala a spoločne sa vybrali do kuchyne. Sadala si za stôl na ktorom boli položené palacinky a pustila sa do nich. ,,Ako ju dokážeš vždy vytiahnuť z postele?"opýtala sa jej mama. ,,Stačili povedať palacinky a už to potom išlo samo,"prezradil a pozrel sa na ňu. Po celý čas ako to hovoril sa na neho mračila. ,,Nemrač sa toľko láska. Budeš mať vrásky,"povedal Daniel a ona sa zasmiala. Vždy ju vedel rozveseliť s hlúposťami. ,,Čím som si ťa zaslúžila?"opýtala sa. ,,Možno tým, že ťa milujem,"povedal a jemne ju pobozkal na jej pery.Tom
Stál pred Nisiným domom a vo vrecku sa hral s malou krabičkou. Zazvonil a čakal kedy mu niekto otvorí dvere. Dvere otvorila jej mama, ktorá sa na neho usmiala.
,,Thomas poď ďalej,"pozvala ho dnu. ,,Nisa?"opýtal sa nervózne. ,,Za chvíľu by mala prísť,"povedala a v tej chvíli zo schodov schádzala Nisa. ,,Si prekrásna,"povedal. Vedel, že teraz nastala ta správna chvíľa sa jej to opýtať. Kľakol si pred ňu na jedno koleno a otvoril malú krabičku. ,,Nisa urobíš mi tú česť a staneš sa mojou manželkou?"opýtal sa. Na chodbe ostalo veľké ticho. ,,Áno,"povedala Nisa a rozplakala sa. Navliekol jej prsteň a pobozkal.
,,Želám vám to deti,"povedala jej mama.Ahojte pijavičky !
Nová kapitola je tu. Dúfam, že sa bude páčiť. Ďakujem za každé vote&comment&read. Som rád, že sa to niekomu páči a číta to. Vidíme sa pri inej kapitole. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...