Angela
Sedela v zamknutej izbe a čakala. Pred pár hodinami jej Erick povedal, že si po ňu príde Rada upírov s rozsudkom smrti. Je jej úplne jedno ako zomriem no nechcela skončiť ako matka ktorej vytrhli srdce. Hoci ju nemala rada ale predsa bola to žena, ktorá ju porodila a neskôr sa o ňu starala. Izbou sa ozvalo odomknutie zámku a ona vedela, že nastal čas kedy si ju zoberú a neskôr zabijú. Dnu vošiel Andrew s jedným z členov rady. Podišiel ku nej a na ruky jej dal putá, ktoré začarovala jedna čarodejnica a vytiahol ju z izby. ,,Mám ju pane, môžeme ísť,"povedal Charles Godhern, ktorý ju nemal rád. Možno to bolo, pretože sa odmietla stať jeho manželkou.
Celia
Cheryl sa rýchlo vybrala otvoriť dvere. ,,Andrew máme návštevu,"povedala hneď ako vošla do obývačky v sprievode dvoch žien a troch mužov. ,,Rád vás vidím,"povedal Drew. ,,Nechoďme okolo horúcej kaše Andrew a priveďte nám obvinenú,"povedala mladá blonďavá žena a on iba prikývol. ,,Choď s ním,"povedal dosť mladý čiernovlasý muž - asi ich vodca - ryšavo vlasému mužovi v stredných rokoch. Drew s mužom sa vybrali po schodoch hore. ,,Tak ty musíš byť Celia. Veľa som o tebe počul aká si krásne. Moje meno je Alexei de Querst,"povedal čiernovlasý muž menom Alexei. ,,Veľmi ma teší,"povedala a podala mu ruku. Chytil jej a pobozkal na chrbát. ,,Ako vidím si už upírka,"povedal a pustil jej ju. ,,Áno je. Len nedávno som ju premenil,"povedal Chris a objal ju okolo pásu. ,,To je skvelé. Dúfam, že budete mať veľa detí,"povedal Alexei a usmial sa. ,,Mám ju pane, môžeme ísť,"povedal ryšavo vlasý muž. ,,Dobre Charles,"povedala postaršia hnedovlasá žena s pár pramienkami sivých vlasov. ,,Čo s ňou chcete urobiť ?"opýtala sa. ,,Čaká ju smrť Celia. Zabila veľa nevinných ľudí a skoro nás prezradila svetu. Zajtra ráno pri východe slnka zomrie. Andrew určite vieš kde,"povedal postarší bielo vlasý muž. ,,A teraz môžeme ísť. Celia bolo mi potešením sa s vami stretnúť ste okúzľujúca. Dovidenia,"povedal Alexei a všetci odišli.
,,Kto boli tí upíri?"opýtala sa. ,,Boli to členovia Rady upírov. Alexei je ich vodca. Tá blondína sa volá Drusilla je jeho pravá ruka a sestra. Charles je jeho najlepší stopár a tí dvaja postarší upíri sa volajú Imogen a Henry sú manželia. Oni dvaja sú jeho najlepší radcovia,"povedal Andrew a posadil sa do kresla. Cheryl si sadla na operadlo a chytila ho za ruku. ,,Odkiaľ to vieš otec?"opýtal sa Logan. ,,Tvoj otec patril a ešte stále patrí do Rady upírov zlatko. A po jeho smrti jeden z vás nastúpi na jeho miesto ako radca,"povedal Cheryl a pozrela sa na utrápeného manžela. ,,Prečo si nemohol zabrániť tomu aby ju dali zabiť ?"opýtala sa Holly.,,Prehlasovali ma. Jediný kto so mnou súhlasil bol Henry,"povedal Drew. ,,Možno je to tak dobré, že ťa prehlasovali. Musela zabiť veľa nevinných ľudí a to ani nehorím o tom ,že nás skoro prezradila preto jej dali rozsudok smrti,"povedala Stephanie. ,,Asi máš pravdu,"potvrdil jej slová.
Na druhý deň
Christopher
Celá rodina sa rozhodla ísť na Angelinu popravu. Viezli sa už dosť dlhú dobu kým nezastavili na kraji mesta. Vystúpili a on uvidel veľa upírov. ,,Asi si sa prišli presvedčiť na vlastné oči či naozaj zomrie,"povedala Celia a chytila sa ho. ,,Už o pár minút vyjde slnko a tým sa aj započne poprava Angely Kasii Wanders,"povedal Alexei. ,,Priveďte obvinenú,"povedala Drusilla. Angelu k nej priviedli a ona jej z prstu dala dole prsteň. ,,Čo sa bude teraz diať ?"opýtala sa Celia. ,,Dajú ju do prázdnej hlbokej studne, ktorá ma po stranách železník aby nevyliezla a budú čakať kým nevyjde slnko aby ju mohlo upáliť zaživa,"povedal Ray. ,,Bude ako veľká fakľa,"povedal Jorge. ,,Tento trest je najkrutejší aký kedy rada vymyslela,"povedal otec. ,,Máš posledné slová pred smrťou ?"opýtal sa Charles.Angela
,,Máš posledné slová pred smrťou ?"opýtal sa jej Charles. Ona iba prikývla a začala rozprávať svoj monológ. ,,Erick môj malý braček viem, že je asi neskoro na to aby som sa ti ospravedlňovala ale myslím, že teraz nadišla chvíľa kedy ti hovorím prepáč. Ja viem, že som nebola sestra akú si zaslúžiš ale aj tak som ťa mala rada. Holly postaraj sa o neho. A Celia ja viem, že tomu asi neuveríš ale závidela som ti Chrisa. Už od mala som bola do neho zamilovaná a keď som sa dozvedela, že si chce vziať ľudskú bytosť moje srdce sa rozbilo na milión kúskov a moja nenávisť k ľuďom narástla. Chris dúfam, že s ňou budeš šťastný ako by si nebol so mnou. Celia odpusť mi to"povedala a po lícach sa jej začali kotúľať slzy. ,,Som pripravená prijať smrť za to čo som urobila,"povedala. Charles ju zhodil do studne v ktorej čakala na svoj koniec. Slnko pomaly začalo vychádať a s tým aj jej pokožka začala horieť. Keď slnko úplne vyšlo jediné čo ostalo z jej tela bol prach ktorý si mohla rodina vziať a vysypať ho. Jej posledné myšlienky viedli k rodine ktorej ublížila najviac na svete.
CeliaTo čo povedala Angela ju dojalo až ku slzám. ,,Som pripravená prijať smrť za to čo som urobila,"povedala. Charles ju zhodil do studne v ktorej čakala na svoj koniec. Slnko pomaly začalo vychádzať až vyšlo úplne. Nemohla sa na tú studňu pozerať preto sa jej otočila chrbtom a objala Chrisa. ,,Neplač Celia. Nemôžeš za to. Sama povedala, že je pripravená na smrť,"povedal a hladil ju po chrbte. Skoro všetci odišli. ,,Chcem sa tam dole pozrieť,"povedala. ,,Si si istá ?"opýtal sa a ona len prikývla. V sprievode Chrisa prišla k studni, ktorá mala na sebe mreže a povedala len dve slová. ,,Odpúšťam ti Angie." Od tej chvíle si ju každý snažil pamätať len ako usmievavé a dobré dievča ktorým predtým bola.
Ahojte pijavičky !
Trošku smutnejšia časť ale aj tie musia byť. Je vám ľúto Angely ? Mne trochu ale len kôli Erickovy. Možno by nebola taká zlá keby sa do niekoho iného zamilovala. Stretneme sa pri ďalšej kapitole.
Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...