Kap. 9 ~ marcusandmartinus ~

479 18 3
                                    


Stadig Martinus's synsvinkel
Jeg har ikke hørt på andet end Marcus her til morgen! Ham bliver ved med at fortælle mig at jeg ikke skal have noget kørende med Emma, men hvem siger jeg har det? Altså vi følger hende jo bare på insta ikke andet. "Hvem siger jeg kan lide hende?" Spøger jeg Marcus for femte gang. "Ingen, jeg fortæller dig bare hvor farligt det kan være ikke andet!" Svare han. "Jer og det har du også gjordt 100 gange før!" Svare jeg tilbage og trækker min kuffert ud på hotels gang.

I dag skal vi flyve til Tyskland som er vores næste stop på "Moments Touren". Det skal nok blive godt, jeg glæder mig i hvertfald til at se vores fans i Tyskland igen og stå på scenen med Marcus...eller han er nu sur lige nu, men det går over det gør det altid.

Emma's synsvinkel
Klokken er lort om morgen og jeg er lige stået op efter en mega vild koncert i går. Det var den sidste koncert jeg skulle til, ihverfald på "Moments Touren". Jeg ved at der går en flyver om en time til Tyskland i Kastrup lufthavn, men ved ikke om de skal med den.... Men jeg ved at de skal til Tyskland i dag!

Jeg rejser mig op fra min seng og går hen til min mobil for at se om der er sket noget siden i går. Jeg ser at folk har liket mine billeder på insta, og jeg kan bare blive ved med at køre ned på min mobil, ind imellem kommer der nogle snaps. Basic. Jeg starter med at tjekke og sende streaks. Er jeg den eneste der synes streaks er meget følelses kolde? Hahaha.
Bagefter ind på insta og jeg køre bare igennem dem der har liket lige ind til. marcusandmartinus er begyndt at følge dig. HVAD!!! Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej neeeeeeejjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan da ikke passe? Jeg tjekker flere gange om det virkelig er dem, eller bare en fan profil. Men nej, det er sku dem! Jeg hopper rundt og skriger som en gal, lige indtil døren bliver åbnet. "Skat er du okay?" Spøger min far som åbner døren og ser lidt dumt på mig. "Ja gu om jeg er okay?!" Han ser stadig dumt på mig. "De er begyndt at følge mig, altså DEM!" Skriger jeg og viser ham mobilen. "Altså dem som alle mine penge går til spilde på?" Griner han, jeg giver ham en lammer og skubber ham ud.

Nu skal jeg bare møde dem i lufthavnen! Tænk hvis de kan genkende mig! Måske. Men tror ikke vi kan få billede med dem... der er nok mega mange! Trist.

"Skat vi skal spise!" Råber min mor nede for enden af trappen. "Okay jeg kommer" råber jeg tilbage og ligger min mobil til opladning.

______________________
Sorry for kort kap.😔❤️

Dreams can come true ~ M.GWhere stories live. Discover now