Ahojte pijavičky !
Dám Vám tu ešte zopár niečo ako príbehov. Joker2559 ♡.[Jorge : Flashback]
Písal sa 15. Máj 1973. Ten deň bol obyčajný ako tie predtým a taktiež osudným dvom upírom. Allegra a Devon Lopezovci boli veľmi milí a dobrí rodičia ich synovi Jorgemu. Zatiaľ čo ich syn bol u tety a strýka oni si užívali spoločnú chvíľu po tak dlhom čase. No to netušili, že im v tú chvíľu vtrhnú do domu lovci a unesú ich do svojho sídla. Po celý čas ako ich tam mučili mysleli len na svojho syna. Bolo to hrozné pomyslieť na to, že už nikdy neuvidia Jorgeho.
[The End]
[Celia : Flashback]
Rodina Grayovcov išla autom z výletu na ktorom boli týždeň. V rádiu hrala ich obľúbená pieseň a tak si všetci spievali. Len na jeden krátky okamih sa Simon Gray otočil na svoju dcéru. Pri pohľade na ňu sa pousmial. ,,Simon pozor !"vykríkla jeho manželka Clara Gray ale bolo neskoro. Simon prudko trhol volantom doprava a preletel cez most. Auto sa pomaly začalo potápať keď do vody skočil neznámy človek a priplával k potápajúcemu sa autu. Osoby v prednej časti boli už mŕtve a tak z auta vytiahol dievča a zavolal sanitku.
[The End]
[Kitty : Flashback]
Ležala v posteli bez duše.,,Kitty prišla Leslie,"povedal jej manžel Lucas. ,,Ahoj Kitty,"povedala Leslie a falošne sa usmiala. Nikto nevedel prečo v ten deň prišla k nim okrem Kitty ktorej to prezradila. ,,Ahoj Lie,"povedala a napila sa vody. ,,Ako ti je?"opýtala sa ale vôbec ju to nezaujímalo a posadila sa vedľa nej. ,,Stále horšie. Zostáva mi málo času. Lucas sa ma pokúšal presvedčiť aby som súhlasila s premenou,"povedala. ,,Prečo s tým nechceš súhlasiť?"opýtala sa Lie.,,Prišiel čas kedy mám odísť,"povedala. Leslie len nad jej odpoveďou pretočila očami a zapla hudbu no nie príliš nahlas aby to nebolo podozrivé. Nahla sa k nej zapchala jej ústa. Zahryzla si do zápästia a nasilu jej dala napiť sa jej krvi. ,,Prečo si to urobila?"opýtala sa Kitty. ,,Aby som sa ťa mohla zabiť. Bude väčšia zábava sledovať ako budeš trpieť keď si Lucas bude myslieť, že si mŕtva. Zatiaľ čo ja ho budem upokojovať. Možno sa neskôr vezmeme a budeme mať deti, ktoré si mu ty nevedela dať,"povedala a vzala vankúš. ,,Čo som ti urobila?"opýtala sa bojazlivo Kitty. ,,Ja som si mala vziať Lucasa nie ty,"povedala a začala ju dusiť vankúšom. Hoci sa Kitty bránila no Leslie bola silnejšia a nakoniec ju zadusila. Vankúš dala naspäť a vypla hudbu.
,,Lucas!"zakričala na neho. Lucas vbehol do izby. ,,Čo sa stalo?"opýtal sa. ,,Kitty. Ona zomrela,"povedala a predstierala plač. Lucas si kľakol ku Kitty, chytil ju za ruku a začal plakať. ,,Lucas neplač,"začala ho utešovať. Hoci si Leslie myslela, že si ho získa po Kittynej smrti ale opak bol pravdou. Lucas si ju vôbec nevšímal stále trúchlil za jeho jedinou láskou Kitty. Bola tak naštvaná až vyvraždila malú dedinku bezbranných ľudí v jeden večer. Za toto jej Rada upírov ako trest dala vytrhnúť srdce.
[The end]
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...