5. Kapitola

811 41 0
                                    

Christopher

Ráno sa zobudil pritúlený ku Celii. Pozrel ako spokojne odfukuje. Pohladil ju po líci a ona sa usmiala. Otvorila oči a pozrela na mňa. ,,Dobré ráno,"povedala. ,,Aj tebe,"povedal. Vstal a odišiel do kúpeľne. Osprchoval som sa a v uteráku, ktorý mal obtočený ledabolo okolo bedier vyšiel z izby. Pozrel na Celiu ktorá ho skenovala pohľadom a zahryzla si do jej chutnej, rúžovej pery. Prešla okolo neho do kúpeľne keď ju chytil za ruku a pritiahol si je do dlhého vášnivého bozku. Jedno rukou si ju za pás tlačil ku sebe zatiaľ čo druhou je zahladil po líci, ktoré nabralo červenú farba hneď po tom ako ju bozkal. Jej ruky počas bozku mu samovoľne vošli do vlasov a zaťahali za ne. Odtiahli sa od seba pre nedostatok kyslíka. Jej líca takmer horeli zatiaľ čo jej pery boli opuchnuté tak ako aj jeho. ,,Wau,"povedala, obaja sa zasmiali a ona sa nakoniec vybrala do kúpeľne. Obliekol sa a vybral zo skrine aj pre ňu veci na oblečenie, ktoré si priniesla nedávno. Vyšla z nej len v uteráku. ,,Ďakujem,"povedala. Zabuchli sa za ňou dvere. Keď z nej vašla vyzerala nádherne. Jemné broskyňové šaty po kolená bez ramienok zakrývali všetko podstatné no zvýrazňovali jej krásne dlhé nohy.

Spolu ruka v ruke sa vybrali do jedálne sa najesť. Sadli si na ich miesto. Počas toho ako jedla si obzeral ruku na ktorej mala prsteň. ,,Celia čo keby sme po raňajkách išli do svadobného salónu vybrať šaty?"opýtala sa mama. ,,Nie je to akosi skoro?"opýtala sa Celia. ,,Áno ale radšej je lepšie mať veci dopredu prichystané,"povedala mama a usmiala sa na ňu. ,,Dobre. Zavolám aj Maddie aby s nami išla,"povedala Celia a mama prikývla. Po raňajkách sa s ním Celia rozlúčila dlhým bozkom. Odišli a on sa vybral do obývačky pozerať televízor poprípade zahrať si s niekým šach.

Celia

Po raňajkách sa rozlúčila s Chrisom dlhým bozkom. Ona, Cheryl, Stephanie, Jinger, Abby a Maddie vošli do svadobného salónu. ,,Dobrý deň. Ktorá tu je nevesta ?"opýtala sa vysoká afroameričanka, ktorá mala na sebe bielu blúzka a taktiež biele nohavice. ,,Ja. Volám sa Celia"povedala. ,,Ja sa volám Shaunia. Koho si si priviedla?"opýtala sa. ,,Moju budúcu svokru, švagrinú a družičky,"povedala. ,,Dobre. Máš určitú predstavu o šatách?"opýtala.
,,Páči sa mi strih morskej panny a čipka." ,,Určite tu niečo také nájdeme."povedala. ,,A aký rozpočet máte?"opýtala. ,,Žiaden,"povedala Cheryl. Jej sprievod si sadol na gauč. Ju Shaunia odviedla do skúšobne. Vyzliekla sa do spodného prádla. Prišla s dvomi šatami. Zobrala prvé a pomohla jej ich obliecť. Vyšla zo skúšobne a postavila sa pre sprievod na vyvýšenom mieste. Shauni im začala opisovať šaty. Prvé boli v strihu morskej panny, ktoré od kolien sa začali postupne rozprestierať v bielej farbe s rôznymi vzormi, srdcovým výstrihom a širšími ramienkami, ktoré jej voľne padali z ramien. ,,Komu sa páči?"opýtala sa Shauni. Všetky zdvihli ruky. ,,Dobre. Vyskúšaš si ešte jedny a uvidíme,"povedala. Zišla z vyvýšeného miesta a odišla do skúšobne. Pomohla jej ich vyzliecť a obliecť druhé.

Vyšli zo skúšobne a znovu sa postavila na vyvýšené miesto. Shauni znovu začala opisovať šaty. Druhé boli skoro rovnaké ale mali čipkované dlhé rukávy a výstrihom v tvare V ale nepáčili sa jej tak ako tie prvé. ,,Sú pekné ale tamtie sa mi páčili viac,"povedala svoj názor. ,,Aj podľa mňa ti tamtie seknú viac,"povedala Maddie a ostatné prikývli. V skúšobni sa prezliekla do prvých šiat a postavila sa pred jej sprievod. Shauni je na hlavu pripla dlhý závoj. Otočila sa k zrkadlu a bola ohromená. Vyzerala nádherne. ,,Si nádherná. Chrisovy sa bude veľmi páčiť,"povedala Cheryl, ktorá nemala ďaleko od sĺz. ,,Máš pravdu,"povedala. V skúšobni sa prezliekla a vydala sa ku nim. ,,Šaty sú už vyplatené. A zoberieme ich dva dni pred svadbou,"informovala ju Maddie. Vyšli zo salónu a nastúpili do auta. ,,Zajtra budeme vyberať šaty pre družičky a kvety,"povedala natešene Abby. Zastavili pred domom. Vošli do domu. V obývačke bolo počuť hlasy, a tak sa tam vybrali.

Jorge

S chalanmi sedeli v obývačke keď započujú ako niekto vošiel do domu. Po chvíli sa v dverách objavili všetky obyvateľky domu s blondínou.
,,Ahojte,"povedali naraz. ,,Ahojte. Ako bolo v salóne ?"opýtal sa Chris. ,,Výborne. Celia v tých šatách bola nádherná,"povedala blondínka s Celia sa na ňu usmiala. ,,A aby som nezabudla toto je Madison ale môžete ju volať aj Maddie,"povedala Celia ,,A toto je Jorge," povedala Stephanie a on sa postavil. ,,Veľmi ma teší. Si veľmi nádherná,"povedal a pobozkal chrbát jej ruky.
,,Ďakujem,"povedala a žiarivo sa na neho usmiala.

Chris

Hneď ako sa všetci zoznámili s Madison išli do jedálne na obed. Po obede si sadli na terasu a začali sa rozprávať ako budú pokračovať prípravy na svadbu. Keď sa spýtal Celii na šaty odbila ho so slovami nebuď zvedavý. Ani si neuvedomili už bol večer a oni sa chystali ísť spať. So Celiou sa vystriedali v kúpeľni. Hneď ako si ľahol Celia sa ku nemu pritúlila a po pár minútach zaspala. Dal jej pusu na čelo a viac sa k nej pritúlil. Dúfam, že zajtrajšok prebehne veľmi rýchlo. Pomyslel si a upadol do hlbokého spánku.

Ahojte pijavičky !
Vítam Vás pri novej kapitole. Dúfam, že sa bude páčiť. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now