14. Kapitola

435 33 1
                                    

Lucas

Bolo úžasné vidieť po tak dlhom čase moju Kitty. Je ešte krajšia ako keď ju naposledy videl. Nemohol uveriť, že je nažive. ,,Poďme domov,"povedal. ,,Dobre,"povedala a chytila ho za ruku. ,,Tak mi ideme. Uvidíme sa zajtra,"povedal a vybral sa domov s jeho jedinou láskou. Vošli do domu, ktorý vyzeral rovnako od kedy tu naposledy bola. ,,Vôbec si ho nezmenil,"podotkla hneď ako vošla dnu. ,,Nemohol som. Bola to spomienka na teba láska,"povedal a pobozkal ju. Bozk mu s radosťou opätovala. ,,Bolo to už dávno čo sme spolu boli,"povedala hneď potom ako sa jej pery oddelili od jeho.

,,Áno,"potvrdil jej slová. ,,Tak to musíme napraviť,"povedala a za ruku ho začala ťahať do spálne v ktorej si užili jeden druhého po toľkom dlhom čase.


Celia

Po tom ako odišli s Chrisom domov sa celý večer rozprávali. ,,Chcem aby si bola upír,"povedal odrazu. Prekvapene sa na neho pozrela. ,,Nechcem ťa stratiť. Chcem byť s tebou už navždy,"povedal a slovo navždy zdôraznil. ,,Ja neviem čo mám na to povedať,"povedala prekvapene. ,,Nemusíš nič hovoriť. Stačí ak s tým budeš súhlasiť,"povedal a hlboko sa jej zadíval do očí. Nahla sa k nemu a pobozkala ho. ,,Súhlasím. Aj ja chcem byť s tebou navždy,"povedala a čakala čo urobí.

Christopher

Nemohol znovu dovoliť aby sa jej niečo stalo. Jediná možnosť bola, že ju premením a tak sa bude môcť aj sama brániť ak by pri nej nebol. Chytil ju za zápästie a napil sa z neho. Neskôr si zahryzol do svojho zápästia a dal jej z neho napiť sa. Teraz prichádzala ta najťažšia časť zabiť ju. Ležala na ňom a on chcel z toho všetkého vycúvať. ,,Viem, že ma musíš zabiť Chris. Mysli na to ako potom budeme spolu. Ty, ja a naša rodina,"povedala a pritúlila sa ku nemu. ,,Dobre. Budeme spolu a budeme veľká šťastná rodina,"povedal a rýchlo jej zlomil väzy aby dlho netrpela. Dal ju ležať na gauč a on si sadol neďaleko nej a čakal kedy sa preberie ako upírka. Medzitým celej rodine napísal správu o tom, že ju premenil a hneď ako sa zobudí a niečo vypije prídu.


3. osoba
Zatiaľ čo Christopher čakal už pár hodín pokiaľ sa zobudí jeho manželka. Jeho rodina sa nevedela dočkať kedy prídu. Od vtedy čo im prišla sprava o tom, že premenil Celiu a prídu hneď potom ako sa zobudí a napije sa boli vo vytržení. Boli tiež dosť prekvapený keď im tiež prišiel list od Rady upírov ohľadom Angely. Písal sa v ňom o tom, že sa dohodli na rozsudku smrti a prídu čo najskôr z Talianska. Angela mala už dosť na rováši a dali jej podmienku, že ak ešte niečo urobí zomrie. A taktiež sa chcú stretnú s manželkou Christopher.

Christopher

Bol nedočkavý kedy sa prebudí. Jej prsty na rukách urobili nepatrný pohyb a on hneď spozornel. Začala sa pomaly preberať a on k nej podišiel bližšie. ,,Som tu láska,"povedal a chytil ju za ruku. ,,Cítim sa ako po opici,"povedala a on sa zasmial. ,,Hneď som tu,"povedal a vybral sa po krv. Nalial ju do pohára a odniesol jej ju. ,,Tu máš. Napi sa,"povedal podal jej pohár. Zobrala si od neho pohár a začal piť. ,,Chutí ?"opýtal sa a ona prikývla. ,,Keď chceš choď sa osprchovať. Potom pôjdeme ku našim určite sa nevedia dočkať kedy ťa uvidia,"povedal a zobral si od nej pohár zatiaľ čo ona sa vybrala osprchovať sa.

Po pol hodine zišla dole do obývačky a bola pripravená ísť. ,,Len taká otázočka. Nezhorím?"opýtala sa s nevinným úsmevom. ,,Nie neboj. Prsteň ktorý máš na prste ťa ochráni,"povedal a chytil ju za ruku na ktorom mala prsteň. ,,Dobre. Môžme ísť,"povedala a spoločne sa vybrali z domu. Zaklopal na dvere a čakal kedy ich niekto otvorí. Otvorila ich Maddie, ktorá hneď ako uvidela Celiu pevne ju objala. ,,Si krásna, „povedala a začala ju ťahať do domu. Vošiel dnu a vybral sa do obývačky z ktorej sa ozývali hlasy. ,,Ako sa cítiš Celia?"opýtala sa jej matka. ,,Veľmi dobre,"odpovedala jej. Maddie sa jej chcela niečo opýtať no skôr ako položila otázku ju prerušilo rázne klopanie.

Ahojte pijavičky !
Po dlhom čase vám prinášam novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť.
Joker2559 ♡

Vampire LoveWhere stories live. Discover now