Hope
,,Takže, aby som to správne pochopila. Teba osobne pozval vodca Rady na jeho ples,"začala hovoriť Gabby. ,,No áno,"povedala nervózne. ,,A ty chceš aby sme tam s tebou išli ?"opýtala sa Jocelyn. ,,Ja pochopím, ak by ste nechceli ísť,"povedala skleslo. ,,Čo blázniš. Rady s tebou pôjdeme ale pod podmienkou, že teraz pôjdeme nakupovať,"povedala Virginia.
,,Súhlasím,"povedala a znovu sa usmiala. ,,Tak stávaj. Už o týždeň pôjdeme na ples,"zanôtila Gabby.Už tri hodiny chodili po nákupnom centre no ani jedna si z nich nevybrala šaty. ,,Čo keby sme išli ku Kitty. Predsa v jej obchode určite nájdeme šaty, ktoré sa nám budú páčiť,"navrhla Clarke.
,,Samozrejme. Prečo nás to nenapadlo hneď,"buchla si po čele Jocelyn. Keď vchádzali do obchodu ich vstup oznámil zvonček. ,,Hneď som pri vás,"povedala teta Kitty.
,,Teta Kitty to som ja,"povedala. ,,Hope zlatíčko,"povedala a objala ju. ,,Tak čo potrebujete dievčatá ?"opýtala sa a pustila ju z objatia. ,,Hope je pozvaná na ples a nechcela ísť sama tak nás poprosila či s ňou nepôjdeme. Súhlasili sme a akosi nám treba šaty,"začala vysvetľovať Virginia. ,,A vedeli ste, že vám s vybratím tých najlepších pomôže teta Kitty. Všakže ?"opýtala sa Kitty a ony prikývli. ,,Tak dobre. Nájdeme tie správne šaty,"povedala Kitty. ,,Anya nám s tým určite pomôže,"povedala Clarke a malé dievčatko sa k nim pribehlo. ,,Áno budete ako princezné,"povedala veselo. Po hodine a pól mali všetky dievčatá vybraté šaty okrem Hope. ,,Choď si vyskúšať tieto,"povedala Kitty a podala jej vak. V kabínke si obliekla dlhé svetlomodré šaty s rozparkom na boku, opaskom a dlhými rukávmi. Vyšla z kabínky a ukázala sa im. ,,Vyzeráš ako princezná,"povedala Anya. ,,Ďakujem,"poďakovala sa. ,,Pristanú ti. Tie si musíš zobrať. A nie neberiem ako odpoveď,"povedala naoko prísne Kitty a ona sa usmiala.Čítala knihu Pýcha a predsudok. Cítila sa ako Elizabeth Bennetová. Plná očakávania či ju pán Darcy pozve k tancu. No potom si uvedomila, že to vlastne nie je skutočnosť. Už od kedy začala čítať dokázala sa vcítiť do postáv, prežívala to s nimi. Občas jej to pripadalo akoby ona vlastne bola tá postava a riešila tie problémy. ,,Hope večera,"ozval sa hlas jej otca od dverí. ,,Dobre. Dočítam stranu a prídem,"povedala. Dočítala ju, založila záložku a vybrala sa na večeru. Počas celej večere bolo ticho až prišiel na rad dezert a ozval sa jej otec. ,,Rozprával som sa s otcom a ten chce aby som ho zastúpil v Rade,"povedal. ,,A Logan o tom vie?"opýtala sa mama. ,,Áno. Sám to navrhol. Začalo sa mu vo firme dosť dariť a chce sa jej a rodine naplno venovať,"vysvetlil. ,,O týždeň idem na ples na počesť vodcu Rady,"povedala. ,,To je úžasné,"povedala mama, usmiala sa zatiaľ čo jej otec sa tváril prekvapene. ,,Keď tu boli Henry a Imogen tak mi doniesli balík v ktorom bola pozvánka,"vysvetlila. ,,Už vieš s kým tam pôjdeš?"opýtal sa a snažil sa tváriť neutrálne. ,,Idem tam s babami a tie si určite niekoho zoberú. Ale teraz to neriešme. Ako sa majú stará mama a otec?"snažila sa rýchlo zmeniť tému. Rodičia sa ďalej nevypytovali s kým pôjde na ples. ,,Už som dojedla. Pôjdem do izby ak vám to nebude vadiť,"povedala a vybrala sa do svojej izby. Posadila sa do pohodlného kresla a pokračovala v čítaní. Zobudila sa v posteli a ponaťahovala si všetky kosti. Zišla po schodoch do obývačky z ktorej sa ozývali hlasy. ,,Dobré ráno spachtoš,"povedal otec. ,,Dobré,"povedala a zívla.
Gabby
Sedela v záhrade na lavičke a oddychovala. ,,Ahoj láska,"povedal Max a posadil sa vedľa nej.
,,Ahoj. Chcela by som sa ťa niečo opýtať,"povedala a otvorila oči. ,,Pýtaj sa,"vyzval ju, ona sa postavila a kľakla si pred neho. ,,Maxwell Lopez. Urobíš mi tú česť a pôjdeš so mnou na ples,"opýtala sa a jeho kútiky sa zdvihli do úsmevu. ,,Áno pôjdem,"odpovedal a zotrel si imaginárnu slzu. Obaja sa začali smiať až tak, že Max spadol na zem a Gabby spadla vedľa neho. ,,Nechápem ako ste sa mohli dať dokopy ?"opýtala sa Virginia. ,,To asi preto, lebo máme toho veľa spoločného Nia,"povedala Gabby a posadila sa. ,,Ak by ste niečo chceli piť tak mama urobila jej špeciálny džús,"povedala Nia a vybrala sa zo záhrady. ,,Aký špeciálny džús ?"
opýtal sa zvedavo Max. ,,To je tajomstvo. A teraz poď lebo Nia vypije všetok džús,"povedala a spoločne sa vybrali do kuchyne. ,,Pani B to bol výborný džús,"povedal Max ako dopil pohár.
,,Ďakujem Max si veľmi milý,"povedal jej mama. Potom ako odišiel Max ona pila ešte džús keď sa na ňu mama otočila. ,,Max je veľmi dobrý chlapec. Som rada, že ste spolu,"povedala a usmiala sa na svoju mladšiu dcéru. ,,Aj ja ale bojím sa mu povedať, že sa chcem posunúť ďalej. Pane bože to je tak trápne sa s tebou o tom rozprávať,"povedala a zakryla si ruky tvarou. ,,Nie je to trápne. Je normálne, že sa chceš posunúť vo vzťahu,"povedala jej mama a objala ju okolo ramien.
,,Keď ja neviem ako mu to mám povedať,"prezradila. ,,Keď príde tá správna chvíľa aby sa váš vzťah posunula ďalej budete to vedieť obaja. Uvidíš,"povedala a celý domom sa ozval zvonček. ,,Bež otvoriť. Nia, Jerry poďte sem. Ideme na prechádzku po parku,"povedala mama a žmurkala na ňu. Bežala otvoriť dvere pred ktorými stál Max. Popri nich prešli jej rodičia a Nia. ,,Poď ďalej,"pozvala ho. ,,Zabudol si si tu niečo ?"opýtala sa. No namiesto odpovede ju Max pobozkal. ,,Veríš mi ?"opýtal sa. ,,Áno,"povedala a on ju znovu pobozkal. Zobral ju za ruku a rýchlo sa presunuli ku nej do izby. Ako sa za nimi zatvorili dvere Max ju vášnivo pobozkal. Pomaly sa začali približovať k jej posteli až napokon do nej obaja spadli. Zasmiali sa a pokračovali v bozkávaní. Ležali v objatí a predychávali čo sa stalo len nedávno. ,,Neľutuješ to dúfam ?"opýtal sa. ,,Nie,"povedala a ešte viac sa k nemu pritúlila. ,,Milujem ťa Gabby,"povedal a pobozkal ju. ,,Aj ja teba Max,"usmiala sa.Ahojte pijavičky !
Tak máme tu novú kapitolu. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Vidíme sa pri ďalšej kapitole ktorú vydám hneď ako ju napíšem. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...