Alexei
Všetci sa usadili na svoje miesto vo veľkej zasadačke plnej drevených stoličiek. Boli tam skoro všetci no niektorý nemohli prísť a on vedel, že bude musieť ísť za nimi. ,,Kto tu nie je ?"opýtal sa. ,,Nie je tu Caius a Tanya z Klanu Krvavý Mesiac, Darren zo Svorky Chladný Víchor a Meridas z Klanu Horský Les,"povedal Elias, ktorý všetko zaznamenával. ,,Tak dobre. Skôr ako začneme chcem vám oznámiť, že by som vás nezvolával ak by to nebolo dôležité. Ale lovci napadli jedného z nás a ja ako vodca nemôžem dopustiť aby sa to opakovalo. A taktiež by som vám chcel predstaviť moju budúcu radkyňa Hope Lopez,"povedala a kývol na ňu. ,,Je to ešte len dieťa,"
namietala vodkyňa harpyí Uriel z Klanu Havranov. Keď sa na ňu pozriete hneď vám je jasné, že je to harpya. Dlhé čierne vlasy, v ktorý mala perá všetkých jej zosnulých sestier. Jej červenými očami, ktorými sa vám nebezpečne a hlavne uprene díva vám doslova spália očné buľvy, keď to ona sama chce. Na štíhlej postave mala dlhé čipkované čierne šaty, ktoré jej obopínali jej krivky.,,Je to mladá žena Uriel. Ochraňoval som dom, v ktorom ona bola. Nezaslúžila si to. Je to veľmi dobré dievča,"povedal Veliteľ Urhan. A tým sa začala hádka medzi ním a Uriel. Len tak pre zaujímavosť Lendovi sa vždy Uriel páčila ale nikomu okrem neho to nevedel. Ale potom čo zistil, že sa zasnúbila s niekým iným stratil o ňu záujem. ,,Čo si o sebe myslíš ty snežná guľa plná chlpov, že pôjdem do boja, len preto že lovci napadli len jeden dom?"opýtala sa ho posmešne Uriel. ,,Čo si to dovoľuješ ty babizňa jedna,"povedal Lend. ,,To si si mohol odpustiť Lend,"povedala Therisa vodkyňa bosoriek z Klanu Medvedíc. Therisa je stredne vysoká bruneta, ktorá mala na sebe kožuch medveďa, ktorý sa predával z vodkyne na vodkyňu a dodával jej silu sa meniť na obrovskú tmavohnedú medvedicu. Zatiaľ čo je sestry sa menila na menšie medvedice, no v boji boli silné ako ona. ,,Ospravedlňujem sa Therisa ale to Uriel začala,"povedal nahnevane, jeho pazúre sa mu začali predlžovať na ľadové ostne a jeho vždy sivý kožuch sa začal meniť na biely, ktorý sa len ťažko dal zraniť. ,,Lend vieš veľmi dobre, že som silnejšia ako ty,"povedala a na ramene jej na súhlas zakrákala vrana.
,,Možno, že máš pravdu. Ale budem bojovať do posledného dychu, len aby som mohol pomstiť svojho brata,"povedal a naspäť sa premenil. ,,Čože? Reth je mŕtvy?"opýtala sa prekvapene Uriel. ,,Áno. Dnes ho zabili lovci pred mojimi vlastnými očami a dokonca sa pri tom veľmi bavili,"povedal skľúčene pretože Reth bol jeho posledný žijúci príbuzný, ktoré ho ešte mal. ,,To je mi tak ľúto Lend. Viem, že si ho mal veľmi rád,"povedala Uriel. Postavila sa a vybrala sa k nemu. Keď bola pri ňom sadla si naňho, objala ho a on jej objatie opätovala. ,,Viem, že moje slová nebudete brať vážne no chápem, že sa bojíte o svojich blízkych ale lovci neprestanú pokiaľ nás všetkých nevyhubia do posledného. S mamou sme sedeli na schodoch a ja som sa obávala kedy aj do domu vtrhnú lovci. Tak ako Veliteľ Lend stratil brata. Určite ste aj vy museli niekoho stratili odkedy nás lovci lovia. Myslia si, že my sme nebezpečný pre ľudský svet ale mýlia sa. To oni sú monštrá. My aj lovci máme spoločných predkov. Len každý sa vybral iným smerom,"povedala Hope a on bol ohromený čo povedala. ,,Hope máš pravdu. Ja aj moje sestry vám pomôžeme. Nemôžem dovoliť aby ďalší prišli o svojich blízkych. A hlavne nie tí, ktorí si to nezaslúžili,"povedala Uriel a pozrela sa na Lenda.
,,Alexei vieš, že s nami môžeš vždy počítať,"povedal Lend a ruku položil na Urielinu nohu. ,,Aj s nami môžeš počítať. Len nám musíš zaobstarať výstroj,"povedala Therisa. ,,O to sa neboj drahá priateľka. Všetkým vyrobím novú výstroj,"ozval sa všetkým veľmi známy hlas. ,,Feren to nie je možné,"povedal Derson vodca elfov z Klanu Orlov. Ten názov si dali, preto že vždy keď bojovali lietali na obrovských majestátnych orlov, ktorý boli aj ich maznáčikovia hneď ako sa vyliahli z obrovských vajec, ktoré mali na dotyk drsnú škrupinu. ,,Ale je pokiaľ sa vieš skryť tak ako ja a moji priatelia,"povedal a posadil sa na svoje čestné miesto. ,,Koľko vás prežilo?"opýtala sa Hope. ,,Dievča zlaté. Dosť na to, aby sme vám všetkým urobili výstroj a zbrane,"povedal a usmial sa.
,,Kde ste celý ten čas boli ?"opýtal sa Magnus. ,,Tak rôzne. No najviac sme boli pri tvaromeničoch. Ich vodcovia Tearis a Katanya nám poskytli ochranné krídla,"povedal a v tom sa otvorili dvere. Dnu vstúpila nízka žena a vyšší muž, ktorý mali na sebe oblečenie z kože zvieraťa a na krkoch náhrdelník z pierok a korálok. ,,Prečo si neprišiel za jedným z nás?"opýtala sa Therisa. ,,Nechcel som vás ohroziť,"povedal. Tearis a Katanya sa zatiaľ posadili a obzreli si každého kto v miestnosti bol. ,,Ale veď si ich tiež mohol ohroziť,"protirečil mu Lend. ,,Lovci o nás nevedia. Myslia si, že nás vyhubili už v stredoveku. Poznáme aj inom druh, o ktorom si to tiež myslia ak bude treba pomôžu nám,"povedala Katanya. ,,Dobre. Sme dohodnutí,"povedal a pozrel sa na Hope, ktorá sa na neho tiež pozerala. ,,Porazíme lovcov už navždy,"povedali všetci jednohlasne a každý buchol rukou o drevenú opierku prsteňom.
Ahojte pijavičky !
Je tu nová kapitola ktorú som dával dokopy štyri dni ak počítam aj tento. Dúfam, že sa bude páčiť. Taktiež tu máme nové postavy. Čo si o nich zatiaľ myslíte ? Podľa mňa sú celkom fajn. Posnažím sa napísať ďalšiu kapitolu čím skôr. Keby náhodou ste sa chceli niečo spýtať kľudne sa pýtajte. Tak vidíme sa dúfam čo najskôr. Joker2559.
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...