17. Kapitola

118 26 0
                                    

,,Ako chceš!"vykríkol Alexei, spoločne s jeho priateľmi sa k nim rozbehli a tým sa započal boj, ktorý si bude každý pamätať ešte veľmi dlhú dobu.

♡♡♡

Každý bojoval o život a nikto sa nehodlal vzať druhej strane. Alexei sa prebojoval až k samotnému vodcovi lovcom. ,,Teraz je to na nás. Kto vyhrá a kto bude porazený?"opýtal sa zákerne Garledo. ,,Vieš veľmi dobre, že prehrajete,"povedal Alexei a zahnal sa mečom. Garledo zablokoval jeho výpad, ramenom doňho vrazil a tým sa započal boj medzi dvoma nevlastnými bratmi. Veliteľ Urhan bojoval v plnom nasadení. Jeho mohutná postava sa týčila nad bosorákom, ktorému zapichol dva ostne rovno do srdca a tým mu zastavil tlkot srdca a bosorák mu na ostňoch bezvládne visel. Odhodil ho a vydal sa na pomoc Uriel na ktorú akurát chcel jeden lovec zaútočiť zo zadu. ,,Nie tak rýchlo kamarát,"povedal a ostne mu zapichol rovno do nosa za ktorý ho zdvihol a hodil do lovcov ktorý sa rozbehli jeho smerom. Jeho a Uriel obkľúčili vlkolakovia, ktorý sa k nim začali nebezpečne približovať. Uriel sa mu oprela o chrbát a bola pripravená s dlhými dýkami kedykoľvek zabiť protivníkov. ,,Načiahni ku mne dýky,"povedal a ona urobila tak ako povedal. Z jeho ostňov sa pomaly ľad presúval na jej dýky až sa z nich vytvorili ostne, ktoré vyzerali rovnako ako tie ktoré mal Urhan. ,,Teraz sa ti bude oveľa lepšie bojovať,"povedal. Vlkolakovia sa rozbehli ich smerom a oni len čakali až sa dostanú presne k nim, aby im mohli nechať stuhnúť krv v žilách.

Therisa v medvedej podobe aj so svojou sestrou Archaleonou sa nebezpečne začali približovať k upírom. Obe sa naraz rozbehli ich smerom, zatiaľ čo upíri sa rozbehli od nich. ,,Myslia si, že nám utečú ale mýlia sa,"poslala myšlienku Archaleone. ,,Sú veľmi hlúpi,"odpovedala jej, spoločne na nich skočili a odtrhli im hlavy. Caius držal jedného lovca okolo krku, zatiaľ čo sa k nim nebezpečne vybrala Tanya s úškrnom. ,,Posledné slová pred smrťou?"opýtala sa. ,,Zhor v pekle mrcha,"povedal. ,,Až po tebe. Nezabudni mi odtiaľ poslať pohľadnicu,"povedala a vytrhla mu bijúce srdce, ktoré v ruke rozdrvila. ,,Si úžasná ženská,"povedal Caius a spoločne sa rozbehli naprieč ďalším lovcom tvárou v tvár. Ciara bojovala proti upírovi, keď zacítila ako jej niekto prepichol hruď. Z úst jej začal tiecť potok krvi a z očí jej tiekli slzy. Derson letel na jeho orlovi a zo vzduchu strieľal šípy, ktoré sa zapichli vlkolakovi do tela, ktoré bezvládne spadlo na zem. Katanya a Tearis vo psej podobe aj s inými tvaromeničmi a bahnošlapmi skákali na lovcov, bosorákov a bosoráčky, ktorý im vošli do cesty a zabíjali ich.

Magnus po boku so svojich súrodencov bojoval proti ich sestre a pár bosorákov a bosoriek. ,,Magnus vieš veľmi dobre, že ťa nezabijem. Pridaj sa k nám a pomôž nám poraziť Alexeia,"povedala Leonyda. ,,Ale ja áno. A nikdy sa nepridám k lovcom,"povedal, vytiahol jej srdce. ,,Poznávaš ho ?"opýtal sa a vybral dýku. ,,Kde si ho našiel?"opýtal sa prekvapene a nehybne stála. ,,Tam kam si si ho ukryla,"povedal, prepichol ho a tým sa zrušilo aj kúzlo ktorým začarovala vlkolakov, bosorákov, bosorky, upírov ktorý ešte zostali nažive a oni začali taktiež bojovať proti lovcom, ktorý si mysleli, že sú s nimi. Alexei držal Garledovy pod krkom dýku a chcel ukončiť jeho život keď sa on začal šialene smiať.

,,Hádam si si nemyslel, že pôjdeme proti tebe bojovať všetci. Potom čo ma zabiješ už ti nikto neostane,"povedal s úškrnom. ,,O čom to hovoríš ?"opýtal sa ho. ,,O tom, že už tvoju drahú Hope nenájdeš živú. Zostaneš už navždy sám,"povedal a znovu sa šialene zasmial. ,,Nemáš pravdu. V tábore máme ešte zálohu,"povedal a podrezal mu hrdlo z ktorého mu začala vytekať jeho odporná krv. Zostalo už len pár lovcov, ktorý sa dali na útek ale nedobehli ďaleko pretože ich stihli dobehnúť bahnošlapovia, ktorý ich zabili. Zatiaľ čo v tábore boli tí, ktorý ostali neďaleko hraníc boli dvadsiati lovci, ktorý sa chystali zaútočiť na tábor. No nečakali, že za bránami nájdu pár bahnošlapov, ktorý ochraňovali ľudí v tábore. A tak namiesto toho aby niekoho zabili boli oni sami zabití.

Ahojte pijavičky !
Máme tu pokračovanie. Dúfam, že s kapitola bude páčiť. Ďakujem za každé vote&read&comment. Veľmi si ich vážim. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Tak zatiaľ sa veľmi pekne majte a užite si čítanie novej kapitoly. Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now