I dag er det en meget stor dag, i dag slippes billetterne til "Moments Tour'en"! Jer og hvis i ikke har gættet det så er jeg meget meget MEGET stor fan af Marcus & Martinus. Hahah forresten hedder jeg Emma og er 15. Inden jeg blev fan af drengene hadet jeg mit navn! Men så fandt jeg ud af at deres lillesøster også hed det, haha så nu elsker jeg mit navn.Det sker i dag kl 12 at billetterne slippes løs, og der er kamp om G.C billetterne = Golden cirkel. Det tager nok kun 5 minutter også er de væk. For cirka et år siden da de spilede deres anden koncert i Danmark i Royal Arena, gik der okay lang tid før de var udsolgt. Men der er sket meget på et år for de tog drenge, og de har fået flere fans!
Okay haha nu skal jeg nok snakke om noget andet, det er ligesom min klasse, de hader når jeg bare kan blive ved med at snakke om de to NORSKE drenge. Hvis vi har geografi og jeg bare høre ordet Norge, vågner jeg med det samme op. Eller hvis jeg ser et norsk flag et sted, og hvis jeg kommer forbi noget papir eller noget andet man kan tegne på, kan jeg ikke lade vær med at tegne deres logo!
Når men som sagt, jeg har ikke rigtig nogle jeg kan dele den her intresse med. Kun de andre MM'er. Vi har en stor gruppe inde på FB hvor vi KUN skriver/snakker om drengene. Og når man så ses til nogle af koncerterne i virkeligheden, og det en fantastisk følelse at stå sammen i kø og inde til koncerten.
Lidt om min familie. Der er mig min mor, og far. Jeg er ene barn og vi bor i udkanten af København, og har vores ejet hus. Vi bor ikke i en lejlighed. Også tænker i nok ene barn og ejet hus i københavn? Ja mine forældre mangler ikke penge. De har nok og de giver mig også altid alt det jeg vil have. Også tænker i nok, nej hvor fedt! Men nej...På min skole er der mange der kalder min "rich kid", men det er ikke sådan jeg bliver mobbet ligefrem nej nej langt fra. Jeg har min bedste veninde, Rebecca. Og jeg siger jer, hun er drenge glad, hahaha. Hun kan da også godt lide Marcus og Martinus, men jeg tror nu mere det er deres udsende. Og jeg må også give hende ret, for hold nu op de er lækre, hahah.
"Skat klokken er 11:54" råber min mor nede for enden af trappen. "Okay, jeg køber til Royal, kan du så ikke købe til boxen?" Råber jeg tilbage og finder min Mac frem. "Jo det skal jeg nok, men hvor mange skal jeg købe hvis det er?" Spøger hun. "Både til Rebecca og jeg" jeg har fået Rebecca overtalt til at tage med til den i Herning, og hun ville også gerne se de to lækre drenge i virkeligheden sagde hun. Men jeg har forberedt hende på at det bliver en kamp om at komme op foran!
Klokken er 12:23 og vi fik G.C til begge! Yes kan ikke vare mere glad nu! Marcus og Martinus i kan godt gøre jeg klar til at møde Emma!
___________________
Hey så er jeg tilbage!😘😝Håber i kommer til at kunne lide denne historie lige så meget som de andre!🙏🏼❤️
Skal du med til nogle af de kommende koncerter?🤔⚡️
Og sry for måske lidt kedeligt kap, men den skulle jo igang....😄❤️
YOU ARE READING
Dreams can come true ~ M.G
FanfictionAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...