Emma's synsvinkelDrengens aften har været mega sjov, og det er blevet lidt sent så jeg vælger at sove hos dem. Vi vælger at sove nede i stuen så vi alle kan være der. Martinus er gået ude for at finde en madras til mig som jeg sjovt nok kan sove på i nat. Marcus og jeg rykker rundt på sofaerne og sofabordet så vi kan få lidt gulv plads til at ligge på.
Marcus skubber så, så hårdt til en sofa at jeg vælter ned i den og han for overbalance og går det samme. Han lander så over på mig, og vi ser bare hinanden ind i øjne. Han har de flotteste mørkebrune øjne i verden, imens mine bare er kedelige brune.
Han læner sig frem ad, og kommer tættere på mig. Jeg kan jo lide Martinus!
Jeg kan ikke gøre det her. Jeg vender den ene kind til, og tager mine hænder foran på hans brystkasse. Han ser med et undrende blik på mig. "Hør jeg kan ikke gøre det imod Martinus" siger jeg til ham. "Hør lige nu han,der det ikke om Martinus. Men om os to"
Han renser sig på knæ i sofaen, og tager han trøje af! Wow den veltrænet mave. Det er virkelig en hver fan/piges drøm! Den er jo lige til at savle over. Ej okay Emma, grænsen.
Han læner sig frem igen, og jeg kan virkelig ikke stå for ham nu. Vores læber møde i hvad jeg vil kalde et perfekt kys. Det udvikler sig hurtig men ikke for hurtig, mere rolig så vi begge lyder det.
"MARCUS!!!!!!!" "EMMA!!!!!" Marcus og jeg for begge et chok da vi ser Martinus stå i dørkarmen med en madras, og et meget skuffet ansigt.
Jeg vågner med et set, og sætter mig op i min seng. Wow....jeg ser mig omkring, og jeg ikke se nogen Marcus uden bluse på. Og jeg sidder heler ikke i en sofa. Jeg ånder lettet ud. Godt det bare var en drøm.Jeg går ud af sengen og finder det tøj frem jeg skal have på i aften.
Jeg vælger ende bare det her, og tager det på. Jeg ligger også lidt makeup, ikke for meget bare lidt mere basic.
Klokken er ved at være mange så jeg begynder at går ud af døren. Jeg har bare taget mine sko på, og en cowboyjakke over mig for det er blevet lidt køligt udenfor.
Jeg kommer over til deres hus og jeg kan lige pludselig begynde at høre højt musik, og høre folk råbe/snakke. Sagde han ikke at det bare var en hygge aften? Jeg bliver først i tvivl om det overhovedet er det rigtige hus, men jeg har været fan i jeg ved ikke hvor lang tid. Så jeg er pænt sikker på det er det her hus. Jeg går op på randalen og stiller mig foran døren. Jeg tager hånden op for at banke på, men jeg bliver i tvivl om jeg nu skal gå ind. Men jeg tager mig sammen og bakker på, hvis de altså kan høre mig for musikken.
________________________
Hvad tror i der sker til festen?🤷🏼♀️
YOU ARE READING
Dreams can come true ~ M.G
FanfictionAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...