Deň ubiehal za dňom a vojna sa neúprosne blížila. V Klane tvaromeničov už boli všetci, ktorý mali bojovať. Trpaslíkovia dorábali posledné zbrane, zatiaľ čo ostatný sa na ten osudný deň po celý čas pilne pripravovali. Klan bol teraz rozdelený na jednotlivé tábory v ktorých prebývali jednotlivé druhy ako boli upíri, vlkolaci, bosoráci, bosoráčky, tvaromeniči, harpye, bahnošlapovia, elfovia a snežný obri. ,,Tearis už máme všetko dokončené,"povedal Feren jeden upršaný večer. ,,To znamená, že už zajtra nastane boj na život a na smrť,"povedal Tearis. ,,Tak to by sme mali oznámiť,"povedal Derson a pošúchal si dosť viditeľné špicaté ucho. ,,Máš pravdu,"potvrdila jeho slová Therisa, ktorá mala ako obvykle na sebe kožušinu medveďa. Stáli na vyvýšenom mieste a Tearis sa postavil pred všetkých a začal hovoriť. ,,Chcem vám oznámiť, že zajtra nastane deň na ktorý sme tak dlho čakali. Taktiež zajtra zomrie veľa z nás a preto sme sa s vodcami dohodli, že nie každý pôjde do boja. Zostanú tu deti, niektoré ženy, postarší ľudia, ktorý už nevládzu a taktiež aj pár bahnošlapov na ochranu. Feren a jeho verný priatelia každému z nás vlastnoručne vyrobili zbrane a brnenie z najlepších kovov. Dúfam, že z nás prežije čo najviac. A teraz by ste sa mali ísť spať pretože ráno už od východu slnka sa začneme pripravovať na boj,"povedal, všetci začali tlieskať a následne sa vybrali spať. ,,Dualis odovzdal si správu lovcom ?"opýtal sa Alexei bosoráka. ,,Áno. Prijali správu a povedali aby som vám odkázal, že už sa nevedia dočkať až vám vytrhnú srdce z tela,"povedal Dualis a taktiež odišiel. ,,Zajtrajší deň bude veľmi náročný ale už musíme lovcom ukázať, že sa ich nebojíme,"povedal rozhodne Caius a Tanya sa uškrnula.
♡♡♡
Už od východu slnka boli všetci na nohách. Každý z nich mal na sebe brnenie a zbrane pri sebe. Hoci si všetci mysleli, že najťažší bude boj jedna vec bola oveľa ťažšia a tou bolo sa rozlúčiť s rodinou. S vedomím, že sa možno domov už nikdy nevrátia. Začali postupne vychádzať z brány, zatiaľ čo tí ostatní im kývali na rozlúčku so slzami v očiach a jednou z nich bola dokonca aj samotná Hope pri ktorej stál Luka s Nearyn, ktorá ju upokojovala. Presviedčala Alexei aby išla s ním no on odmietol. Nemohol dovoliť aby ju stratil. Nevedel to vysvetliť no začal k nej niečo cítiť a keby ju videl umrieť, bral by si to za vinu, že ju neochránil. Zastali na obrovskom priestranstve ktoré bolo perfektné na boj. Nemuseli dlho čakať a lovci sa vynorili na druhej strane z lesa v spoločnosti bosorákov, bosoriek, vlkolakov a dokonca aj upírov. Stali od seba dosť ďaleko na to aby sa mohli rozprávať no dosť blízko na to aby na seba mohli zaútočiť. ,,Samotný Alexei de Querst prišiel bojovať ! Už za teba nebojujú len poskoci!"vykríkol vodca lovcov menom Garledo Kapler a jeho strana sa zasmiala. ,,Ako vidím našiel si si spojencov z našich rád braček,"
povedal a uškrnul sa. ,,Za to ty si vždy vedel za aké nitky zaťahať aby ti verili braček,"povedal a slovo braček povedal znechutene. ,,Hovorí ten čo si o nás vraví, že sme monštrá a nakoniec s nimi aj spolupracuje,"povedala Tanya a zavrčala. ,,Máte možnosť sa k nám pridať alebo vás zničíme všetkých,"povedal vodca Herden a bahnošlapy sa posunuli bližšie spoločne s tvaromeničmi, ktorý už boli vo zvieracích podobách. ,,Ani náhodou sa k vám nepridáme,"povedal Garledo zdvihol meč, namieril ho na Alexei, vykríkol a spoločne so svojimi vojakmi sa rozbehol ich smerom. ,,Ako chceš!"vykríkol Alexei, spoločne s jeho priateľmi sa k nim rozbehli a tým sa započal boj, ktorý si bude každý pamätať ešte veľmi dlhú dobu.To be continued ....
Ahojte pijavičky !
Je tu nová kapitola ktorá je trochu slabšia ale dozvedeli sme sa niečo nové. Dúfam, že sa vám bude páčiť a vidíme sa pri ďalšej kapitole. Joker2559.
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...