Hope
Prechádzali lesom a ona bola veľmi nervózna. Nevedela ako na nich zareaguje svorka vlkolakov. ,,Pôjdeme ešte pár minút pešo a budeme vo svorke,"povedala Tanya. Bola jej veľmi sympatická a zároveň jej veľmi pripomínala Clarke. Tak veľmi jej všetci chýbali. ,,Niekto nás sleduje,"povedal Alexei a všetci zastavili. ,,Ukáž sa !"vyzval ho Caius no namiesto odpovede počuli vrčanie. Spoza kríkov vyšli traja vlkolakovia. Jeden bol bielosivý, druhý svetlohnedý a tretí sivý s ryšavým melírom. Neúprosne sa k nim začali približovať. ,,To je v poriadku. Prišli sme za Alfou Darrenom,"povedala Tanya no oni neprestali vrčať. Rozbehli sa im smerom a oni sa rozbehli čo najďalej od nich. Bežala ako o život keď sa pred ňou objavil ďalší hnedo-ryšavý vlkolak no ten na ňu nevrčal. Vystrašene sa na neho pozrela keď sa za ňou ozvalo vrčanie. Stála medzi dvoma vlkolakmi ako prikovaná a čakala čo sa stane. Bielosivý sa rozbehol no do cesty mu vošiel ten druhý a on sklonil hlavu. Ani neprebehlo pár sekúnd a obaja sa premenili.
,,Nemusíš sa nás báť. Mám pravdu Lara?"opýtal sa ten čo bol hnedo-ryšavý vlk bielosivého menom Lara ktorá bola nízka brunetka so sivými očami. ,,Nie Alfa Darren,"povedala. ,,Prečo nás tvoji členovia svorky naháňali?"opýtal sa Caius, ktorý k nim prišiel s Tanyou a Alexeiom. ,,Netuším Caius. Ale niekto mi to bude musieť vysvetliť. Určite mi k tomu niečo viete povedať Garret a Ember,"povedal, prekrížil si ruky na hrudi a pozrel sa na dvoch úplne rovnakých mladých mužov. ,,No oni nás prekvapili a ... . Prepáč Alfa,"povedali obaja a zvesili hlavy. ,,Nech sa to viac neopakuje. Garret ty pôjdeš s Larou ešte na hliadku. A ty Ember tvojou úlohou bude teraz strážiť moju sestru Sariu,"povedal. Garret vysoký brunet s orieškovými očami odišiel s Larou. Zatiaľ čo Ember taktiež vysoký brunet ale s tmavomodrými očami sa zatváril prekvapene.
,,Dobre Alfa,"povedal trochu koktavo a rozbehol sa lesom. ,,Je do mojej sestry zamilovaný,"povedal Alfa Darren vysoký svalnatý muž s hnedými vlasmi, so svetlohnedými očami s tetovaním na pravom pleci.,,Poďte za mnou,"kývol im rukou a spoločne sa vybrali do táboru svorky. Keď vošli všade kam sa pozrela boli vlkolaci v ľudských podobách. Smiali sa, malé deti kade tade pobehovali. Všade boli malé drevené príbytky. Bolo jej tu veľmi príjemne. ,,Toto je môj dom,"povedal Darren a otvoril dvere na najväčšom dome v prostriedku svorky. Vošli dnu a k nim sa rozbehol malý hnedovlasý chlapec, ktorý hneď objal Darrena. ,,Oci!"vykríkol a Darren sa zasmial. ,,Restor,"povedal a objal ho tiež. ,,Ahojte,"povedala nízka čiernovláska s úsmevom na tvári. ,,Azeria,"povedala Tanya a hneď ju objala. ,,Koho ste priviedli?"opýtala sa Azeria potom čo ju Tanya neobjímala a položila si ruku už na dosť viditeľné tehotenské bruško. ,,Hope a Alexeia,"predstavila ich Tanya a dotkla sa rukou Azerino bruška. ,,Poďme do obývačky,"navrhol Darren a všetci sa tam spoločne vybrali.
Keď sa posadili Tanya sedela pri Azerii a rozprávali sa. ,,Čo od nás potrebudješ Alexei?"opýtal sa Darren. ,,Aby ste sa k nám pridali pri boji proti lovcom,"vysvetlil Alexei. ,,Vieš, že so mnou môžeš počítať no nás nie je veľmi veľa. Pred pár rokmi nás taktiež napadli lovci,"vysvetlil a pozrel sa ustarostene na Azeriu. ,,Nemusíte ísť všetci. Stačí ak vás pôjde pár. Budú tam aj snežný obri, bosorky, bosoráci, harpye, tvaromeniči, chiméry, elfovia a my upíri. Feran a jeho priatelia nám vyrobia brnenie a zbrane,"povedal Alexei a Darren sa zatváril prekvapene. ,,Feren žije? A tvaromeniči nevymreli?"opýtal sa prekvapene Darren. ,,To si ani nám nepovedal Alexei,"ozval sa taktiež prekvapene Caius. ,,Teraz vám to hovorím. Nemusíte sa ničoho báť. Ak bude treba pošlem pár mužov na ochranu svorky aj klanu,"povedal Alexei. ,,Tak dobre. Môžeš počítať s našou pomocou,"povedal Darren a podal mu ruku. Až teraz si uvedomila ako páchne. Mala pocit ako by jej jeho vôňa práve jednu vlepila.
Alexei
Bol veľmi rád keď s jeho ponuku súhlasil Caius aj Darren. Vedel, že keď ich bude viac tak lovcov premôžu. ,,Alexei dopočul som sa, že lovci si takiež hľadajú posily. A nie len pri ľuďoch ale aj pri našich,"povedal Darren a on ostal prekvapený. ,,To som netušil. Ale najhoršie je to, že o nás hovoria, že my sme monštrá a oni sami za nimi chodia aby im pomohli,"povedala Tanya a pokrútila hlavou. ,,Čo sa dá robiť. Lovci vždy chceli vyhrať aj za cenu toho, že budú musieť spolupracovať s nami,"povedala Azeria. ,,Ako o tom vieš?"opýtala sa Hope. ,,Bola som jednou z nich. No keď som zistila, že som spriaznená duša vlkolaka tak som utiekla. Nič ma tam nedržala,"povedala Azaria. ,,A potom si si ma vzala a nenávidíš lovcov rovnako tak ako aj ja,"
povedal Darren. ,,Takže ťa premenil na vlkolaka?"opýtala sa Hope. ,,Áno. Ale nie som tak silná ako on,"povedala a mykla plecami. ,,A mne to vôbec nevadí. Aj tak ťa milujem Azeria,"povedal. ,,Aj ja teba Darren,"povedala a pobozkala ho. Zo svorky odchádzali poobede. Boli zbalený a akurát sa lúčili s Tanyou a Caiusom. ,,Dúfam, že sa ešte stretneme keď nebude problém s lovcami,"povedala Tanya a objala ju. ,,Aj ja dúfam,"povedala a objatie jej opätovala. Nasadli do auta a vyrazili do ďalšieho Klanu, ktorý bol vzdialený deň a pól cesty autom.Ahojte pijavičky !
Ani si neviete predstaviť aký som nedočkavý keď zverejnim kapitolu v ktorej búdu už aj lovci. A nemyslite si, že nemám rád lovcov. Mám rád lovcov v seriáli Shadowhunters.
Dúfam, že sa kapitola bude páčiť a zatiaľ sa s vami lúčim. Joker2559
YOU ARE READING
Vampire Love
VampirePrvý diel : Príbeh je o dievčati ktorému sa v jeden večer za druhým zmenil život o 180 stupňov k lepšiemu. Keď spozná upíra menom Christoper. Budú ju odsudzovať len preto, že nie je upír alebo ju budú zbožnovať ? To sa dozviete v príbehu. Druhý die...