Hope
Ležala v posteli a pozerala na stenu, ktorú mala namaľovanú ako vesmír. Znovu sa jej sníval ten istý sen a ona nemohla zaspať. Vždy sa to začalo rovnako. Ona v krásnych šatách tancovala s neznámym. Bolo to tak krásne až to pripomínalo skutočnosť. No opak bol pravdou. Jej sen ako aj ostatné končili tým, že dotancovali a poklonili sa no ona mu ani raz nevidela do tváre. Bolo to zvláštne, pretože stál rovno oproti nej. Ale jeho tvár bola zamaskovaná. Unavovalo ju, že vôbec nevie s kým tancuje. Hoci bol tento sen rovnaký ako predchádzajúce no skôr ako sa zobudila jej povedal : ,,Čoskoro sa uvidíme láska,"a ona sa zobudila. Po celý čas ako pozerala do steny v kútiku svojej mysli stále počula tie štyri slová. Bolo to až neuveriteľné, že sa k nej konečne prihovoril. Pred očami sa jej pomaly začal rozmazávať strop a ona zaspala.
♡♡♡
,,Hope zlatíčko vstávaj,"budila ju jej mama. ,,Ešte chvíľu,"povedala a zababušila sa ešte viac do paplóna. ,,Ale no tak. Predsa nechceš prespať svoju narodeninovú oslavu," povedala a podišla ku oknu na ktorom odhrnula závesy. Do jej izby začali prenikať ostré lúče svetla.
,,Nie,"vyhŕkla, zakryla si hlavu a Celia sa zasmiala. Posadila sa na kraj postele a odhrnula jej paplón z hlavy. Hope vyzerala ako jej otec no oči mala po mame. Otec jej vždy hovoril, že sa zamiloval do očí ženy, ktorú tak miluje. ,,Si tak nádherná,"povedala a pohladila ju po líci. ,,Ďakujem,"povedala a usmiala sa. ,,V kuchyni na stole ťa čakajú raňajky,"ešte raz sa na ňu zahľadela a odišla z izby. Povzdychla si a pomaly sa vybrala do kuchyne.
,,Dobré ráno,"povedala a pobozkala otca na líce. ,,Aj tebe oslávenkyňa," povedal a pretočil stranu na novinách, ktoré čítal. Posadila sa a mama pred ňu položila lievance ktoré mali čučoriedkové oči a šľahačkou urobený úsmev s tesákmi. Pousmiala sa nad tým.
,,Erick mi napísal, že príde na oslavu. Dokonca príde Thomas s jeho priateľkou,"povedala mama. ,,Už sa neviem dočkať kedy ju uvidím. Tom mi ju veľakrát spomínal. Vraj sa spoznali v škole,"povedala a odniesla prázdny tanier do umývadlo v ktorom ho umyla.Clarke
Stála pred zrkadlom a obzerala sa v ňom. Mala na sebe oblečené tmavozelené šaty po kolená s tenkými ramienkami a srdcovým výstrihom. ,,Vyzeráš nádherne,"povedal Daniel v jej posteli.
,,Hovoríš to len preto, že spolu chodíme,"povedala a on sa postavil.
,,Hovorím to, pretože si naozaj nádherná,"povedal a zatočil ju. Jej ryšavé kučeravé vlasy začali okolo nej nádherne poletovať a ona sa zvonivo zasmiala. ,,Milujem tvoj smiech,"povedal a pritiahol si ju do objatia. ,,Milujem ťa Daniel,"povedala a pobozkala ho. ,,Aj ja teba Clarke,"povedal a usmial sa. ,,Daniel, Clarke poďte na raňajky!"zakričala na nich Holly. ,,Už ideme pani Wanders!"odkričal jej Daniel. ,,Tak poďme. Nech nezmeškáme oslavu,"povedala.Hope
Obliekla si dlhé šaty v staroružovej farby so srdcovým výstrihom, tenkými ramienkami, priesvitným volánom tej iste farby okolo celého živôtika a obula si k tomu baleríny.
,,Hope poď dole. Prišli prvý hostia !"zakričala za ňou mama. Schádzala po schodoch keď uvidela Clarke a Daniela. ,,Všetko najlepšie,"povedali naraz a Clarke ju objala. ,,Ďakujem, že ste prišli,"
poďakovala počas toho ako prechádzali domom do záhrady na ktorej už bolo všetko pripravené na jej oslavu. ,,Videla si už priateľku svojho brata ?"opýtala sa keď už na záhrade boli všetci okrem Toma a neznámej. ,,Nie. Keď som sa ho pýtala kedy ju ukáže tak povedal aby som nebola zvedavá,"povedala Clarke ,,Hádam sa kvôli tomu na mňa nehneváš?"opýtal sa Tom. ,,Ešte uvidím. Akosi nemám v diári čas,"povedala zamyslene Clarke a zasmiala sa. ,,Mohol by si nám už konečne predstaviť svoju priateľku,"povedala Gabby, ktorá k nim len pred chvíľou prišla. ,,Toto je Nisa,"povedal a ukázal na nižšiu brunetku so svetlomodrými očami a úsmevom na tvári. Všetci sa jej predstavili. ,,Nisa?"opýtal sa Daniel. ,,Áno?"opýtala sa ho a nadvihla obočie. ,,Si upír?"opýtala sa tentokrát Clarke. ,,Nie. Nie som,"povedala a pozrela niekam do diaľky.
,,A mne to nevadí. Milujem ju takú aká je,"povedal Tom a zamilovane sa na ňu pozrel. Otočila sa za zvukom jeho hlasu a usmiala sa. Naklonil sa k nej a nežne ju pobozkal. ,,Fuj. Choďte sa niekam inam oblizovať,"povedala Daphne.,,To by ma zaujímalo či to bude fuj aj vtedy ak sa zamiluješ ty Daph a budeš sa s ním tiež bozkávať,"povedal Max a objal okolo pasu Gabby. ,,Si hrozný,"povedala nahnevane a odišla za Anyou, ktorá sa hrala s malou Marysou. ,,Aj ja ťa mám rád sestrička,"zakričal za ňou Max a všetci sa spoločne zasmiali. Oslava bola v plnom prúde keď na záhradu vošiel neznámy muž a žena.
,,Henry, Imogen,"povedal starý otec Drew. ,,Andrew,"povedel menovaný Henry a Imogen kývla. ,,Čo tu hľadáte ?"opýtala sa stará mama Cheryl. ,,Skôr koho. Hope drahá," uviedla na správnu mieru Imogen a pozrela sa jej smerom. ,,Potrebovali by sme sa porozprávať s tvojou vnučkou,"povedal ďalší neznámy muž. ,,Charles má pravdu,"potvrdil jeho slová Henry. ,,Dobre. Ale len na chvíľu,"povedal otec a oni prikývli na súhlas. Spoločne všetci štyria sa vybrali do domu. Charles sa postavil pred dvere zatiaľ čo oni sa posadili v obývačke. ,,Hope. Ako vieš každý upír je dospelý keď dovŕši 18 rokov. A preto nás poslal náš pán aby sme ti niečo podarovali. A taktiež ťa pozvali na ples, ktorý sa uskutoční na jeho počesť,"vysvetľoval Henry a Imogen jej podala balíček. ,,Dúfam, že prídeš. Pán nemá rád odmietnutie od pozvaných,"povedala Imogen a spolu s Henrym sa postavili. ,,Dovidenia,"povedali a odišli.Sedela na posteli a pozerala na zatvorený balíček. Nechcela ho otvoriť no jej zvedavosť ju premohla. Natiahla sa za ním a začala ho rozbaľovať. Ako prvé z neho vytiahla obálku na ktorej bolo úhľadným písmom napísané Hope. Otvorila ho a zbadala pozvánku na ples. Zobral balíček a pozrela doň a zbadala malú zamatovo-červenú krabičku. Otvorila ju keď z nej vypadol malý papierik. Dúfam, že sa bude páčiť. Pozrela sa na jemnú striebornú retiazku s príveskom v tvare hviezdy s bielym kamienkom v strede. Usmiala sa a pripla si ho na krk. Započula klopanie a ona vyzvala osobu dnu. ,,Páčila sa ti oslava ?"opýtala sa mama. ,,Áno,"povedala s úsmevom. ,,Ten náhrdelník som ešte na tebe nevidela,"povedala počas toho ako sa pozrela na náhrdelník. ,,Mám ho od Henryho a Imogen,"nevedela prečo mame nepovedala pravdu. ,,Aha. Je veľmi pekný,"pochválila jej ho a ona si zívla. ,,Mala by si si ísť ľahnúť. Dobrú noc,"povedala, pobozkala ju na líce a odišla z izby. Prezliekla sa, ľahla si do postele a zapozerala sa na strop. Pred očami sa jej pomaly začalo zahmlievať a ona napokon zaspala.
Ahojte pijavičky !
Tak máme tu novú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť. Ďakujem za každé vote&comment&read. Vidíme sa pri ďalšej kapitole. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...