Christopher
Otvoril dvere od izby v ktorej bola Celia no ona v nej nebola. Vyšiel na chodbu a spýtal sa prvej osoby či ju nevidela. ,,Nevideli ste moju manželku?"opýtal sa sestričky, ktorá bola pri nej keď prišiel. ,,Nie. Veď mala byť na izbe. Počkajte tu idem po lekára,"povedala a rozbehla sa preč. Po pár minútach prišla aj s lekárom. Je až neuveriteľné aký sú ľudia pomalý. ,,Povedzte mi kde je moja manželka,"povedal nahnevane. ,,Sestrička pohľadajte ju aj s inými. Ja s pánom Lopezom pôjdeme na recepciu,"povedal a každý išiel svojou cestou.
Celia
Zobudila sa na matraci v tmavej miestnosti. Jediné svetlo prenikalo z pod dverí. Vybrala sa tým smerom a začala na ne búchať. ,,Haló? Je tam niekto? Otvorte!," kričala a búchala zároveň. ,,To ti nepomôže. Nikto nás tu nepočuje," povedal hlas neďaleko nej. ,,Kto ste? A ako to viete?"opýtala som sa. ,,Som Kathrin a už som tu veľmi dlho na to aby som to vedela,"povedala. ,,Ja som Celia,"povedala a sadla si k nej. ,,Povedz mi niečo o sebe Kathrin,"povedala a čakala čo povie. ,,Mala som manžela. Boli sme šťastný. No k šťastiu nám chýbalo dieťa len, že nám nebolo dopriate. A ešte aby toho nebolo málo som ochorela. Raz k nám prišla moja najlepšia priateľka Leslie. Nasilu mi dala napiť sa jej krvi. Nechápala som prečo to urobila. Ako posledné čo si pamätám bolo, že ma začala dusiť vankúšom a po tom som sa zobudila tu. A čo ty?" vyrozprávala jej celý svoj život. Ale počkať veď niečo podobné jej hovoril Lucas žeby to bola práve ona? Zamýšľala sa nad tým ale potom jej začala rozprávať niečo o sebe. ,,Ja som si zobrala upíra. Volá sa Christopher. Sme spolu už tri roky. Naposledy sme boli spolu v nemocnici po nehode a potom ako už vieš som sa zobudila tu,"povedala a hlavu si položila na jej rameno. ,,Prečo nám to niekto urobil?"opýtala sa. ,,Možno nám nie je súdené byť s tým koho milujeme,"
povedala Kathrin.
Christopher
Je to už pár dní čo Celia zmizla. Celá rodina ju hľadala, dokonca zavolali aj rodinných známym aby ju pomohli hľadať. Sedel na gauči doma u rodičov a pozeral nemo do steny. Nevedel čo bez nej bude robiť ak ju nenájde. Celým domom sa ozval zvonček, ktorý upozorňoval na návštevu. ,,Chris nemal by si sa tak trápiť je to len človek aj tak by raz zomrela,"povedal hlas vedľa neho. Otočil sa tým smerom a uvidel Angelu. ,,Čo ty o tom vieš ?"opýtal sa podráždene. ,,Možno utiekla s milencom keď si ty išiel do bufetu,"povedala no vzápätí si zakryla ústa akoby si uvedomila, že povedala nie čo čo nemala. ,,Ako to môžeš vedieť. Tebe som nič nehovoril ani moja rodina,"
povedal. ,,To Erick mi hovoril, že mala nehodu a tak,"povedala koktavo. ,,Ale nehovoril sestrička. Možno si to bola práve ty kto sa jej chcel zbaviť,"povedal Erick a Angela sa rozbehla. ,,Chyťte ju niekto !"zakričal Erick. ,,Mám ju,"povedal Jorge a posadil ju do kresla. ,,Tak a teraz mi povieš kde si ju ukryla. Inak ťa nechám trpieť pokiaľ to neurobíš,"povedal a prepaľoval ju pohľadom. ,,Neviem o čom hovoríš,"povedala už s kľudným hlasom. Vôbec sa nepozastavila nad tým, že sa jej vyhrážal. ,,Ale veľmi dobre vieš. A teraz nám to povieš,"povedal otec nekompromisne. ,,Je na chate. A už nič iné nepoviem,"povedala. ,,Ale povieš,"povedal a chytil ju pod krk a prirazil o najbližšiu stenu. ,,Je na chate, ktorú mi zanechala matka po smrti. A teraz ma pusti,"povedala priškrtene a on ju pustil. ,,Strážte ju. Erick pamätáš si kde je chata ?"opýtal sa. ,,Áno pamätám. Poďme,"povedal. Nasadli do auta a vyrazili. Celý čas ho navigoval až došli ku chate. Vošli dnu a začali to tam prehľadávať. Zrazu sa ozvalo kričanie a búchanie. ,,Počul si to ?"opýtal sa. ,,Áno. Ide to z pivnice,"povedal Erick a vydal sa za zvukom.
Celia
,,Niekto prišiel,"povedala Kathrin po veľmi dlhej dobe, ktorá bola ako večnosť. ,,Možno nás prišiel niekto zachrániť,"povedala a začala s Kathrin búchať a kričať. ,,Myslíš, že nás niekto počul ?"opýtala sa potom čo prestali kričať. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál Chris. Vrhla sa mu do náruče a pevne ho objala. ,,Tak si mi chýbala,"povedal a objatie jej opätoval. ,,Aj ty mne,"povedala. ,,Poďme domov,"povedal Chris.,,Dobre ale Kathrin pôjde s nami,"povedala, vymotala sa z jeho objatia, vytiahla Kathrin na svetlo a usmiala sa. Zatiaľ čo Erick s Chris na ňu prekvapene pozerali. ,,Budete tu na mňa ešte dlho pozerať alebo už odtiaľto pôjdeme preč. Rada by som konečne videla Lucasa,"povedala. Vošli do domu a následne do obývačky. ,,Lucas máme pre teba prekvapenie,"povedal Erick a v tej chvíli vošla do obývačky Kathrin. ,,Kitty !"vykríkol rýchlo ju išiel objať. ,,Ako je to možné ?"opýtal sa prekvapene. ,,To Leslie. Ona ma premenila a po tom zabila,"povedala a objatie mu opätovala.Ahojte pijavičky !
Dúfam, že sa kapitola páči. Nakoniec to prekvapenie bola samotná Kitty. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...