18. Kapitola

162 27 0
                                    

Alexei

Po tom čo lovci boli mŕtvy všetky ich telá spálili aj s tými čo zomreli v boji proti nim. Boli neďaleko táboru keď si všimli pootvorenú bránu. Pomaly sa k nej vybrali a otvorili ju. Neďaleko od nich si všimli ako horí oheň. ,,Vrátili sa,"vykríkla staršia žena a vybrala sa im naproti. Postupne z domov vychádzali aj ostatný. Pohľadom hľadal osobu o ktorú sa tak bál. Keď ju zbadal ako sa vybrala jeho smerom zo srdca mu spadol kameň. ,,Hope,"vydýchol a objal ju. ,,Bála som sa o teba. Toto mi už nerob,"povedala a objatie mu opätovala. ,,Alexei boli tu lovci ale Bartion s jeho kamarátmi nás ochránili,"povedal Luk a objal ho okolo nohy. ,,Vážne ?"opýtal sa prekvapene. ,,Áno preto je aj založený oheň. Tí lovci sa teraz v ňom smažia,"povedal a prestal mu objímať nohu. ,,Nebál si sa ich keď prišli?"opýtal sa a prestal Hope objímať. ,,Nie nebál. Je to už veľký statočný chlap,"povedal Hope a postrapatila mu vlasy. ,,Ale no tak. Dalo mi prácu si ich upraviť,"povedal Luka a začal si upravovať vlasy zatiaľ čo oni sa zasmiali. ,,Hope malá si ťa pýta,"povedala Nearyn. ,,No poď ku mne,"povedala, zobrala si ju na ruky a vzdiali sa s Lukom od nich. ,,Ďakujem, že si jej bola oporou,"povedal. ,,To nestojí za reč. Mám ju rada ale ty ju máš radšej,"povedala a zahľadela sa na Hope. ,,Ako to vieš ?"opýtal sa prekvapene. ,,Som žena Alexei. A neboj sa aj ona ťa má rada, len neurob žiadnu hlúposť,"povedala a vydala sa za nimi. ,,Alexei poď si s nami pripiť na naše víťazstvo,"zakričal na neho Tearis. ,,Už idem,"povedal, ešte posledný krát sa na nich pozrel a vydal sa za Tearisom. Posadil sa vedľa neho ku stolu a zdvihol čašu vína nad hlavu. ,,Chcem pripiť na naše víťazstvo. Aj na teba Alexei viedol si nás do boja v ktorom sme vyhrali a tým porazili lovcov. Na Alexeia,"povedal Tearis. ,,Na Alexeia,"
povedali všetci a spoločne sa napili.

Hope

Všetci si pripili a tým sa začala oslava víťazstva. Znovu postarší ľudia začali hrať na bubnoch a spievať. Malú Madyanu spolu s Lukom odniesla do izby a vydala sa ku postaršej paní, ktorá jej dala pečené mäso ktoré bolo vynikajúce. ,,Môžeš si so mnou zatancovať?"opýtala sa Nearyn a natiahla k nej ruku. ,,Samozrejme,"prijala jej ruku a vydali sa k ohnisku okolo ktorého sa už tancovalo. Po celý čas ako tancovali sa smiali a Nearyn ju krútila. ,,Môžem si ju nachvíľu požičať ?"opýtal sa za ňou Alexei. ,,Áno ale nie nadlho,"povedala Nearyn a prenechala ju mu. Ruky jej položil na pás a pritiahol si ju bližšie k sebe. Zatiaľ čo ona mu položila svoje ruky za krk. Tancovali už teraz na trochu pomalšiu hudbu. Zaklonil ju a keď ju zdvíhal nespúšťal z nej zrak. Začal sa k nej nakláňať keď ich prerušilo zakašlanie a oni sa za ním otočili. Keď za sebou zbadala mamu s otcom hneď ich objala. ,,Nechám vás s ňou osamote,"povedal Alexei a odišiel.
,,Mami, oci. Vy ste tu,"povedala a neprestala ich objímať. ,,Áno. Išli sme sem hneď ako sme sa dozvedeli, že sú lovci porazení,"povedal otec. ,,Ukáž sa mi. Si ešte krajšia ako sme ťa naposledy videli. To oblečenie ti pristane,"povedala mama a celú si ju obzrela. Mala na sebe tmavomodrý kožený crop top, dlhú bielu sukňu, svetlomodré topánky a náramky z korálok. Vo vlasoch mala zapletené svetlomodré pierka a celé jej to dodávalo výzor tvaromeniča. ,,Ďakujem. Chcela by som vám niekoho predstaviť. Poďte so mnou,"povedala a vybrala sa do domu v ktorom mali byť Luk a Madyana. Vošli do izby v ktorej bola pani Jarneola, ktorá ich strážila. ,,Mami, oci toto je Lukros a Madyana, ktorú si chcem adoptovať,"povedala, zobrala malé dievčatko na ruky a ukázali im ju. ,,Je nádherná. Ale si si istá, že chceš sa o ňu dokážeš postarať?"opýtala sa jej Celia a pohladila Madyanu po líci. ,,Áno chcem byť mamou. Mala som ten najlepší vzor, ktorým si bola ty,"povedala a podala jej ju. ,,Ahoj zlatíčko. Ja som tvoja babička a toto je tvoj dedko,"povedala mama s úsmevom a ona jej úsmev opätovala. ,,Je to chiméra,"povedala a jej rodičia boli prekvapený. ,,Čo sa stalo s jej rodičmi ?"opýtal sa otec. ,,Celý Klan vyvraždili lovci. Jediný kto zostal sú oni dvaja a Sebrian s Ataliou,"vysvetlila. ,,To je tak hrozné,"povedala jej mama. ,,Áno je ale lovci už nikomu neublížia tak ako im,"povedala.

Ahojte pijavičky !
Je tu predposledná kapitola. Dúfam, že sa bude páčiť. Ďakujem za každé vote&read&comment. Vidíme sa pri ďalšej už poslednej kapitoly. Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now