O nejaký čas neskôr
Holly
Je to už nejaký čas čo zomrela Erickova sestra Angela. Celé dni je smutný a ona nevedela ako ho má ešte rozveseliť. Dokonca aj malý Tom si všimol, že jeho ocko je smutný a tak sa ho snažil rozveseliť každý deň. Hrala sa s ním keď sa postavil. ,,Zlato. Poď sem rýchlo. Malý začína chodiť,"zakričala na Ericka. Postavila sa a natiahla ruky k nemu ak by začal padať. ,,Už som tu,"povedal a zadíval sa na malého a usmial sa. Po tak dlhom čase sa znovu usmial. ,,Ty si ale šikovný chlapec,"povedal keď malý urobil pár krokov k nemu. ,,Áno to je,"potvrdila jeho slová a usmiala sa. Erick k nemu podišiel a zdvihol ho. Kývol na ňu a ona k nim podišla. Objal ju jednou rukou zatiaľ čo druhou držal Toma. ,,Prepáč ...,"nedopovedal lebo ho prerušila. ,,Neospravedlňuj sa. Mal si právo byť smutný. Bola to tvoja sestra,"povedala a pohladila ho po líci. ,,Milujem ťa Holly. Neviem si predstaviť čo by som bez teba a malého robil,"povedal a pobozkal ju. ,,Malých,"povedala a usmiala sa. ,,Ako malých?"opýtal sa zvedavo. ,,Som tehotná Erick,"povedala. ,,Ďakujem Holly. Dala si mi ten najkrajší darček,"povedal.
Maddie
Sedela na gauči pri Jorgerovy a rozmýšľala. ,,Nad čím rozmýšľaš?"opýtal sa a pobozkal ju na vrch hlavy. ,,Aké to bude keď budeme rodina. Veď zajtra sa berieme,"povedala a preplietla si s ním prsty. ,,Bude to úžasné. Po dome budú behať tri deti. Dve dievčatá, ktoré budú vyzerať ako ty. Jedna sa bude volať Maryse po tvojej matke a druhá Jocelyn po mojej babičke. A chlapec ktorý sa bude volať Kieran. Raz keď Kieran niečo rozbije Jocelyn ho bude namiesto teba karhať a malá Maryse sa na tom bude smiať. Zatiaľ čo ty budeš čakať naše ďalšie dieťa,"povedal a obzeral si ich prepletené prsty. ,,Ty naozaj chceš štyri deti?"opýtala sa prekvapene. ,,Môže byť aj viac ale to by sme museli začať už teraz,"povedal. ,,Prečo už teraz?"opýtala sa. ,,Aby medzi nimi nebol až taký veľký vekový rozdiel,"povedal. ,,Si blázon,"povedala a pokrútila hlavou. ,,Blázon ktorého miluješ,"povedal a pobozkal ju na pery. ,,Áno to milujem,"potvrdila jeho slová.
CeliaSedela v obývačke v ktorej si čítala knihu keď zazvonil zvonček. Otvorila vchodové dvere v ktorých stali Stephanie, Jinger a Abby. ,,Ahojte baby,"povedala a pustila ich dnu. ,,Ahoj Celia,"pozdravili ju zborovo a vošli dnu. ,,Máme pre teba novinku,"povedala nadšene Stephanie. ,,Jerremy ma požiadal o ruku,"povedala Abby hneď ako vošla do obývačky. ,,To je úžasné. Čo si dáte?" ,,Pre mňa a Jinger kávy s dvoma lyžicami cukru a pre Abby čaj tiež s dvoma lyžicami cukru,"povedala Stephanie. ,,Hneď sa to nesie,"povedala. Zatiaľ čo dala vrieť vodu si hmkala. Zaliala poháre a na podnose ich odniesla do obývačky. Každá z nás si zobrala pohár. Sedeli v tichej miestnosti keď sa ozval slabý tlkot srdca. ,,Počujete to ?"opýtala sa Jinger. Ostatné iba prikývli. ,,Máš tu niekoho?"opýtala sa Abby. ,,Nie. Sme tu iba my štyri. Chris má prísť o hodinu,"povedala.
,,Ak tu nikoho nemáš tak jediná možnosť je, že si tehotná,"povedala Stephanie. No keď zbadala jej prekvapený výraz neostala dlho ticho. ,,Takže sa Chris činil,"povedala. ,,Nemusím byť tehotná. Možno počujeme tlkot srdca nejakého zvieraťa čo tu je neďaleko,"povedala. ,,Vstávaj ideme do obchodu,"povedala Abby. ,,Na čo?"opýtala sa. ,,Kúpiť ti tehotenský test,"povedala a začala ju ťahať z domu. Vošli do najbližšej lekárne v ktorej Jinger kúpila dva tehotenské testy. Stála v kúpeľni a držala pozitívne testy. ,,Tak čo Celia? Budem teta?"opýtala sa Stephanie. Vošla do obývačky v ktorej sedeli a podala Stephanie testy. Pozrela sa na nich a v očiach sa jej zalesklo. ,,Ja budem teta,"povedala no v tom sa otvorili dvere a jej sa zastavil dych. ,,Ahoj láska. Kde si?"ozval sa domov jeho hlas. ,,V obývačke a máme návštevu,"povedala. ,,Ktorá je na odchode,"povedala Stephanie a podala jej testy. ,,Veľa šťastia,"povedala vysmiata Stephanie a keď prechádzala okolo Chrisa potľapkala ho po ramene a ukázala prsty hore.,,Takú vysmiatu som ju dlho nevidel,"povedal a pozrel sa na ňu presnejšie na jej ruky. ,,Čo to držíš?"opýtal sa. ,,Pozitívne tehotenské testy,"povedala a krivo sa usmiala. Chvíľu ako by mu nedochádzalo čo povedala no po tom už áno. ,,Chceš tým povedať, že mi dvaja čakáme bábätko?"opýtal sa prekvapene. ,,No áno,"povedala. Ani si neuvedomila a bola v jeho náruči. ,,Celia. Ja neviem čo mám povedať,"povedal a naďalej ju objímal. ,,Netreba nič hovoriť,"povedala a objatie mu opätovalo.
Ešte v ten večer to chcel povedať rodičom no presvedčila ho, že im to povedia až na druhým deň. Poriadne ani nevošli do domu a Chris povedal Cheryl že bude otcom. Chuderka skoro tam odpadla od šoku. A čo sa týkalo Drewa ten tým akosi ani nebol prekvapený. Dokonca im povedal, že u nich bol Erick a tiež im povedal tú istú novinku, ktorú im povedali oni. Celý deň bol veľmi namáhavý, pretože Chris bol taký šťastný až tak, že volal starým rodičom Colinovy a Amelii do Grécka. Boli z toho tiež tak nadšený ako ich vnuk. Ako ležali v posteli Chris sa prihováral bábätku. ,,Ešte si sa ani nenarodil/a a už teraz sa na teba s maminkou tešíme a budeme ťa ľúbiť a chrániť aby sa ti nič nestalo,"povedal a pobozkal ju na ploché brucho. ,,Si úžasná Celia. Dala si mi to po čom snívam od vtedy čo sme sa vzali,"povedal a pobozkal ju.
Ahojte pijavičky !
Tak máme tu novú kapitolu v ktorej máme dve tehotné upírky. Už sa neviem dočkať kedy sa narodia. Vidíme sa nabudúce. Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...