Celia
Ráno sa zobudila v hosťovskej izbe kam ju na noc ubytovala Cheryl. Izba bola kávovej farby s bielym nábytkom a veľkou posteľou, ktorá dominovala v prostriedku izby, malou knižnicou a dvoma dverami, ktoré pravdepodobne viedli do kúpeľne a šatníku. Postavila sa a vyšla z izby. Prechádzala sa chodbou a obzerala obrazy. Rodina Lopez 1755. Na obraze bola Cheryl s jej manželom a dvoma chlapcami. Ani nevedela ako a bola v jedálni kde na ňu pozeralo desať párov očí. ,,Tu si Celia. Poď si ku mne sadnúť,"povedala Cheryl. Nepatrne prikývla a posadila sa vedľa nej. ,,Ty sa nás nebojíš ?"opýtala sa jej blondínka. ,,Nie nebojím. Aj moja kamarátka je upír,"začala jesť raňajky pred sebou. ,, Mám pravdu ak poviem, že to vieš podľa tých obrazov ?"opýtala sa Cheryl a ona prikývla na znak súhlasu.
,,Teraz by už bolo na čase sa aj predstaviť," povedala Cheryl hneď ako všetci dojedli. ,,Začnem. Moje meno je Christopher a ja som ťa sem doniesol ale to už vieš,"povedal. Má hnedé vlasy a orieškové oči. ,,Ja som jeho mladší brat Logan a toto je moja manželka Stephanie,"povedal a zamilovane sa pozrel na Stephanie. Logan je čiernovlasý muž so smaragdovo zelenými očami a Step je čiernovláska ale s modrými očami. ,,Moje meno je Jorge som bratranec Logana a Chrisa,"povedal. Jorge je blondiak s čiernymi očami.,,Ja som Jinger môj snúbenec sa volá Ray,"dala mu pusu. Jinger je blondína s hnedými očami a Ray je brunet s hnedými očami. ,,Som starší brat Jinger a volám sa Jerremy a moja priateľka sa volá Abby,"povedal a Abby sa naňho milo usmiala. Jerremy má čierne vlasý a modré oči zatiaľ čo Abby je bruneta so sivými očami. ,,Tak mojej manželky meno už vieš ale moje nie. Moje meno je Andrew ale môžeš ma volať aj Drew,"povedal na pohľad prísne ale na očiach mu bolo vidieť, že pre rodinu by aj položil život.
,,Tak nám o sebe niečo prezraď,"povedala Jinger. ,,Moje celé meno je Celia Amelia Gray. Mám 19 rokov. Mala som veľmi šťastné detstvo. Keď som s rodičmi išli na výlet mali sme autonehodu. Doktori vraveli, že bol zázrak, že som prežila,"povedala. ,,Ako sa to stalo ?"opýtala sa Abby. ,,Posledné čo si pamätám bolo ako nám niečo vbehlo pod kolesá a zrazu sme sa ocitli v jazere,"povedala. Hneď na to ju Stephanie objala a ona jej objatie opätovala. ,,Si statočná,"povedal Chris. Zdvihla hlavu a usmiala sa. Po raňajkách sa ešte rozprávali a potom sa Chris ponúkal, že ju odvezie domov. Pred domom ju ešte zastavil. ,,Chcel by som sa ťa opýtať či by si mi nešla za partnerku na večierku ktorý pripravuje moja mama ?"opýtal sa a pozrel sa na ňu. ,,Bude mi poctou. A kedy to bude ?" ,,O štyri týždne. Prídem po teba o šiestej,"povedal. Vymenili si čísla a rozlúčili sa. Vošla do domu a pripravila si obed.
Christopher
Hneď ako prišiel domov otec si ho zavolal do pracovne. Sadol si do kresla a čakal čo povie. ,,Celia je úžasná, milá ale aj pekná mladá žena. Dobre si si vybral,"začal sa prehrabovať v šuplíku. Po chvíli vybrať červenú zamatovú krabičku. ,,Tento prsteň patril mojej mame ktorý jej dal otec. Vždy sa predáva z generácie na generáciu prvorodenému synovi. Tak ti ho teraz dávam,"zobral škatuľku ktorú otvoril. Vnútri bol prsteň ktorý nosila aj jeho matka. ,,Už vieš kedy ju požiadaš o ruku ?"opýtal sa nedočkavo. ,,Uvidím. Najprv sa s ňou musím spoznať až neskôr ju požiadam o ruku,"povedal. ,,Dobre,"povedal a on odišiel. Vošiel do izby a ľahol do postele.
Celia
Ležala na posteli keď jej cinkol mobil a tým oznamoval novú správu.
(Chris - Ch, Celia - C)
Ch : Milá Celia. Chcel by som sa ťa opýtať či by si dnes so mnou nešla na večeru.
C : Rada s tebou pôjdem.
Ch : Prídem pre teba okolo siedmej.
C: Dobre. Budem na teba čakať.
Bola nadšená a mierne prekvapená, že ju pozval na večeru predsa len videli sa len raz v živote a to na párty na ktorú pôvodne ani nechcela ísť. Ale Maddie bola tak neodbytná, že napokon súhlasila. Dokonca bolo aj pár spolužiakov, ktorý ju pozvali na rande ale ona vždy odmietla. Dve hodiny pred tým ako pre ňu mal prísť sa začala chystať. Obliekla si červené šaty nad kolená s kvetinkami. K nim doladila ešte doplnky a bola hotová. Obzerala sa v zrkadle keď sa domom ozval zvonček. Otvorila ich a pozrela sa na Chrisa. ,,Vyzeráš úžasne,"povedal a usmial sa. ,,J-ja ďakujem,"zakoktala sa a očervenela od hanby. ,,Tak poď,"povedal. Zamkla za sebou dvere a v spoločnosti Chrisa nastúpila do auta.
Sedeli v reštaurácii a vyberali si jedlo. Podišla k nim čašníčka a koketne sa na Chrisa usmiala. ,,Tak čo to bude ?"opýtala sa a zahryzla sa do pery. ,,Cestovinový šalát a ako pitie pre mňa sódu a tuto pre moju spoločníčku červené víno,"povedal Chris a vôbec sa na ňu nepozrel. ,,Samozrejme,"povedala sklamane a odišla. ,,Nemohla z teba spustiť oči,"
povedala. ,,Vážne ? Vôbec som si nevšimol. Moju pozornosť si zaslúži iba jedna osoba a ona ňou nie je,"povedal a pozrel jej priamo do očí. Chcela mu niečo na to povedať ale prerušila ju čašníčka s jedlom. ,,Nech sa páči. Dúfam, že vám to bude chutiť,"povedala nahnevane. V tichosti večerali keď sa ozval hlas Chrisa. ,,Študuješ alebo pracuješ ?"
opýtal sa. ,,Ešte študujem,"odpovedal mu. ,,Je to už dávno čo som tiež sám študoval,"povedal. ,,Vážne ?"opýtala sa a napila sa červeného vína. ,,Áno,"povedal. Dovečerali keď sa jej Chris opýtal či ju môže odviesť domov a nakoniec súhlasila. Cesta ubehla veľmi rýchlo a ona si uvedomila, že sú už pred jej domom.
Otvorila dvere a otočila sa na neho. ,,Pôjdeš ďalej ?"opýtala sa. ,,Ak môžem ?"opýtal sa a ona prikývla. Vošli dnu a vyzuli sa. ,,Dáš si kávu, čaj alebo džús ?"opýtala sa.
,,Kávu,"povedal a spoločne vošli do kuchyne. Zatiaľ čo ona pripravovala nápoje on si ju obzeral. Dlhé hnedé vlasy mala rozpustené v jemných vlnách na chrbte. Telo jej obopínali červené šaty ktoré zvýrazňovali jej ženské krivky. ,,Tu máš,"povedala a postavila pred neho pohár. ,,Ďakujem,"povedal a napil sa. Už v tej chvíli vedel, že si nemohol vybrať lepšie. Bola tak milá hoci sa poznali len tak krátko.
Joker2559 ♡
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...