O štyri týždne neskôr :
Celia
Vstala dosť neskoro ako je zvyknutá. Naraňajkovala sa a pozerala televízor. Ani si neuvedomila ako ten čas letí a celým domom sa ozval zvonček. Otvorila dvere a dnu vbehla Maddie, ktorá mala veľmi dobrú náladu. Začala ju ťahať do izby. Hneď ako vošla uvidela zavesené šaty na skrini ktoré si kúpila nedávno.,,Wau,"povedala. ,,Ja viem. Ten náhrdelník a náušnice čo som od teba dostala sa k nim budú veľmi hodiť,"povedala. Poslala ju do kúpeľne sa osprchovať a umyť si vlasy. Z kúpeľne vyšla len v uteráku. Maddie jej vyfénovala vlasy a začala robiť zložitý účes ktorý jej trval dve a pol hodiny. Urobila ešte makeup a poslala ju si obliecť šaty ktoré boli kráľovej modrej farby, mali tenké ramienka a rozparok na boku. Obula si topánky takej istej farby ako šaty a zobrala listovú kabelku. Bolo presne 18:00 keď sa domom ozval zvonček. Spolu s Maddie zišli dole. Otvorila dvere pri ktorých stal Chris, ktorého naposledy videla včera v parku. Mal na sebe čierny oblek na mieru s bielou košeľou a kravatou takej iste farby akej mala ona šaty, ktorý mu neskutočne pristal. Za celé štyri týždne skoro každý deň trávili spolu. A ona si uvedomila, že si na jeho prítomnosť už zvykla. Vždy po škole po ňu prišiel, pomáhal jej s učením a neskôr ostali u nej, išli ku nemu alebo sa išli niekam von zabaviť. ,,Si nádherná,"povedal a ona cítila ako jej očerveneli líce. Zobrala si ešte biely kabátik a bola pripravená. Chris jej na aute otvoril dvere ako pravý gentleman. Sadla si a pripútala sa. Zavrel dvere a obehol auto. Nastúpil, pripútal sa a mohli vyraziť. Po pár minútach tichej jazdy parkovali pred domov. Vystúpili a Chris jej ponúkol ruku. Prijala ju a spoločne vošli do domu Lopezovcov. Hneď ako vošli boli na nich upriamené všetky oči. Pribehla k nim Cheryl, ktorá ju hneď drvila vo svojom láskyplnom objatí. ,,Som rada, že si prišla Amelia,"povedala jej druhým menom. Ako jediná ju tak začala volať. ,,To ja som rada, že som sem mohla prísť,"povedala. Chris jej zobral kabátik a odniesol ho. Po chvíli sa vrátil aj s dvoma pohármi šampanského v ktorom bublinky pomaly zmizli.
Jeden jej podal a ona začala piť. ,,Mohol by som ťa poprosiť o láskavosť ?"opýtal sa a v hlase bolo počuť, že je nervózny. Iba prikývala. ,,Môj otec chce aby som ťa požiadal o ruku. Inak mi nájde snúbenicu sám. Ja viem, že chcem od teba veľa ale prosím prijala by si žiadosť o ruku ?"povedal na rovinu a poškrabal sa za zátylkom. ,,Prijala,"povedala tichým hlasom. Nemohla mu povedať, že sa jej začína páčiť čo si ona sama nechcela ešte pripustiť. ,,Vážne ?"opýtal sa prekvapene. ,,Áno hoci sa poznáme veľmi krátko. A teraz si poďme zatancovať,"povedala. Natiahol ku nej ruku, ktorú prijala a spolu odkráčali na parket. Začali tancovať na pomalé tempo hudby. Zatočil ju a následne zaklonil. Počas toho ako ju dvíhal hypnotizoval ju svojimi orieškovými očami. Naklonil sa ku nej a jemne ju pobozkal na pery. Bol to tak jemný bozk až mala pocit, že sa perami len obtrel o tie jej. Hudba prestala hrať a všetci sa otočili na Drewa, ktorý sa postavil na pódium. ,,Chcel by som sa Vám srdečne poďakovať, že ste prijali pozvanie na tento večierok ktorý je na počesť dvom veľmi úžasným ľuďom. Môj nebohý brat Devon a jeho manželka Allegra boli úžasný rodičia a hlavne priatelia. No ale teraz Vás nebudem ďalej zdržovať. Prajem Vám pekný zvyšok večierka,"povedal a miestnosťou sa ozvalo tlieskanie.
Otočila sa na Chrisa, že sa ho spýta na Devona a Allegru ale zamrzla v pohybe. Chris kľačal na jednom kolene a v ruku držal červenú zamatovú krabičku, hoci jej to povedal ale prekvapilo ju to a hlavne dojalo. Celou miestnosťou sa ozval jeho hlboký hlas. ,,Chcem sa ťa Celia opýtať, či mi umožníš byť tým najšťastnejším mužom na svete. A preto sa ťa tu pred všetkými pýtam. Vezmeš si ma a staneš sa mojou ženu ?"opýtal sa a otvoril krabičku. A jej po lícach začali samovoľne stekať slané potoky sĺz. ,,Áno vezmem,"povedala a potiahla nosom. Na prst jej nasadil prsteň a objal ju. Počas tlieskania sa k nej zohol a pobozkal ju. Prsteň bol nádherný a decentný. Bol z bieleho zlata a v prostriedku bol žiarivý nie veľký diamant.
Všetci im začali gratulovať. Zastavili sa pri nich Cheryl a Drew. Cheryl ju objala a dala jej servítku s ktorou si utrela slzy. Drew ju tiež objal so slovami Vitaj v rodine. Na večierku sa spoznala s Chrisovými starými rodičmi. Boli veľmi milí. Zistila, že jeho babka sa tiež volá Amelia. Pomaly všetci odchádzali. Ako poslední odišli Amelia a Colin. Začala sa jej zívať od únavy. ,,Poď ideme spať,"povedal a už ju ťahal do izby. Vošli do izby a ona odišla do kúpeľne. Urobila si večernú hygienu. Vyzula si topánky a vyzliekla šaty. Vyšla z kúpeľne a naskytol sa jej perfektný výhľad na Chrisovu hruď zahryzla si do spodnej pery. Keď si ju všimol premeral si ju pohľadom a hodil jej tričko, ktoré voňalo ako on nie žeby ho pred tým ako si ho obliekla ovoňala až tak divná nie je. Veci položila na kreslo a ľahla si do postele. Chris si ku nej priľahol a prehodil cez ňu ruku. Pritúlila sa k nemu. Povedali si Dobrú noc a zaspali.
Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...