"Hvor stod i henne til koncerten i Royal igår?" Spøger en pige som er min M&M veninde fra gruppen på fb som hedder Maja. "Første!" Siger jeg. "Anden" svare en anden. "Første" siger en tredje, og sådan forsætter det.Vi sidder lidt og snakker, spiser og hygger, lige indtil en vagt fra lufthavnen kommer over til os. "I vender på Marcus & Martinus ik?" Spøger han. "Jer" ser Maja. "Okay drengene skal hurtig ombord på flyet, så ikke noget med at trække tiden okay?" Vi nikker alle forståligt, også går han igen.
Vi stiller os op bag sådan en ting som liner det hegn der er til koncerterne, bare med reklamer på. Hegn er en hver MM'ers største frygt, hahah. Lidt efter kommer drengene rullende med deres kufferter, sammen med danserne, vagterne, og deres far. De stopper op og får taget et billede med os. Da Martinus kommer til mig tager jeg mig sammen og siger tak for at de fulgte mig på insta. "Så lidt" svare han og blinker til mig og går videre til de næste.
De er hurtig færdig med at tage billeder med os, og går så ud til flyveren, eller det regner jeg med hahah.
Efter kort tid for jeg også en besked om at de har lagt et billede op på deres instaBilledet de lagde på deres insta👆🏼
Og deres danser Ella har også lagt noget op
Ella's insta👆🏼
Jeg tager et screenshot af Ella's billede og ligger det op på min insta, hvor jeg tager dem alle sammen i.
marcusandmartinus synes godt om lidt billede.
Står der med det samme. Wow det var de hurtig til at like, har de slået notifikation til?
Jeg siger farvel til Maja og de andre og tager Metroen hjem igen. "Hej mor jeg er hjemme..." råber jeg da jeg kommer ind ad døren. Men ingen svare. "Far?" Råber jeg, men intet råb kommer tilbage. Jeg går ind i køknet og ser de har skrevet en besked til mig.
Hej skat
Din har og jeg er lige taget på arbejde men du kan varme noget med fra fryseren til aftensmad.
Vi er hjemme når du kommer hjem efter skole imorgen<3Jeg åbner fryseren for at se hvad vi nu har jeg kan få at spise. Selvom jeg næsten lige har spist i lufthavnen, er jeg mega sulten. Jeg finder en frysepizza som jeg smækker ind i oven på 200 grader med varmt luft. Jeg ringer til Rebecca over FaceTime og snakker lidt me hende imens pizzaen varmer.
"To sek jeg tager den lige ud af ovnen" siger jeg til Rebecca og sætter hende på bordet inde i stuen. Jeg kommer tilbage med en tallerken med pizzaen på og et glas med vand. "Jeg skal faktisk fortælle dig noget" siger jeg til hende da jeg sætter mig i sofaen med et tæppe over mig. "Jeg skal også sige noget til dig. Du starter" svare Rebecca tilbage. "Jo ser du her til sommer skal jeg til Norge med min familie!" Rebecca for store øjne "Why? Er det en ferie eller sådan noget, skal dine forældre ikke arbejde?" Spøger hun. "Jo det er mest på gund af deres firma, men det er også en ferie. Vi skal i en forlystelsespark og altså sådan noget. Det er så lang tid siden vi har gjordt sådan noget som en rigtig famile" siger jeg og tager en bild af min pizza. "Ej det lyder hyggeligt, men også snyd!" Siger hun og vi griner. "Hva skulle du fortælle?" Spøger jeg og drikker lidt af mit vand. "Du ved William fra B klassen" hun holder en pause så jeg kan svare. "Mmmmm" siger jeg da jeg har munden fuld af vand. "Han skrev til mig i går aftes" jeg skal lige til at spytte vandet ud igen. "Altså William William?" William er den største player på vores overgang. "Ja" svare hun. "Pas nu på, jeg vil have der sker dig noget" siger jeg og spiser det sidste stykke pizza. "Tak det skal jeg nok" svare hun og giver hendes skærm et kram, og jeg krammer min, hahah.
_________________________
Husk at hør "Remind me!!"❤️😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dreams can come true ~ M.G
FanficAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...