Celia
Po tom ako skončil obrad sa išli fotiť. Po fotení všetci nastúpili do áut a odišli na hostinu ktorá sa uskutoční v dome Lopezovcov. Vošli do veľkej miestnosti, ktorá bola už dávno prichystaná vo farbách bielej a rúžovej. Usadili sa a čašníci začali nosili jedlo. Po jedle vystúpil na pódiu Drew a začal svoj príhovor. ,,Dnes sme tu, pretože môj najstarší syn Christopher si zobral tu najkrajšiu ľudskú ženu ktorú kedy videl ako mi už sám vravel. Dúfam, že si ju všetci obľúbite lebo je to veľmi dobré dievča hoci je len človek,"povedal a celou sálou sa ozval veľký potlesk. Následne vyšiel na pódium ešte Logan a začal svoj príhovor. ,,Som veľmi rád, že môj brat sa konečne oženil. Celia si super dievča a môj brat si ťa nezaslúži ani z polovice. Dúfam, že keď prídete zo svadobnej cesty nebudem ešte strýko,"povedal poslednú vetu s veľkou dávkou humoru a odišiel si sadnúť na miesto počas búrlivého potlesku. Cheryl sa postavila na pódium a oznámila : ,,Prvý novomanželský tanec." Spolu s Chrisom ruka v ruke vyšli na tanečný parket. Cheryl pokynula kapele, ktorá začala hrať a oni tancovať. ,,Dnešný deň je môj najšťastnejší,"povedal Chris. ,,Aj môj,"súhlasila s ním. Po pár minútach tanca sa k nim pridali ďalší a tým sa rozprúdil celý tanečný parket. ,,Mohol by som tancovať s nevestou ?"opýtal sa neznámy. ,,Jasné,"povedal Chris a už tancovala s neznámym. ,,Prepáč, že som sa nepredstavil. Moje meno je Lucas. Som strýko Christophera a Logana,"povedal. Na jeho tvári bolo vidieť, že už veľmi veľa rokov smúti. Chcela niečo povedať ale predbehol ju. ,,Ak by sa niečo stalo vždy budem na tvojej a Chrisovej strane viem čím si budete prechádzať,"povedal a následne ju tam nechal stáť samú s plnou hlavou otázok.
Erick
Tancoval s Holly keď sa za nimi ozval hlas jeho staršej šialenej sestry Angie. ,,Prečo tancuješ s ňou?"opýtala sa a v jej hlase bolo počuť náznak hnevu. ,,Nie som malé dieťa aby si mi zakazovala s kým môžem a nemôžem tancovať," povedal. ,,Erick má pravdu. Nič zlé nerobíme,"povedala Holly. ,,Teba sa nikto nepýtal. Ak s ňou neprestaneš tancovať nikdy s tebou už neprehovorím,"povedala výhražne. Klasika vždy keď nie je podľa nej zakaždým povie, že sa s ním už nebude rozprávať. ,,Už to hovoríš minimálne 500 rokov ak dobre počítam. Už nie som ten starý Erick, ktorý ti na všetko skočí, bude ťa počúvať a nasledovať ako cvičená opička,"povedal. ,,Ale deti nehádajte sa. Hádam nechcete zničiť svadbu môjho vnuka a jeho manželky,"povedala Amelia ktorá prišla aj s Colinom ruka v ruke. Vždy bolo cítiť a vidieť tú ich lásku aj po toľkých dlhých rokoch, ktoré sú spolu. ,,Christopher má na lepšie ako na to ľudské dievča,"povedala Angie a odula spodnú peru. ,,Napríklad na teba? No to určite. O teba dokonca nemá záujem ani mŕtvola a to je už čo povedať,"povedal. Len sa otočila a nahnevane odišla.
Christopher
Už tancoval skoro s každou dámou na svadbe. Bol veľmi rád keď mama oznámila, že Celia bude hádzať kyticu a potom pôjdu na svadobnú cestu. Všetky nezadané dámy stáli na jednom mieste a čakali kedy bude Celia hádzať kyticu. Hodila ju dosť ďaleko. Nakoniec ju chytila sesternica Holly, ktorá bola veľmi šťastná, pretože ju hneď potom požiadal o ruku Erick. Chodili spolu už 30 rokov keďže boli upíry takže ich láska bude nesmrteľná. Vždy keď k nim prišli spolu všetci videli ako sa milujú. Ani si nevšimol kedy už bola pri ňom prezlečená Celia. Preplietli si prsty a následne vyrazili z domu pred ktorým už čakalo auto. Nastúpili, auto sa rozbehlo a oni mohli vyraziť na svadobnú cestu ďaleko odtiaľto.Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...