15. Kapitola

149 27 2
                                    

Alexei

Už hodnú chvíľu išli lesom. ,,Ideme správne ?"opýtal sa keď vyšli na kopec. ,,Áno. Malo by to byť tu niekde,"povedal. Išli ďalej keď Tearis zakopol, narazil do neho a obaja sa začali kotúľať dole kopcom. Dopadol na tvrdú zem, ktorá mu vyrazila dych. ,,To bol pád. Si v poriadku ?"opýtal sa ho Tearis a podal mu zakrvavenú ruku. ,,Som len pri páde mi zem vybila dych,"povedal a prijal jeho ruku. ,,Budeš v poriadku ?"opýtal sa a oprášil si trochu špinavé a potrhané oblečenie na ktorom mal krv ale po ranách už nebolo ani stopy. ,,Hej. Vieme sa tiež rýchlo liečiť,"povedal a na jeho ruke bola už zaschnutá krv. ,,Poobzeráme sa tu. Ty choď vpravo ja pôjdem vľavo. Keby si náhodou niečo našiel zavolaj,"povedal a vybral sa vľavo. ,,Dobre. Dávaj na seba pozor. Budeme ťa ešte potrebovať,"povedal a premenil sa na veľkého čierneho psa a rozbehol sa do hustého krovia.  Kľučkoval medzi stromami keď započul vytie psa. Rozbehol sa za ním a keď k nemu vyrazil zbadal veľké zviera ktoré stálo na zadných nohách a prednými sa nakláňalo ku Tearisovy v psej podobe. To zviera musel byť bahnošlap. Bol veľký pokrytí hnedou srsťou, uši mal menšie a nastražené, malým nosom vetril ich pach a veľkými zvedavými očami hnedej farby si ich obzeral. ,,Neboj sa maličký. Neublížime ti,"povedal a natiahol ruku ku jeho guľatej hlave. On opatrne k nemu podišiel a nechal sa pohladiť po hlave. ,,Ako sa voláš ?"opýtal sa Tearis už v ľudskej podobe. ,,Bartion,"zachraptel jeho hlas a prednými labami ho nemotorne objal. ,,Bartion. Veľmi pekné meno,"povedal a poškrabal ho za uchom zatiaľ čo on vydal zvuk, ktorý pripomínal pradenie mačky. ,,Zavedieš nás za tvojim vodcom ?"opýtal sa Tearis. ,,Samozchejme. Pochte so mnouch,"povedal a vydal sa pomedzi stromy. Po celý čas ho nasledovali až došli ku vodopádu. Prešli popri vodopáde a objavili sa vo veľkej jaskyni.

Hope

Sedela vonku pred domom na lavičke neďaleko ohňa okolo ktorého boli ľudia v rôznych vekových kategórii a tancovali do rytmu hudby a spevu. Pár postarších mužov a žien bubnovali na bubny a popritom spievali. Pohupovala sa do rytmu keď si vedľa nej sadlo neznáme dievča. ,,Volá sa Nearyn. Teší ma,"povedala a podala jej ruku. Nearyn mala hnedé vlasy v ktorých mala zapletené fialové pramienky v ktorých boli pripevnené biele pierka. Jej modrofialové oči si ju so záujmom obzerali. ,,Ja som Hope. Aj mňa teší,"povedala, prijala jej ruku a potriasla si ňou. ,,Nejdeš si zatancovať ?"opýtala sa a upravila si svetlofialovú sukňu s rozparkami po oboch bokoch s bielym koženým crop topom na ktorom mala položený náhrdelník z fialových korálok a pierok. ,,Samozrejme,"prikývla. Nearyn ju zobrala za ruku, postavila ju, podišli bližšie ku ohňu a spoločne sa začali hýbať do rytmu hudby. Keď tancovali Nearyn ju chytila za ruku a zatočila. Po celý čas sa pritom veselo smiali.

Alexei

Keď do nej vchádzali hlbšie bol veľmi rád, že je upír a vidí v tme. Prešli pár metrov keď si všimol oranžové svetlo z ohniska. ,,Vodcha Herden niechto zcha vami prichiel,"povedal Bartion a poklonil sa. ,,Kto ste ? A čo tu pohľadávate ?,"opýtal sa ich hrubý mužský hlas. ,, Ja som Alexei a toto je Tearis. Prišli sme aby sme vás poprosili o pomoc,"povedal Tearis. ,,O akú pomoc ?"opýtal sa pre zmenu ženský hlas. ,,Aby ste nám pomohli poraziť lovcov,"povedal a vybral sa za ich hlasmi. ,,Lovci si myslia, že sme len legendy tak prečo by sme vám mali pomôcť?"opýtal sa vodca Herden. Bol oveľa väčší ako Bartion. Mal čiernu srsť na ktorej mal jazvy a jeho veľké čierne oči si ich podozrievavo obzerali. ,,Aby ste sa tu viac nemuseli skrývať. V legendách ste vždy boli opisovaný ako statočný bojovníci, ktorý bojovali po našom boku už od nepamäti,"povedal. ,,Máš pravdu ale to už je veľmi dávno,"povedal ten ženský hlas ktorý patril pravdepodobne manželke vodcu. Bola od neho o trochu menšia a mala hnedý kožúšok a obzerali si ich zvedavo veľkými hnedými očami, ktoré boli podobné ako mal Bartion. ,,Skúste o tom aspoň porozmýšľať,"
povedal a otočil sa na odchod. ,,Pochkaj,"povedal Bartion a on sa za zvukom jeho hlasu otočili.
,,Alechei má prachdu. Mali bych sme sa k nich pridať. Konechne ukácheme lovcom, že si s nami nemajú zachrávať,"povedal a snažil sa hovoriť už normálne. ,,Tak dobre. Pomôžeme vám. Ale pod podmienkou, že budete aj vy bojovať nie len my,"povedal vodca Herden. ,,Nebojte sa. Máme ďalších spojencov a tí budú tiež bojovať ako o život. Za to vám ručím,"povedal. ,,Alexei poznal som tvojho otca. Bol to veľmi dobrý a spravodlivý muž. Nezaslúžil si aj s tvojou matkou zomrieť,"povedal. ,,Aspoň jeden z nás ich poznal,"povedal. ,,Bartion choď s nimi keby náhodou vieš, že stačí len zavolať,"povedala žena. ,,Áno Fersia,"prikývol. ,,Dovidenia,"povedali obaja. ,,Dovidenia,"povedali im oni a vybrali za z jaskyne. Boli neďaleko Klanu tvaromeničov, keď Bartion zastavil. ,,Ja tam nemôchem vstúpiť pochiaľ ma nepozvete ďalej,"povedal už trocha s normálnym hlasom. ,,Tak poď ďalej,"pozval ho Tearis a Bartion neisto vstúpil dnu. Vošli dnu všimol si ako Hope tancuje s nejakým dievčaťom. Keď si ich všimli, hudba prestala hrať a všetci sa na Bartiona zaujato pozerali. ,,Toto je Bartion je to bahnošlap. On a jeho Klan nám pomôžu v boji proti lovcom. Nemusíte sa ho báť je neškodný,"povedal Tearis a v tu chvíľu sa k Bartionovy vybrala hŕstka detí pri ktorý spoznal aj Luka. Hudba znovu začala hrať a ostatný zase tancovať. S Tearisom sa vybrali ku lavici pri kotly nad ohňom v ktorom sa varilo víno. Jeden postarší muž mu podal čašu vína a on sa z chuti napil. ,,To víno je vynikajúce,"pochválil muža a znovu sa napil. ,,Ďakujem chlapče. Ten recept mám už veľmi dlho,"povedal muž a ešte mu prilial jednu naberačku. ,,Môžem tiež ochutnať ?"opýtala sa Hope a sadla si vedľa neho. ,,Samozrejme dievča zlaté keď tak pekne žiadaš,"povedal a podal jej rovnakú čašu ako predtým jemu.

Ahojte pijavičky !
Máme tu novú kapitolu. Čo hovoríte na Bahnošlapov ? Dúfam, že sa kapitola bude páčiť. Chcel by som vám už teraz popriať Šťastný nový Rok 2019. Kedže ja na to po polnoci veľmi nebudem myslieť, aby som vám zaželal. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Tak zatiaľ sa majte. Joker2559

Vampire LoveWhere stories live. Discover now