Hope
Týždeň ubehol ako voda a ona teraz nervózne stála pred dverami sály v ktorej už boli jej kamarátky. ,,Nádych výdych. Ty to zvládneš,"povedala si pre seba, otvorila dvere a vstúpila. Všetky pohľady sa za ňou otočila a ona sa cítila ešte viac nervózna. Zišla po schodoch pri ktorých stál pohľadný, vysoký muž a svoj pohľad na ňu upieral celý čas. ,,Hope,"pozdravil ju, nastavil jej rameno a spoločne sa vybrali do prostriedku parketu. Kývol hudobníkom ktorý na povel začali hrať pomalú pieseň. ,,Som veľmi rád, že ste moje pozvanie prijala,"povedal a pritiahol si ju k sebe bližšie ak to bolo ešte možné. ,,Nemohla som odmietnuť pán de Querst,"povedala a nervózne mu stlačila ruku. ,,Nemusíte byť nervózna. Skúste sa trochu uvoľniť ste veľmi stuhnutá,"povedal a palcom ju pohladil po povrchu ruky. Bolo jej to veľmi príjemné a ukľudňovalo ju to, zatvorila oči a hlavu položila na jeho rameno. ,,Vyzeráte presne ako otec ale oči máte po matke. Sú prekrásne," posledné dve slová jej zašepkal do ucha. ,,Ďakujem veľmi pekne,"povedala. Cítila ako jej začínali horieť líca. Hudba prestala hrať a všetci začali tlieskať.
Alexei
Schádzala po schodoch ako páv. Tak pôvabná a krásna. ,,Hope,"oslovil ju a nastavil jej rameno. Spoločne sa vybrali do prostriedku parketu a on kývol hudobníkom, ktorý na povel začali hrať pomalú pieseň. ,,Som veľmi rád, že ste moje pozvanie prijala,"povedal a pritiahol si ju k sebe ešte viac ak to bolo možné. No nerátal s tým, že ho v tej chvíli zaplaví jej sladká vôňa a on ňou mal na malú chvíľu otupené zmysli. ,,Nemohla som odmietnuť pán de Querst,"povedala a nervózne mu stlačila ruku. ,,Nemusíte byť nervózna. Skúste sa trochu uvoľniť ste veľmi stuhnutá,"povedal a palcom ju pohladil po povrchu ruky. Cítil ako sa mu v náruči uvoľnila. Zavrela oči a hlavu si položila na jeho rameno. Aj on na okamih zatvoril oči, pretože to bolo príjemné no nahlas by to nikdy nepriznal. ,,Vyzeráte presne ako otec ale oči máte po matke. Sú prekrásne," posledné dve slová jej zašepkal do ucha. ,,Ďakujem veľmi pekne,"povedala. Hudba skončila a všetci začali tlieskať. Pozrel sa na ňu a všimol si jej rumenec na tvári.
,,Nepozerajte sa tak na mňa. Hanbím sa,"povedala. ,,Ako sa pozerám ?"opýtal sa a od čašníka zobral dva poháre so šampanským a jeden jej podal. ,,Tak. Ja neviem to opísať slovami,"povedala a napila sa. Zobrala mu pohár a položila spolu so svojím na podnos čašníka, ktorý práve okolo nich prechádzal. ,,Teraz to neriešme. Noc je mladá a my tiež. Poďte si zatancovať,"povedala. ,,Dobre,"prikývol a spoločne znovu začali tancovať.Henry
S manželkou celý čas sledoval Alexeia a Hope ako tancovali. ,,Pristane im to. Neuveríš ale mám pocit akoby som nás videla na ich mieste keď sme boli mladší,"povedala Imogen. ,,Máš pravdu,"
potvrdil jej slová. ,,Henry, Imogen ja neverím vlastným očiam,"povedala Sarah Butler. ,,Sarah drahá. Tak dlho sme sa nevideli. Kde máš svojho manžela?"opýtala sa Imogen. ,,Tu som drahá priateľka,"povedal Ted a postavil sa po boku jeho manželky Sarah. ,,Prišli ste ešte s niekým?"
opýtal sa Henry. ,,Áno tak ako zvyčajne a dokonca prišla aj Ciara,"povedala Sarah.
,,Ciara? Tá Ciara?"opýtali sa naraz prekvapene Henry a Imogen. ,,Áno. Akurát smeruje ku nám,"povedal Ted. Objavila sa pri nich Ciara ktorá bola dcérou Reida a Amatis, ktorá bola mladšia sestra Henryho. ,,Strýko Henry, teta Gen,"pozdravila oboch a Imogen ju objala. ,,Tak dlho sme ťa nevideli dievča. Kde sa toľko túlaš?"opýtala sa Imogen a naďalej ju objímala.
,,Tak všelijako. Teraz som u Sarah a Teda ak chcete môžeme sa niekedy stretnúť a ja vám všetko porozprávam,"povedala Ciara.Alexei
Tancoval s Hope keď si všimol pri Henrym a Imogen známe tváre. ,,Stalo sa niečo ?"opýtala sa ho a tým upútala jeho pozornosť. ,,Nie len som zahliadol povedomé tváre,"vysvetlil jej a zatočil ju. ,,Ak chcete kľudne choďte za nimi,"navrhla mu. ,,A prísť o možnosť s vami tancovať. Neprípustné. Veď ako ste hovorila noc je ešte mladá. Môžem za nimi ísť aj neskôr,"povedal a tentokrát ju zaklonil. Ako ju dvíhal zahľadel sa do jej nádherných svetlomodrých očí a mal chuť ju pobozkať no ovládol sa. ,,Aj ty máš krásne oči. Tak temné no nie strašidelne. Ako nočná obloha,"povedala a po celý čas mu hľadela do očí. ,,Väčšina z nich má strach,"povedal jej pravdivo. ,,Možno preto, že v nich nevideli iskričky radosti,"povedala a usmiala sa. Pomaly už všetci odchádzali. ,,Hope môžete tu ostať a ráno pôjdete domov. Ak teda chcete,"povedal. ,,Prijímam vašu ponuku. Ale budem potrebovať oblečenie na spanie,"povedala. ,,Dobre. Odvediem vás do komnaty a pošlem potom niekoho aby vám doniesol oblečenie," povedal. Zaviedol ju do komnaty a nakoniec sa rozhodol jej odniesť oblečenie sám. Vošiel do izby a zbadal Hope ako sa snaží si rozopnúť šaty. ,,S dovolením,"povedal, rozopol jej šaty, ktoré z nej skĺzli na zem. Naprázdno prehltol a zatvoril oči. ,,Ja pôjdem. Dobrú noc,"povedal a otočil sa. ,,Samozrejme. Dobrú,"povedala a on odišieVošiel do svojej komnaty a oprel sa o stenu a zhlboka dýchal. Cítil ako sú mu nohavice čoraz tesnejšie. Rýchlo sa vybral do sprchy v ktorej na seba pustil studenú vodu. Hlavu si oprel o stenu a znovu zhlboka dýchal. ,,Dočerta. Čo si to so mnou urobila Hope ?"opýtal sa no odpoveď neprichádzala.
Hope
Snažila si rozopnúť šaty no nedarilo sa jej. Dvere sa otvorili a následne zatvorili ,,S dovolením,"povedal, rozopol jej šaty, ktoré z nej skĺzli na zem. V izbe nastalo hrobové ticho a ona počula ako naprázdno prehltol. Bolo to zvláštne no ona sa necítila nepríjemne. Zaplavil ju neznámy pocit a ona nevedela čo to znamená. ,,Ja pôjdem. Dobrú noc,"povedal. ,,Samozrejme. Dobrú,"povedala a on odišiel. Obliekla si oblečenie čo jej doniesol a ľahla si do postele. Celý čas rozmýšľala čo by sa stalo ak by neodišiel. Pravdepodobne by urobili niečo čo by obaja na druhý deň ľutovali. ,,Čo so mnou robíš Alexei, že mám pocit akoby som bez teba nemohla ani dýchať ?"opýtala sa. Keď sa jej nedarilo nejaký čas zaspať vyšla na chodbu a vybrala sa za jeho pachom. Zaklopala na dvere a čakala. ,,Ďalej,"ozvalo sa tlmene a ona vošla. ,,Prepáč, že ťa vyrušujem ale akosi neviem zaspať,"povedala. ,,Nevyrušuješ,"povedal a vybral sa k nej. Nastavil jej ruku, ktorú prijala a spoločne sa vybrali ku veľkej manželskej posteli. Každý si ľahol na jednu polovicu a pozerali do stropu. ,,Nebude ti vadiť ak sa k tebe pritúlim?"opýtala sa ho nervózne a pozrela sa na neho. ,,Nie,"povedal a tiež sa na ňu pozrel. Prikývla a posunula sa k nemu. Hlavu a ľavú ruku mala položené na jeho nahej hrudi zatiaľ čo jeho ľavá ruka ju objímala a tisla si ju k sebe. ,,Ďakujem ti za všetko čo pre mňa teraz robíš. Že ma trpíš vo vlastne posteli a aj v tvojej blízkosti aj keď ti to nie je určite príjemné,"povedala a zívla. ,,Nemáš za čo. A teraz by si mala ísť spať,"
povedal a pobozkal ju na vrch hlavy. Predtým ako zaspala počula ako Alexei povedal : ,,Ani si nevieš predstaviť ako mi je tvoja prítomnosť príjemná. Si prvá žena, ktorú som si pripustil k telu,"
povedal.Ahojte pijavičky !
Máme tu ďalšiu kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Ďakujem za každé vote&comment&read. Pre dnešok to bola posledná kapitola. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...