Celia
Dnes je deň mojej svadby. Jeden z najkrajších dní v jej živote. ,,Celia vstávaj,"ozval sa hlas Cheryl. Otvorila oči a usmiala sa. Vstala a odišla do kúpeľne urobiť zo seba človeka. ,,Kde je Chris?"opýtala sa. ,,On a chalani sa išli už pripraviť. Aj ty by si sa už mala začať pripravovať,"povedala. ,,Pôjdem. Ale najprv sa idem naraňajkovať, pretože som hladná ako vlk," povedala a išla rovno do jedálne v ktorej sa naraňajkovala. Vstala od stolu keď sa za ňou ozval hlas Maddie. ,,Poď musím ťa prichystať mám na to iba tri hodiny,"povedala rozhorčene a začala ju plašiť do jej izby aby ju upravila. Po troch hodinách úpravy bola konečne pripravená. ,,Si nádherná Celia,"povedala Cheryl a snažila sa nerozplakať. ,,Toto som mala aj ja na svojej svadbe a chcem aby si to mala aj ty,"povedala a ukázali jej hrebienok, ktorý mal na sebe drobné kamienky. ,,To od teba nemôžem prijať,"odporovala jej. ,,Ja ti to chcem dať a už žiadne námietky,"podala ho Maddie a tá jej ho dala do vlasov. ,,Tak poď už musíme ísť,"povedala Stephanie ktorá pred chvíľou prišla. ,,Dobre,"povedala. Všetky spolu si sadli do veľké auta a čakali kedy už budú na mieste.
Christopher
Dnes je deň kedy sa žení s najkrajšou ľudskou ženou, ktorú kedy videl a stretol. ,,Chris poď lebo nestihneš vlastnú svadbu,"doberal si ho Jorge. ,,Chcel by som vidieť teba keď sa budeš ženiť,"neodpustil si poznámku. ,,Poďte už vy dvaja,"povedal Ray a tým ukončil výmenu ich názorov. Nastúpili do auta a vydali sa na miesto. Vystúpili z neho a následne vošli do kostola. Postavil sa vedľa oddávajúceho. Po chvíli sa ozvala hudba a dnu vošli družičky a hneď na to aj Celia s jeho otcom. Otec mu ju podával so slovami : ,,Je to veľmi dobré dievča. Nesklam ju." Sadol si na miesto a on svoju celú pozornosť upriamil na ňu. ,,Si krásna,"povedal a pohladil ju po ruke. Celý čas nevnímal čo hovorí oddávajúci až pokiaľ sa ho nespýtal otázku na ktorú tak dlho čakal. ,,Vy Christopher Patrick Lopez beriete si tu prítomnú Celiu Ameliu Gray a budete s ňou v zdravý a chorobe, bohatstve a chudobe kým Vás smrť nerozdelí ?"opýtal sa. ,,Áno beriem,"povedal rozhodne. ,,A vy Celia Amelia Gray beriete si tu prítomného Christophera Patricka Lopeza a budete s ním v zdravý a chorobe, bohatstve a chudobe kým Vás smrť nerozdelí?"opýtal sa Celii a všetci napäto čakali na jej odpoveď. ,,Áno beriem,"povedala a usmiala sa. ,,Týmto Vás prehlasujem za muža a ženu. Môžete pobozkať nevestu,"povedal. Naklonil sa k nej a spojil svoje pery s jej perami. Jej pery boli na dotyk veľmi hebké. Všetci začali nadšene tlieskať. Oddelil svoje pery od jej a pozrel na ňu. ,,Nemohol som si vybrať lepšie,"povedal a ešte raz ju pobozkal.
Drew
Podal synovi Celiu a posadil sa vedľa Cheryl, ktorá začala plakať. Podal jej servítku a ona si do nej opatrne utrela oči. ,,Nemôžem uveriť tomu, že naše deti sú už tak veľké. Veď za chvíľu budú aj oni rodičmi,"povedala a otočila sa k nemu. ,,Ani ja nie,"povedala a chytil ju za ruku. Celý čas čo hovoril oddávajúci ho poriadne nepočúval. Čakal kedy povedia Áno a budú svoji.
,,Týmto Vás prehlasujem za muža a ženu. Môžete pobozkať nevestu,"povedal oddávajúci. Chris sa k nej naklonil a pobozkal. Všetci začali nadšene tlieskať spoločne s ním a jeho drahou manželkou, ktorú tak veľmi miluje.Ahojte pijavičky !
Tak po dlhšom čase tu máme novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Som vďačný za kažké prečítanie.
Joker2559♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...