Hope
Pomaly ubiehali dni, týždne, mesiace a napokon roky, čo naposledy videla Alexeia. Boli to štyri roky a ona naňho len párkrát pomyslela. Malá Madyana už pobehovala a Lukros ju veselo naháňal po záhrade na dvore domu, ktorý si kúpila hneď po bitke. Vychádzala z parku, do ktorého ju doslova vyhnala mama aby sa išla poprechádzať zatiaľ čo ona a otec chceli stráviť s ich adoptívnou vnučkou a Lukrosom voľný deň. Neďaleko nej zastavilo auto.
,,Slečna Hope nastúpte,"povedal muž, ktorý otvoril dvere na mieste spolujazdca a ona v ňom spoznala Charlesa. ,,Prečo by som mala nastúpiť ?"opýtala sa. ,,Alexei mi prikázal aby som po teba prišiel. Prosím nastúp si,"povedal. ,,Nie na to zabudni, že s tebou niekam pôjdem,"povedala a vybrala sa preč od auta. Započula buchot dverí a následne pocítila ako ju niekto schmatol za ruku. ,,Ospravedlňujem sa Hope. Ale nedala si mi na výber,"povedal a pichol jej uspávadlo. Jej viečka začali oťažievať až napokon upadla do bezsenného spánku.Alexei
Ubehli už štyri roky od kedy naposledy videl Hope. Za ten čas si uvedomil, že ju miluje. Každý jeden deň na ňu myslel no ani raz sa neodvážil ísť za ňou a tak to nechal tak. Pospisoval zmluvu keď započul zdola krik a buchot. Pokrútil nad tým hlavou a ďalej podpisoval zmluvy. No keď krik a buchot neprestal dokonca sa znásobil nahnevalo ho to. Trvalo mu ani nie jednu stotinu a objavil sa v obývačke. To čo v nej videl ho prekvapilo a dokonca aj rozosmialo. V obývačke stála strapatá Hope a hádzala po Charlesovi všetko čo jej prišlo pod ruku a vrieskla po ňom aby ju okamžite odniesol domov. Netrvalo to dlho, všimla si ho a zamračila sa. Vydala sa k nemu. ,,Čo si o sebe myslíš? Že keď ma necháš uniesť tak, že ti budem ležať pri nohách?"opýtala sa ho.
,,Myslím si, že som inteligentná osoba. A nemyslím si, že mi budeš ležať u nohách a ja s tým únosom nemám nič spoločné tak by si sa mohla ukľudniť. Pokiaľ viem si v mojom dome,"povedal a tiež sa zamračil. ,,To ja za to môžem. Mali by ste sa spolu porozprávať. Charles poď, necháme ich tu samých,"povedala jeho sestra a hneď na to zmizla spoločne s Charlesom. ,,Prečo si za mnou potom neprišiel?"opýtala sa ho a posadila sa. ,,Ja neviem,"povedal koktavo, posadil sa k nej a nervózne sa poškrabal na zátzlku. ,,Máš niečo nové?"opýtal sa. ,,Nič nové okrem toho, že mama rolu babičky berie veľmi vážne. Madyana a Lukros sú najlepší kamaráti ale pred týždňom sa mi priznal, že ju má rád. A čo ty ?"povedala a pozrela sa mu tváre.
,,Ja nič,"povedal a pohľad jej opätoval. ,,Nikoho si nemal za tú krátku dobu?"opýtala sa. ,,Nie. Nedokázal som prestať myslieť na jednu osobu, ktorá sa mi dostala do hlavy,"povedal a dal jej vlasy za ucho. ,,Vážne? A kto to je? Poznám ju?"opýtala sa a on videl ako sa začervenala. ,,No predsa ty,"povedal, naklonil sa k nej a pobozkal ju. Jej pery boli ako balzam na duši. Tak jemné a sladké zároveň. Vzdialil sa od jej pier, posadil si ju na nohy a pohladil ju po líci. ,,Si stále tak krásna ako keď som ťa po prvý raz videl,"povedal a pobozkal ju. ,,Už od vtedy som sa ti začala páčiť?"opýtala sa prekvapene. ,,Áno. Milujem ťa Hope. A chcem s tebou byť navždy,"
povedal a ona chvíľu ostala prekvapená no neprebehlo ani pár sekúnd a povedala : ,,Aj ja teba milujem Alexei. Navždy,"a pobozkala ho. NAVŽDY.Koniec
Ahojte pijavičky !
Je tu posledná kapitola tejto knihy. Dúfam, že sa vám kapitola bude páčiť. Ďakujem za každé vote&read&comment. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...