9. Kapitola

230 30 0
                                    

Hope

Domov prišla ráno a bola prekvapená, že pred domom stáli obri bez najmenšieho pohybu.
,,Veliteľ Urhan,"kývla mu hlavou na pozdrav a zahľadela sa do výšky.
,,Slečna Hope dnes ste veľmi krásna,"povedal. ,,Ďakujem. Nikoho ste tu nezahliadli ?"opýtala sa. ,,Nie nikoho. Pokojne môžete spávať. Ten prsteň čo máte na prste ukul môj priateľ Feren a potom čo to dorobil tak lovci vyvraždili skoro celý jeho Klan,"povedal a na tvári sa mu zračil hnev. ,,Viem, že vás trápi to s vaším priateľom ale teraz musíte myslieť aj na svoj Klan. Prichádzajú zlé časy a oni budú potrebovať vodcu, ktorý ich bude chrániť. Hlavne nezabudnite, že ste pre nich veľmi dôležitý,"povedala a pomaly vchádzala do domu keď za sa ňou ozval hlas Veliteľa. ,,Teším sa až budete radi pánovi de Querstovy. Určite si od vás dá poradiť. Budete skvelá radkyňa,"povedal a jeho mohutné telo sa premenilo na ľadovú sochu. Vošla do domu a nasmerovala si to rovno do kancelárie jej otca. Zaklopala a čakala kým ju otec pozve ďalej. ,,Ďalej,"povedal hlas jej otca a ona vstúpila dnu. ,,Otec ? Prečo mi hovoria, že budem radkyňa ?"opýtala sa a posadila sa do kresla oproti veľkému dubovému stolu.
,,Pretože ňou budeš. Dohodol som sa so starým otcom, že sa o pár rokov staneš ty radkyňou a nie ja,"uviedol na pravú mieru. ,,Ale veď si vravel, že ho zastúpiš v Rade ty,"povedala prekvapene. ,,To áno. Tiež budem radcom ale len na krátke obdobie pretože ako radca musíš mať viac ako dvadsaťdva rokov. V tomto tu sa o tom všetkom dočítaš,"povedal a podal jej papiere. ,,Dobre,"povedala a vybrala sa do izby v ktorej začala študovať papiere. Bolo to neuveriteľné koľko pravidiel mali aby mohli byť radcami. Čítala to do večera kým ju jej mama nezavolala na večeru. Sadla si ku stolu a v tichosti jedla. ,,Dnes si akási tichá Hope,"poznamenala jej mama. ,,Zamyslela som sa. To je všetko,"povedala a pozrela na otca, ktorý na ňu žmurkol. Usmiala sa na neho a pokračovala ďalej v jedle. Po jedle všetci sedeli spoločne pri stole keď sa otočila na otca. ,,Mohol by si mi dať knihu Zákonov ?"opýtala sa.
,,Čože ?"opýtala sa prekvapene jej mama. ,,Samozrejme ale dopredu ťa upozorňujem je veľmi ťažká a Celia miláčik chcem aby sa z našej dcéry stala najlepšia radkyňa akú kedy mohol mať samotný Alexei de Querst,"povedal a obe ich chytil za ruky. ,,To je úžasné Hope,"povedala mama a žiarivo sa usmial. Sedela na posteli a čítala si zákony. Pretáčala na ďalšiu stranu keď sa z vonku ozval krik. Zaklapla knihy a vydala sa za tým krikom. ,,Chráňte dom, nedovoľte aby sa doň dostal čo i len jeden lovec ! Rozumiete !"horlivo hovoril pokyny pred domom Veliteľ Urhan. ,,Hope poď od tých dverí ďalej,"povedala jej mama a potiahla ju za ruku čo najďalej od vchodových dverí. S mamou sedela na schodoch zatiaľ čo jej otec ich ochraňoval. ,,Mamy prečo nás tak nenávidia ?"opýtala sa a v tom počuli ďalší krik. ,,Neviem ti to vysvetliť. No jedno viem. S tvojím otcom nedovolíme aby ti ublížili,"povedala a objala ju. Alexej kde si keď ťa tak veľmi potrebujem ? Prosím príď a pomôž nám. Pomyslela si a dúfala, že si ju nejaká sila vypočuje a predá mu tú správu.

Alexei

Balil si veci keď započul tichý šepot. Chvíľu mu trvalo kým si uvedomil, že ten šepot vychádzal z prsteňu. Alexej kde si keď ťa tak veľmi potrebujem ? Prosím príď a pomôž nám. Už len z jej hlasu poznal, že sa niečo deje a ona sa bojí. ,,Hope už idem,"vykríkol a vybehol zo svojej izby. ,,Pane čo sa deje ?"opýtal sa ho jeden zo strážca gardy. ,,Niekto útočí na dom Christophera a Celii Lopezovcov. Musíme im ísť pomôcť. Zober pár upírov. Stretneme sa pri ich dome,"povedal a rýchlo vybehol ako blesk čo najskôr na pomoc. Keď prišiel k domu videl ako obri a bosoráci bojujú proti lovcom. Vytiahol pero, ktoré sa zmenilo na dlhý meč ukovaný z Goherdu a rozbehol sa naprieč nepriateľom. ,,Som rád, že bojujem znovu po tvojom boku Alexei,"povedal Lend Urhan. ,,Vieš, že aj ja. Dosť mi to chýbalo,"povedal a odsekol jednému lovcovi rovno hlavu. Na záhrade bolo plno mŕtvych tiel lovcov no aj oni utrpeli straty. Počul buchot a zrazu sa ocitol v hrejivom objatí. ,,Som tak rada, že si tu,"povedala a rozplakala sa. ,,Hope to ty si ma sem zavolala,"povedal a objatie jej opätoval. ,,Alexei,"povedal Lend a on sa pozrel jeho smerom. Lend kľačal pri tele jeho brata Retha. ,,Je mi to ľúto. Bol to úžasný mladý muž,"povedal a naďalej objímal Hope. ,,To nie je tvoja vina, že zomrel. To lovci nás pokladajú za monštrá ale to oni nimi sú,"povedal a privrel bratovi viečka. ,,Máte pravdu sú monštrá. Podľa mňa by ste teraz mali zvolať všetkých vodcov a dohodnúť sa čo budete ďalej robiť,"povedala Hope a postavila sa vedľa neho. Všetci sa na ňu pozerali prekvapene okrem neho, jej otca a Lenda. ,,Ako som vravel, budete skvelá radkyňa,"povedal Lend a vyceril zuby. Iný by si mysleli, že na vás cerí zuby ale on sa tak proste usmieva. ,,Máš pravdu. Fehl mohol by si poslať všetkým vodcom správu aby sa čo najskôr dostavili do sídla,"povedal. ,,Samozrejme,"povedal a začal posielať správy. ,,Hope. Ty a tvoji rodičia pôjdete s nami dobre,"povedal jej. ,,Dobre,"odpovedala a chytila ho za ruku. ,,Zvyšok vašej rodiny pomôže presunúť do bezpečia moja sestra Drusilla a Charles,"povedal jej rodičom a spoločne sa všetci rozbehli aby boli čím skôr v sídle. ,,Hope chcem aby si išla so mnou na poradu,"povedal rozhodnuto. ,,Ale veď ja nie som radca ani vodca,"protirečila mu. ,,To je mi jedno. Bola si tam tiež a taktiež ťa tam chcem mať,"povedal a ľahostajne mykol plecami. Otvorili sa dvere sídla. Dnu postupne začali vchádzať vodcovia. ,,Alexei,"povedal Magnus a potriasol si s ním ruku. ,,Vieš veľmi dobre, že by som vás nezavolal ak by to nebolo dôležité,"
povedal a Magnus iba prikývol.

Ahojte pijavičky !
Je tu nová kapitola, pri ktorej som veľmi dlho premýšľal ako ju napísať, aby dávala zmysel a hlavne pasovala do mojej predstavy. Dúfam, že sa bude páčiť. Tak sa zatiaľ majte. Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now