Hope
Ležala v posteli a vôbec sa jej nechcelo vstať. Do neskorých nočných hodín riešili veci ohľadom lovcov. Ešte predtým ako išla spať jej Alexei oznámil, že s ním pôjde za Klanom Krvavý Mesiac ktorú viedli dvaja už dosť starší upíri a taktiež za Svorkou Chladný Víchor, ktorá sa bola jedna z posledných vlkodlačích svoriek. Dosť sa bála toho stretnutia. Veď vlkolaka nestretávate každý deň. Nevedela čo od nich hlavne čakať. ,,Hope vstávaj,"budila ju jej mama hneď ako vošla do izby. ,,Ešte nie,"zmrnčala. ,,Ale áno. S Alexeiom musíte čo najskôr vyraziť,"povedala a stiahla z nej paplón. ,,Tak dobre,"povedala. Zbalená a naraňajkovaná sa vybrala po schodoch dolu k autu. ,,Dávaj na seba pozor zlatíčko,"povedala mama a objala ju. ,,Neboj sa budem dávať,"povedala a objatie jej opätovala. ,,Neboj sa dám na ňu pozor,"povedal Alexei a zavrel kufor v ktorom mali batožinu. ,,Vidíme sa o dva týždne,"povedala mame a nasadla do auta. Viezli sa už pár hodín a ona sa nudila. Natiahla ruku a zapla hudbu. Hmkala si do pesničky keď jej zaškvŕkalo v bruchu. ,,Tu máš,"povedal a podal jej tašku. Otvorila ju, vybrala si sáčok krvi a blažene sa napila. Keď ju dopila hlavu si oprela o operadlo a spokojne zavrela oči. ,,Pomohlo?"opýtal sa a ona vedela, že sa usmieva. ,,Ani nevieš ako,"povedala. Ani si neuvedomila a ocitla sa v ríši snov.
Alexei
Hope zaspala a tak ju prikryl dekou keď zastavil pri kraji cesty aby na chvíľu vyšiel na čistý vzduch. Chvíľu stál pri auta, potom doň znovu nastúpil a začal šoférovať. Zastavil pri jeho súkromnom letisku. Jeden známy naložil kufre a on zobral Hope na ruky a odniesol ju do lietadla. Keď ju položil na sedadlo pomrvila sa ale spala ďalej. Lietadlo vzlietlo a on vedel, že si môže pospať pokiaľ tam neprídu. Zobudil sa keď pristáli a pozrel na Hope ktorá ešte stále spala. ,,Viem, že si ma obzeráš,"povedala a otvorila svoje nádherné svetlomodré oči.
,,Vyspatá ?"opýtal sa. ,,Áno,"povedala, postavila sa a ponaťahovala si všetky kosti. Vyšli z lietadla, nastúpili do auta v ktorom mali všetky veci a vybrali sa ešte na pár hodinovú cestu. Auto zaparkoval v horách neďaleko domov a vystúpili. Keď išli ku domu zahliadol ako sa na nich pozerá jemu plno povedomých tvári. ,,To je Klan Krvavý Mesiac ?"opýtala sa ho Hope a chytila sa jeho ruky. ,,Áno. Sú veľmi priateľský. Nemusíš sa ničoho báť,"povedal a zaklopal na dvere. Chvíľu čakal no keď sa dvere otvorili zbadal stredne vysokú červenovlásku so zelenohnedými očami menom Tanya, ktorá keď ho zbadala sa žiarivo usmiala. ,,Caius neuveríš kto prišiel,"zakričala na svojho manžela. ,,Alexei,"povedal prekvapene Caius taktiež stredne vysoký blondiak s dlhšími vlasmi a búrkovými očami. ,,Môžeme ísť ďalej ?"opýtala sa Hope a obaja sa na ňu otočili. ,,Pravdaže. Poďte,"povedala Tanya a pustila ich dnu. Posadili sa v obývačke, ktorá vyzerala tak ako ju naposledy videl. ,,Čo vás sem privádza ?"opýtal sa Caius. ,,Lovci,"povedal. ,,Čo sa s nimi deje ?"opýtala sa prekvapene Tanya. ,,Napadli náš dom a dokonca zabili aj brata Veliteľa Urhana,"v skratke vysvetlila Hope. ,,Retha ?"opýtal sa prekvapený hlas a jemu dosť povedomý.
,,Áno,"potvrdil jej slová. ,,Ciara pridaj sa k nám,"povedal Caius. ,,Ciara ?''opýtal sa prekvapene. ,,V celej svojej kráse,"zasmiala sa Ciara vysoká blondínka s hnedými očami. ,,Tak dlho sme sa nevideli,"povedal. ,,To áno. Ale teraz späť k lovcom. Čo od nás potrebujete ?"opýtala sa. ,,Len pomoc v boji,"povedala Hope. ,,Tak ju máte mať. Viem aký sú lovci. Pred mojimi vlastnými očami mi zabili rodičov,"povedala Tanya a Caius ju pohladil po ruke. ,,Neviete mi povedať kde nájdem Alfu Darrena?"opýtal sa. ,,Pravdaže. Ale teraz nemá čas. Zajtra sa s ním máme stretnúť ak chcete môžete ísť s nami,"navrhol Caius. ,,Samozrejme,"povedal. ,,Teraz sa pôjdeme najesť určite ste po tak dlhej ceste hladný,"povedala Tanya. Bolo neskoro v noci keď si líhal do postele, ktorú mal spoločne s Hope. ,,Alexei bojím sa o svoju rodinu,"povedala a otočila sa k nemu. ,,Nemusíš. Nedovolím lovcom aby im ublížili,"povedal a pohladil ju po ruke. ,,Ďakujem. Neviem čo by som bez teba robila,"povedala. ,,Nebola by si v týchto problémoch,"povedal otočil sa jej chrbtom. ,,Nie je to tvoja chyba. Lovci by raz určite išli aj po mojej rodine,"povedala a on cítil ako mu položila svoju ruku na jeho rameno. Znovu sa k nej otočil tvárou v tvár. ,,Si prekrásna,"povedal a pohladil ju po tvári. ,,Ďakujem,"poďakovala sa a žiarivo sa na neho usmiala. ,,A teraz by sme mali ísť spať. Čaká nás ďalší náročný deň. Dobrú noc,"povedal. ,,Máš pravdu. Dobrú noc,"povedala a zavrela oči. Ešte chvíľu sa na ňu pozeral až nakoniec zavrel aj on oči a ocitol sa v ríši snov.Ahoj pijavičky !
Nová kapitolka, ktorá je trochu nudnejšia ale aj tie musia byť. Ako sa vám pozdávajú Tanya, Caius a Ciara ? Ďakujem za každé vote&read&comment. Veľmi si to vážim. Vidíme sa pri ďalšom diely. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...