10. Kapitola

606 37 1
                                    

Celia

Hneď ako vystúpili z lietadla osviežil ju čerstvý a morský vzduch. ,,Kde to sme?"opýtala sa. ,,Na ostrove Kitty. Tak sa volala strýka Lucas manželka. Prosím teraz to neriešme,"povedal. ,,Dobre ale teraz pôjdeme do domu obliecť si plavky a po tom si to tu užijeme,"navrhla. Boli pri dverách domu keď si ju zobral do náruče a prešil s ňou dnu. ,,Tradícia,"povedal a išiel po batožinu. Zatiaľ čo ona si obzerala dom zvnútra. Celý dom bol zariadený veľmi pekne. Bolo vidieť, že ten kto ho zariaďoval si na tom dal veľkú prácu. Vošla do spálne kde už boli kufre a lístok. Som na pláži. Čakám Ťa tam. Chris Vybalila a odložila veci a obliekla plavky. Boli dvojdielne v bielej farbe. Zobrala ešte deku a opaľovací krém aby sa hneď nespiekla. Vyšla na pláž kde všetky veci položila na zem a rozbehla sa do mora za Chrisom. ,,Je to tu nádherné,"povedala. ,,Áno to je,"povedal a začal ju špliechať.

♡♡♡


O 3 roky neskôr

Za tie tri roky sa stalo toho veľa. Holly a Erick sa vzali dokonca sa im minulý rok narodil chlapec. Volá sa Thomas Phillip Wanders. Jinger a Ray sa tiež vzali. Ona dokončila školu a s Chrisom sa presťahovali do vedľajšieho domu. Teraz pracuje vo firme Lopez Industries. Veľmi sa jej v práci darí. Jej vzťah s Chrisom je všelijaký ale asi ho začína mať rada viac ako dobrého priateľa. A dokonca Jorge požiadal Maddie o ruku na večierku keďže spolu už nejaký čas chodili aspoň ani jeden už nebude sám.


Práve teraz sedela celá rodina v jedálni a večerali. ,,Tak ako sa má Erick s rodinou ?"opýtala sa Cheryl. ,,Včera som s Holly volala a povedala, že sa majú úžasne. A nevie sa dočkať kedy uvidíte Toma," povedala Abby a usmiala sa. ,,Tiež sa neviem dočkať keď ho uvidím,"povedala Cheryl. ,,A ja sa teším na vnuka alebo vnučku,"povedal Drew a Chris s Loganom sa začali dusiť. Všetci ostatný sa na neho pozreli prekvapene pozreli. ,,Pomaly už mám 900 rokov tak už by som chcel mať nejaké vnúča,"povedal a pustil sa znovu do večere akoby sa nič nestalo. Po večery sa každý vybral domov. Urobila si večernú hygienu, prezliekla sa a ľahla do postele. Po chvíli si ku nej ľahol aj Chris. ,,Celia ja. Milujem ťa,"povedal a ona sa na neho pozrela. ,,Ja teba tiež,"povedala a začervenala sa. ,,Si nádherná keď sa červenáš,"povedal a pobozkal ju. Jeho pery boli tak jemné a chutili po jahodovom koláči, ktorý mali ako dezert. Pomaly sa nimi presúval na krk. ,,Chris ja .... ,"začala nervózne. ,,Ešte s nikým si to nerobila?"opýtal sa prekvapene. Prikývla nervózne. ,,Ak to nechceš nebudem na teba tlačiť." ,,Nie ja to chcem,"povedala rozhodne. ,,Dobre budem jemný,"povedal a pobozkal ju. Celú noc si s Chrisom veľmi užili. Bol ku nej veľmi jemný ako keby bola porcelánová bábika, ktorá sa má každú chvíľu rozbiť.

Celia

Ráno sa zobudila pritúlená na Chrisovej hrudi. ,,Dobré ráno princezná,"povedal a pobozkal ju na čelo. ,,Aj tebe,"povedala. ,,Lucas mi napísal, aby sme išli dnes k nemu. Chce nám niečo dôležité povedať,"povedal. ,,O ktorej?"opýtala sa. ,,O jednej pôjdeme aby sme tam prišli o tretej. Možno tam aj prespíme podľa toho na ako dlho sa predĺži rozhovor,"povedal. ,,Si nádherná,"povedal a pohladil ju po ruke. Pred jednou sa začala chystať. Namaľovala sa a urobila vlasy. Obliekla si svetloružové šaty s čipkou, so zvonovými rukávmi ktoré jej padali decentne z ramien. ,,Celia mali by sme už ísť,"povedal a začal si ju obzerať. ,,Vyzeráš úžasne,"povedal a zadíval sa do zrkadla, ktoré bolo pred nimi. ,,Možno o takýto čas ale neskôr už budeme mať dieťa,"povedal a ruku položil na jej brucho. ,,Ešte nevieš čo bude za hodinu. A ty už plánuješ našu budúcnosť,"povedala so smiechom. ,,Vždy treba mať plány do budúcnosti. Ale teraz ich ešte nemusíme riešiť tak poď aby sme to stihli,"povedal. Nasadli do auta a vyrazili ku Lucasovi. Po dvoch hodinách sedenia v aute konečne dorazili na miesto. Vybrali sa k dverám na ktoré Chris zaklopal a čakali kým ich niekto otvorí.

Angie

Sú to už tri roky čo si jej Chris zobral to ľudské dievča, ktoré sa jej už od prvej chvíľu zhnusilo. Nechápala čo na nej vidí. Je škaredá a navyše môže kedykoľvek umrieť. Už to tak dlho nemôže nechať. Musí jej niečo urobiť alebo bude lepšie keď ju unesiem tak ako jej matka uniesla Kathrin. Ale nedomyslela to a nakoniec jej Rada vytrhla srdce. Jej plán bude oveľa lepší a premyslenejší ako bol ten matkin. A potom jej Chris od smútku spadne ku nohám a bude ju prosiť aby s ním bola. Ona ako tá ohľaduplná osoba to príjme, neskôr sa vezmú a budú mať deti. Už sa nevedela dočkať kedy nadíde tá správna chvíľa a ona splní svoj diabolský plán.

Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now