Maddie
Dnes je jej svadba. Vydám sa za muža, ktorého milujem. Stála pred zrkadlom a pozerala na seba vo svadobných šatách. ,,Si krásna Maddie,"povedala Celia a usmiala sa. ,,A som dosť nervózna. Čo ak sa nie čo pokazí,"začala stresovať. ,,Všetko bude v poriadku uvidíš. Za chvíľu by malo prísť aj prekvapenie,"povedala a hneď na to niekto vošiel. ,,Nie som si istý či mu ťa dám sestrička,"povedal mne veľmi známy hlas. ,,Tyler ty si prišiel,"povedala a išla ho objať. ,,Nemohol som si nechať ujsť svadbu mojej sestričky,"povedal a objatie jej opätoval. ,,Dokonca mám aj doprovod s ktorý ťa neskôr zoznámim. Ale teraz by som ťa mal už odniesť k oltáru lebo si ženích bude myslieť, že si utiekla,"povedal a uškrnul sa. ,,Inokedy by som ťa zbila ale dnes máš pravdu,"povedala a nechala sa odviesť Tylerom až k oltáru kde na ňu čakal Jorge. ,,Ahoj,"povedali si obaja potichu. Celý obrad bol nádherný, povedali si áno, gratulovali im, fotili sa až prišiel na rad prvý novomanželský tanec. Tancovali na pomalú hudbu, ktorá im toľko pripomínala ich prvý tanec na svadbe Celii a Chrisa. ,,Si skvelý tanečník,"povedal a hlavu si položila na jeho rameno. ,,Mám skvelú partnerku to bude tým. Kto bol ten muž ktorý mi ťa doviedol k oltáru ?"opýtal sa. ,,To bol môj brat Tyler,"povedala. Hudba prestala znieť a miestnosťou sa ozval potlesk. Vybrali sa k stolu aby sa mohli napiť. ,,Maddie toto je Mauree,"Tyler jej predstavil pohľadnú, nízku modrookú blondínku. ,,Teší ma,"povedala Mauree a podala jej ruku. ,,Aj mňa,"povedala a prijala jej ruku. ,,Takže Mauree je tvoja priateľka?"opýtal sa Jorge. ,,No áno,"hneď ako to povedal to oľutoval. Maddie sa na neho zamračila. ,,Stretli sme sa v Londýne. Preskočila medzi nami iskra a tak. Zabudol som ti to povedať,"začal vysvetľovať Ty. ,,To je v pohode len som v šoku a taktiež prekvapená,"povedala.
JorgeJe to úžasný pocit byť manželom Maddie. Nikdy nič podobné k inej necítil ako ku nej. ,,Som rád, že som vás spoznal Tyler a Mauree,"povedal. ,,Stačí Ty,"povedal a zobral Mauree na parket tancovať. ,,Môj malý braček je už veľký,"povedala prekvapene Maddie. ,,Raz sa to muselo stať Maddie,"povedal a objal ju. ,,Poď si zatancovať,"povedal a zobral ju za ruku na parket. Na tento deň budú spomínať do konca života.
CherylTancovala so svojím mužom keď ich prerušil hlas Amelii. ,,Nevesta bude hádzať kyticu,"povedala a všetky nezadané dievčatá sa rozbehli k pódiu na ktorom stála Maddie. ,,Nemôžem uveriť, že budeme starý rodičia. A to sme sa tvojim a mojim smiali, že už nimi sú,"povedala. ,,Ale no tak Cheryl. Budeme tímy najlepší starý rodičia,"povedal a usmial sa. ,,Ako môžeš byť vždy tak optimistický?"opýtala sa. ,,Ani sám neviem,"povedal a pobozkal ju.
Maddie
Potom čo hodila kyticu sa išla prezliecť. S Jorgem nastupovali do auta a kývali rodine. ,,Na svadobnej ceste sa môžeme pokúsiť o Kierana,"povedal. ,,Si šialený. A ako si môžeš byť istý, že to bude chlapec,"opýtala sa. ,,To ti nepoviem,"povedal a pobozkal ju. ,,Kam vlastne ideme na svadobnú cestu?"opýtala sa. ,,Na ostrov, ktorý patril mojim rodičom. Aj oni tam mali svadobnú cestu,"povedal smutne. ,,Viem, že ti chýbajú ale oni sú stále tu,"povedala a položila mu ruku na srdce, ktoré možno nebolo cítiť biť no ona vedela, že bije pre ňu ako aj to jej. ,,Neviem si predstaviť čo by som bez teba robil,"povedal a chytil jej ruku, ktorú mala položenú na jeho srdci a pobozkal ju. ,,Nič. My by sme sa aj tak podľa mňa raz stretli,"povedala. ,,Si si nejako istá,"povedal a nadvihol jedno obočie. ,,Ja viem,"povedala. Vystúpili na letisku. Čakal ich osemhodinový let aspoň tak to odhadoval Jorge ako si sadli do lietadlo a vzlietlo.
Po dlhých ôsmych hodinách vystúpili a vyrazili ešte na pár minútovú cestu k domu autom. Jorge ju zdvihol na ruky a prešiel s ňou cez prah dverí. ,,Je krásny,"povedala po tom čo si ho celý obzreli. ,,Poď,"povedal a za ruku ju zaviedol do spálne. ,,Toto je teraz naše hniezdočko lásky,"povedal, rozopol jej šaty, ktoré spadli na zem a začali sa bozkávať.
Ahojte pijavičky !
Dnes som trošku viac akčny ale to nevadí. Dúfam, že sa kapitola bude páčiť. Ďakujem za každé vote&comment&čítanie.
Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...